Heey allemaal,
ik zit dus met een vraag in mijn maag en ik kom er écht niet meer uit...
Een ex van mij, zit nu opeens bij mij in de klas!!! Nu is het probleem dat ik nooit meer praat met die ex, omdat we toendertijd nadat het uit was, altijd aan het kibbelen met elkaar waren...op den duur is het contact verwaterd, en nu zeggen we echt nooit meer iets tegen elkaar...het liep gewoon altijd uit op ruzie, dus toendertijd had ik echt zoiets van 'laat hem maar gewoon met rust..'
Maar nu, 1 jaar later ofsow, vind ik dat toch wel klote ergens...dat we niks tegen elkaar kunnen zeggen..
Ik vind hem niet meer leuk ofzo, maar het is gewoon best een goeie en lieve jongen en ik had het leuk gevonden als ik nog eens 'normaal' met hem kon praten...
Maar ik durf niet zo goed die eerste stap te zetten, contact met hem te leggen...hebben jullie misschien tips voor mij?
Ik ben gewoon echt verlegen bij hem, terwijl ik dat normaal helemaal niet zo erg ben...
Ik weet wel dat ik met een simpel 'hoi' moet beginnen, of gewoon iets onnozels moet vragen, maar ik durf dat allemaal niet...
Een vriendin zei mij wel dat hij nog vaak naar mij kijkt, (waarom weet ik nie, misschien dat hij me nog leuk vindt ofzo...

) daaruit kan ik misschien afleiden dat hij me nog net niet haat..?
Maar ja, ik weet op dit moment dus echt even niet zo goed wat ik nou het beste kan doen, is hier iemand bereid mij inspiratie, stimulatie en raad & advies te geven?!
Alvast heeeeel erg bedankt!!
Veel liefs, Moi