Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 13:14
groovy
groovy is offline
Heey allemaal,

ik zit dus met een vraag in mijn maag en ik kom er écht niet meer uit...

Een ex van mij, zit nu opeens bij mij in de klas!!! Nu is het probleem dat ik nooit meer praat met die ex, omdat we toendertijd nadat het uit was, altijd aan het kibbelen met elkaar waren...op den duur is het contact verwaterd, en nu zeggen we echt nooit meer iets tegen elkaar...het liep gewoon altijd uit op ruzie, dus toendertijd had ik echt zoiets van 'laat hem maar gewoon met rust..'

Maar nu, 1 jaar later ofsow, vind ik dat toch wel klote ergens...dat we niks tegen elkaar kunnen zeggen..

Ik vind hem niet meer leuk ofzo, maar het is gewoon best een goeie en lieve jongen en ik had het leuk gevonden als ik nog eens 'normaal' met hem kon praten...

Maar ik durf niet zo goed die eerste stap te zetten, contact met hem te leggen...hebben jullie misschien tips voor mij?

Ik ben gewoon echt verlegen bij hem, terwijl ik dat normaal helemaal niet zo erg ben...

Ik weet wel dat ik met een simpel 'hoi' moet beginnen, of gewoon iets onnozels moet vragen, maar ik durf dat allemaal niet...

Een vriendin zei mij wel dat hij nog vaak naar mij kijkt, (waarom weet ik nie, misschien dat hij me nog leuk vindt ofzo... ) daaruit kan ik misschien afleiden dat hij me nog net niet haat..?

Maar ja, ik weet op dit moment dus echt even niet zo goed wat ik nou het beste kan doen, is hier iemand bereid mij inspiratie, stimulatie en raad & advies te geven?!

Alvast heeeeel erg bedankt!!
Veel liefs, Moi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 13:26
Lilything
Lilything is offline
k herken veel in je situatie,
alleen had ik zoiets met een goede vriendin...

kheb haar nog geeneens zolang geleden een mailtje gestuurd
waarin ik zei wat ik dacht over hoe t was gelopen enzo
niet meteen verwijtend ofzo, maar gewoon dat ik het jammer vond hoe het is gelopen, zij dacht er hetzelfde over, alleen geen van beiden had al die tijd de eerste stap durven zetten

inmiddels praten we weer gewoon, ok er moet nog veel uitgepraat worden van toen....maar op zich de eerste stap is gezet het wordt nooit meer zoals het was, maar toch is het beter zoals t nu is dan dat je helemaal niet meer met elkaar praat, je hebt immers n periode van je leven met diegene gedeeld.
Oud 22-09-2003, 15:48
Gwinnie
Gwinnie is offline
stuur n smsje dat je 'hem mist' alleen dan gewoon als goede kennis/ vriend.

iets in die richtign?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:51
Verwijderd
Ik kan er niet veel meer van maken dan gewoon een keer hoi zeggen. Een mail sturen kan ook. Zo van: hoe gaat t met je?
Misschien een keer iets van huiswerk vragen?

Succes. Gewoon een keer de grote stap nemen en je zult zien: het valt (achteraf) best mee!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:59
groovy
groovy is offline
dankjewel voor de hulp!!
Ik heb gepraat met hem, en het ging goed

Ik vind het nog wel een beetje 'eng' allemaal, maar ben erg blij dat we lekker met elkaar kunnen kletsen..

Dus heel erg bedankt!!

LiefZzZ
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:02
Verwijderd
Goed om te horen.. viel best mee toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten