Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zou denk ik wel wat zeggen. Vooral als ik zie dat mensen een hond slaan. Ik zou zeker wel een gesprek aanknopen. Ik leer zelf voor dierenverzorgster en wil graag alles weten. Als ik met mijn hond op straat loopt en iemand ziet dat ik verkeerd handel zou ik het ook prettig vinden als iemand me advies en tips zou geven.
|
Verwijderd
|
nee je moet je eigen niet bemoeien met andere mensen, laat ze toch doen zoals hun het willen.
misschien is de hond wel ziek of zit die mevrouw waar tegen jij aan gaat zeiken net midden in een scheiding. Dus? geeft dat die vrouw het recht haar hond te mishandelen? niet mee bemoeien dus en zeker niet over correcte opvoeding, want er lopen ook mensen naar mij om te zeggen van: dit doe je niet goed en dat doe je niet goed. Dat doe ik zeker wel.. Een niet correcte opvoeding zorgt ervoor dat die hond later in het asiel beland of zelfs erger.. Ja ik heb 2 probleemhonden, en dankzij niet correctie opvoeding kunnen ze een stuk minder en zullen ze nooit normale honden worden ik KEN mijn hond, geen enkele hond is hetzelfde en zoals ik het zo doe is het PRIMA, soms heeft ie een halti om en dat lijkt hartstikke zielig, maar ik heb geen zin in klote rug omdat ie zo hard trekt en ik heb een hekel aan bemoeials. Als je hond hard trekt doe jij toch echt wat fout hoor ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 14:53. |
![]() |
||
Citaat:
kunnen jullie niet lezen ofzo? ik heb geduld met mijn hond en hij trekt en dat ben ik hem af aant leren, is het nou zo moeilijk? zucht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jawel ![]() ![]() ![]() Zeg dat dan.. IK kreeg de indruk dat je hem aan de halti deed omdat je lui was.. En dat vind ik wel fout, maar als je er wat aan doet is het prima ![]() Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 19:58. |
![]() |
|
Ik zou wel wat willen zeggen, maar niet durven denk ik. Nouja in ieder geval niet als het gewone vreemde mensen gewoon op straat zijn. Als ik dan al iets zou zeggen zou ik het eerder in raadgevende vorm doen.
|
Ik zou er heel subtiel wat van zeggen zoiets als..:"Hij is wel aan de dikke kant he...*glimlach* en dan de reactie afwachten en er wat dieper op ingaan...
Als ik iemand zie zn hond slaan ofzow zeg ik er echt wel wat van...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquete Jongerentaal Fun4ever | 57 | 25-05-2005 23:41 | |
Software & Hardware |
[Web] Hulp nodig bij site bouwen Verwijderd | 10 | 21-01-2005 06:26 | |
ARTistiek |
[fotografie] nachtfotografie Tom Violence | 102 | 17-08-2004 17:43 | |
Verhalen & Gedichten |