Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en even voor de duidelijheid, de titel was meer eh met een knipoog naar al die artistieke titels, stelt verder nix voor, maar ik wil niet t zelfde blijven doen dus ben ik gaan experimenteren... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou graag willen weten wat het is... dus Wim Wok laat ons niet langer in spanning!
|
Verwijderd
|
hmm ja ik voel gewoon na het zien van je schilderij de diepgang van je titel; Darwin kon de onderzoeksresultaten van zijn vriend Mendel naar de evolutie niet begrijpen.
In de eerste plaats was Mendel een monnik en het Darwinisme was juist anti-geestelijk. Hoe kon een geestelijke, van wie de meeste zich tegen Darwin keerde, iets goeds verzinnen? De tweede reden is dat Mendels experimenten aantoonden dat over-erving volgens een vast en zelfs een voorspelbaar patroon verloopt. Nieuwe eigenschappen zijn dus niet echt nieuw, maar ze zijn verborgen. Darwins theorie had het was juist gebaseerd op het feit dat er wel echt iets nieuws kon ontstaan, zoals een oog of vleugels, want hoe zou anders alles uit een eencellige hebben kunnen ontstaan? Dit allemaal zorgde voor grote onbegrip in de evolutie theorie. Als Mendel gelijk zou hebben, dan zou het hele verhaal niet opgaan! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 21:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind t ook niet zo mooi. al die stippen staan me niet zo aan (ook al vind k t pointillisme wel mooi ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het een heel cool begin. experimenteer gewoon verder in deze stijl dan zal het vast steeds beter en beter worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
eman
dope kleuren vind ik maar je sig is ietwat groot ![]() maar als ik jou was zou ik een serie gaan maken want het idee is dope, alleen als je dr nog een paar maakt dan komt dat misschien wat meer tot uiting als je begrijpt wat ik bedoel en je titel is goed man ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
simpel verbond van de klare lijn (Schilderij) Verwijderd | 24 | 03-11-2003 19:15 |