Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat denken jullie, als ik het met ze zus erover heb dan kan zij mij messchien een beetje helpen.
Maar het probleem is dat er al zo veel meisjes met hem verkering willen, allemaal veel leuker als mij. Iedereen vind hem geweldig en knap, hij zelf alleen niet. Hij is 29 en meisjes van 17 vind hij maar kinderachtig, ik ben ook pas 20 en met mij gaat hij wel heel leuk om. Ik zie hem vanavond normaal, kijken of het messchien weer zo gezellig word hou jullie op de hoogte en degene die ook verliefd zijn suc6 ![]() ![]() ![]()
|
wat is het ergste dat je kan overkomen door hem (op een of andere manier) duidelijk te maken dat je wel iets meer wil?
hij kan zich hooguit gevleid voelen.. maar ik zie daar zelf de negatieve kant eigenlijk niet van.. maar als je echt wil kan jij daar ook niet veel aan doen, behalve werk van maken. als ie niet wil, nouja, jammer, kan je weer verder, weet je in ieder geval waar het op staat ![]() |
![]() |
|
Heb hem dit weekend weer gezien .
En heeft nu sinds een paar dagen een vriendin. ![]() Waar hij ook heel blij mee is en ja voor mij pech hebben. Ik ben niet een persoon die gaat zitten stokken. Weet nu wel voor de volgende keer, dat ik er sneller werk van moet maken, advies voor de a We blijven gewoon goeie vrienden, dat is tenminste al wat.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het begrip 'relatie' wil ik even een tijd niet in mijn vocubulaire hebben. Relaties kunnen mij soms opbreken en dat gaat ten koste van school. En ik vind school nu erg belangrijk. Daarbij vind ik vrijgezel zijn best wel relax. Een avond zoenen of sexen vind ik wel genoeg om met een vrouw te doen. Alleen de leuke dingen dus! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoooo verliefd :O Miepza | 10 | 06-09-2011 15:20 | |
Films, TV & Radio |
Boer zoekt vrouw 2009 Verwijderd | 246 | 11-12-2009 18:41 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op bezette jongen Dzjun | 10 | 10-01-2008 00:14 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #44 Methuselah | 500 | 27-09-2006 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op uitstraling? luk@z | 21 | 07-04-2003 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Verlatingsangst + bindingsangst tegelijk Fly_away | 4 | 27-03-2003 21:16 |