Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk is het waar, al is het maar vanwege het feit dat domme meisjes die op domme rokende scooterboys vallen minder tijd besteden aan serieuze dingen en dus meer tijd hebben om met rokende zuipende scooterboys te neuken.
Serieuze jongens en meisjes shebben meer tijd nodig voor dingen die werkelijk belangrijk zijn, zoals studeren. Ik ken ook genoeg meisjes die 20 zijn en nog eigenlijk geen serieuze relatie hebben gehad, simpelweg omdat ze daar geen tijd voor hebben gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het is wel ns gezegd dat sommige écht knappe / lieve meisjes helemaal niet van stoer/macho houden en juist waarde hechten aan een lieve en verstandige jongen.. Tis me nog niet echt opgevallen, meestal zijn de knappe meisjes zo arrogant als hell omdat ze zelf ook wel weten dat ze mooi zijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een lange en serieuze relatie op jonge leeftijd is voor mij eigenlijk een teken dat je iets mist, dat je als persoon niet compleet bent, dat je bang bent om alleen te zijn of iets dergelijks. Je bent gewoon niet sterk, al is het alleen maar vanwege het feit dat je een psychisch wrak wordt zodra het uitgaa. |
![]() |
|
Zit idd een kern van waarheid in, onbewust vallen veel meisjes altijd weer op die klootzak. je kan wel zeggen dat je en lief vriendje wil (als iemand je vriendje is, issie automatisch lief ofniet?) Maar door als gozer lief te zijn, daar heb je helaas niets aan als je nog niet met die ene persoon heb. Het klinkt een beetje vaag, maar als je als doodnormale niet poplulaire/stoere jongen lief gaat doen kan je enkel vrienden worden, en dat is nou het gene wat je niet wil. Als je vrienden ben, dan is het al te laat en kan je een relatie met die persoon wel vergeten (in most cases)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en tja sommige meisjes houden van evil en andere van lief.. een combi van beide is altijd prettig ![]() ingewikkeld zijn is goed! ![]() |
![]() |
|
volgens mij hebben de 'bad guys' wel méér meisjes gehad dan de 'nice guys', maar vaak stellen die relaties maar weinig voor.
m.i. kan je dan beter op latere leeftijd iemand treffen waar het echt goed mee gaat (wat bij nice guys dus vaak is), dan constant contacten te hebben met van die huppeltutjes, die na een paar weekjes weer verwateren. hoewel sommige jongens hier, dat laatste vast niet zo erg zullen vinden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is meer de houding dan het roken, scooter, zuipen en neuken.. Ja, roken vind ik aantrekkelijk, heel fout. Een scooter dan weer niet en zuipen (of dronken mensen) ook niet. Neuken, toch liever alleen met mij.. Maar ik kan niet ontkennen dat de spaanse gozer die uit de jeugdgevangenis kwam, aan de speed zat en regelmatig vocht niet superinteressant was.. Of dat ik het niet aantrekkelijk vind als een jongen enigszins 'macho' is.. maar niet gemaakt, dat vind ik alleen maar schattig en dat is dan weer fout. Maar uiteindelijk moet ie wel lief zijn, ik vind het niet hip als oud vuil behandeld te worden en dat zou ik dan ook niet pikken. En in films is the bad guy altijd veel sexy'er dan de goede, vind ik dan.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb niet iemand anders nodig om te kunnen leven, maar dan raak ik eens uit die sleur van van alles doen (school, uitgaan, enz) zonder er echt gelukkig door te worden; alles begint een beetje routine te worden... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso moet ik meestal niks van die macho's hebben. Bovendien is het niets voor mij een relatie met iemand te beginnen zonder dat ik deze persoon vrij goed ken... En tja, vrij goed kennen, dat komt doordat ik er veel mee omga enzo, en tja, met lieve, aardige jongens ga ik liever en eerder om dan met macho-jongens... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom is een relatie zo belangrijk? Goede vriendschap kun je ook wel hebben met iemand zonder er meteen mee te neuken, en neuken kun je ook wel met iemand die je niet kent. Bovendien moet het motief voor een relatie m.i. niet neuken zijn, maar dat is weer een andere discussie. Het is meer dat die meisjes en jongens beseffen dat een relatie maar een heel klein onderdeeltje is van een complexer geheel. Het is minstens zo belangrijk om goede vrienden te hebben, plezier te hebben in je studie, een goede gezondheid, leuke hobbies, en dergelijke. Als je dat allemaal hebt, is een relatie eigenlijk helemaal niet nodig. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hé wees nou maar blij dat je een nice guy bent
![]() jij kan teminsten op een gewoone manier een (langdurige)relatie met meisjes beginnen. want het is toch echt niet tof als je steeds van meisje veranderd.Want het is heus niet cool om bv om de 2 maanden een ander meisje te hebben. mijn conclusie ![]()
||
Citaat:
Het hebben van een partner is een primaire levensbehoefte (of nja, sex in ieder geval). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kennen jullie die reclame van Amstel, waarbij drie nederlanders op de caribieen lopen te "dansen". Een neger lacht ze hartelijk toe, terwijl hij tegen zijn maat "stumpers" fluistert. Waneer vrouwen bovenstaande posten zouden lezen, zouden ze waarschijnlijk ook "stumpers" tegen elkaar zeggen.
Want wat is het geval medemensen. Mannen die jacht maken op vrouwen krijgen ze wel in hun bed, maar veroveren er geen relaties mee. Vrouwen laten zich door dit soort mannen graag veroveren, juist omdat ze weten dat "no ties attached" zijn. Daarom mijden ze juist die aardige vriendelijke jongeman met zijn eerzame bedoelingen omdat die onmiddelijk wel er een relatie aan vast wil knopen. En die aardige man maar niet begrijpen waarom vrouwen steeds op de "verkeerde" vallen. Vergeet alle bovenstaande verhalen. Relaties onstaan wel degelijk door de jacht, alleen is het doorgaans de vrouw die de jager is en haar prooi verschalkt. Onvoorstelbaar? Terwijl de man computert, aktiefilms bekijkt of met zijn maten sport en zuipt en opschept over zijn veroveringen, wisselt het vrouwtje relatie-ervaringen uit met haar vriendinnen en scherpt haar klauwen door door het kijken naar soaps. Wie denk je dat dat prachtige relatiespel, waarin man en vrouw elkaar uidagen het best beheerst? Waarom hebben mannen het balsgedrag ontwikkeld? Om een vrouwtje te veroveren? Welnee het is het vrouwtje dat zich laat veroveren en de mannen er toe aanzet hun kunsten te tonen. Het vrouwje weet namelijk al lang voordat het mannetje zich zelfs maar bewust is van het vrouwtje, dat zij zich door dat bepaalde mannetje zal laten veroveren. In dit ingewikkelde spel is het wel belangrijk dat het mannetje denkt dat hij het vrouwtje veroverd heeft, anders zal hij namelijk geen verantwoording voor de relatie nemen en er onvoldoende binding zijn. Dat is belangrijk omdat het mannetje primair sex zoekt, een korte termijn doelstelling, maar het vrouwtje een lange termijn doelstelling hanteert. Zij zoekt een partner die gezonde nakomelingen oplevert en bij de verzorging wil bijstaan. Die partner is doorgaans niet een jager en evenmin de in zich zelf gekeerde man. De eerste is goed voor avontuurtjes, de tweede vooral voor geld. Ook als de relatie tot stand gekomen is blijft dit verschil in benadering bestaan. De man legt zich toe op zijn carriere, die de relatie pas aandacht geeft als er problemen optreden, de vrouw is hoeder van de relatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook valt het me op dat veel meiden van mijn leeftijd (17) vaak voor de gasten gaan die een paar jaar ouder zijn...What up with that? ![]() Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 23:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een relatie is wel degelijk meer dan seks en een vriendschap. Teminste bij mij dan, die vormen mede een relatie maar niet lang niet alles. Jij bent er altijd zo op tegen als jongen mensen een relatie hebben, lees ik wel. Maar het lijkt mij sterk als jij nu heel verliefd wordt en het is wederzijds dat jij dan zegt: Nee ik hoef nog geen relatie, ik moet eerst mezelf ontwikkelen, mijn studie afmaken en dan ben ik pas oud genoeg voor een serieuse relatie. Als je elkaar gewoon tegen komt op jonge leeftijd dan wijs je zoiets echt niet af hoor, en het lijkt mij meer dan logisch dat je je relatie serieus neemt ( waarom begin je er anders aan ). Er is helemaal niks mis met een leuke relatie als je sociaal leven goed is, dus dan bedoel ik, leuke studie, leuke vrienden waarmee je veel dingen doet en je jezelf kan ontwikkelen. En als het uitgaat dan leer je daar alleen maar van, het is misschien wel beter meerdere relatie gehad tot een bepaalde leeftijd dan maar een relatie op een latere leeftijd. Volgens mij heb jij ook nog nooit een echte/leuke relatie gehad, dus je kan niet echt oordelen, niet dat ik een hele serieuse relatie heb, maar wel een hele leuke en mijn vriendin en ik zien wel wat de toekomst brengt. Soms is het wel eens goed om niet overal zo lang over na te denken...... En mijn vriendin doet ook gewoon vwo. en ik mbo /n4 maar ja dat is niet zo heel belangrijk. ps: ik rook niet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom kom ik altijd in de ''friendzone'' R-R | 65 | 24-07-2013 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Friendzone Verwijderd | 18 | 03-04-2013 06:56 | |
Liefde & Relatie |
nice guy's finish last Verwijderd | 59 | 09-11-2005 08:39 | |