Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 12:20
heldine
heldine is offline
aan de geachte bijbelnavolgers die bij toeval een haat koesteren tegen bi's en ho's en beweren dat dit volgens de bijbel hoort; bi's en ho's zijn tegennatuurlijk:
on.zin

Wanneer je een bijbelnavolger bent moet je álles van de bijbel geloven, dus ook dat God de mens en de aarde heeft geschapen. Wanneer God het menselijk lichaam heeft geschapen, heeft Hij dus ook de geslachtsorganen van de mens geschapen. Hij heeft besloten waar we opgewonden van kunnen worden, en waardoor we een orgasme kunnen krijgen.
De vrouw kan een orgasme krijgen door stimulering van de clitoris, wat niet door een man gedaan hoeft te worden. Zij kan dus van mannen én vrouwen klaar komen. Sterker nog, meestal komt de vrouw niet eens klaar van de voortplanting zelf; van de seks bedoel ik dus.
De man komt klaar wanneer de voorhuid van zijn penis heen en weer geschoven wordt, of soms wanneer zijn eikel gestimuleerd wordt. Dit eerste kan door rukken, pijpen, of het mannelijk lid gewoon ergens in te stoppen (vagina, anus). De man kan dus ook duidelijk van beide partijen klaar komen.

God heeft dit zo gewild, God heeft de mens zo geschapen, en God is alwetend, of iig niet achterlijk, dus Hij had van tevoren kunnen bedenken dat er zo homo- en biseksuelen zouden ontstaan.
Bovendien staat er naar mijn weten nergens letterlijk in de bijbel dat bi's en/of ho's smerig, tegennatuurlijk, - noem maar op - zouden zijn. Zo wel, citeer het mij.

.quod erat cogitantum.
Oud 06-10-2003, 12:51
extinction
extinction is offline
Citaat:
>?< schreef op 06-10-2003 @ 13:20:
aan de geachte bijbelnavolgers die bij toeval een haat koesteren tegen bi's en ho's en beweren dat dit volgens de bijbel hoort; bi's en ho's zijn tegennatuurlijk:
on.zin

Wanneer je een bijbelnavolger bent moet je álles van de bijbel geloven, dus ook dat God de mens en de aarde heeft geschapen. Wanneer God het menselijk lichaam heeft geschapen, heeft Hij dus ook de geslachtsorganen van de mens geschapen. Hij heeft besloten waar we opgewonden van kunnen worden, en waardoor we een orgasme kunnen krijgen.
De vrouw kan een orgasme krijgen door stimulering van de clitoris, wat niet door een man gedaan hoeft te worden. Zij kan dus van mannen én vrouwen klaar komen. Sterker nog, meestal komt de vrouw niet eens klaar van de voortplanting zelf; van de seks bedoel ik dus.
De man komt klaar wanneer de voorhuid van zijn penis heen en weer geschoven wordt, of soms wanneer zijn eikel gestimuleerd wordt. Dit eerste kan door rukken, pijpen, of het mannelijk lid gewoon ergens in te stoppen (vagina, anus). De man kan dus ook duidelijk van beide partijen klaar komen.

God heeft dit zo gewild, God heeft de mens zo geschapen, en God is alwetend, of iig niet achterlijk, dus Hij had van tevoren kunnen bedenken dat er zo homo- en biseksuelen zouden ontstaan.
Bovendien staat er naar mijn weten nergens letterlijk in de bijbel dat bi's en/of ho's smerig, tegennatuurlijk, - noem maar op - zouden zijn. Zo wel, citeer het mij.

.quod erat cogitantum.

nee, dat staat inderdaad nergens, maar wel dat een huwelijk moet bestaan uit één man en één vrouw.
Over geslachtsgemeenschap tussen twee mannen wordt in Leviticus gezegd:
Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Leviticus 20:13

Ik heb geen zin om meer op te zoeken.
Anyway, het zou ook te maken hebben met een slechte vertaling van het Hebreeuws ofzo.
Oud 06-10-2003, 13:25
heldine
heldine is offline
en dan vraag ik me weer af hoe de bijbel zichzelf zo kan tegenspreken.
Oud 06-10-2003, 13:42
Kip187
Kip187 is offline
en zou jezus over doden praten...

jezus waarom denken mensen dat de schrijvers van de bijbel precies gods woorden kenden.

jezus vergaf maria magdelenam, die was hoer

het enige wat je moet aannemen van de bijbel is heb je naaste lief, de rest volgt

in 7 dagen kom op nooit van een metafoor gehoord. ik weet dat je het zelf ook niet gelooft mar ik kan gewwon niet uitstaan dat mensen zich zo focussen op in strofe in dat hele boek, het gaat om de hoofd gedachte Jezus!

mmm als hij nou eens dat boek had geschreven, wedden dat hij homo's en bi's de vergiffesnis had geschonken, hij vond het zelfs prima dat ze hem vastspijkerde.

ik geloof trouwens best dat jezus bestan heeft. net als mohammed. alleen interpreteren we lekker letterlijk en is geloof een consumptie goed en een propaganda middel geworden

met vrouwelijke bijligging

volgens mij bedoelde ze een trio!
Oud 06-10-2003, 14:11
Verwijderd
als er toch eens geen bijbel was....
Oud 06-10-2003, 14:16
extinction
extinction is offline
Citaat:
Kip187 schreef op 06-10-2003 @ 14:42:

met vrouwelijke bijligging

volgens mij bedoelde ze een trio!
in dat citaat wel. Zoals ik al zei; ik heb geen zin om heel de bijbel uit te spitten, maar Leviticus staat er vol mee.
Oud 06-10-2003, 14:18
Kip187
Kip187 is offline
oké dan bedoelde hij dat.
maar verder ben je het wel met me eens?
Oud 06-10-2003, 16:05
Gatara
Gatara is offline
Waarom post je dat niet hier?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=602211

Regels voor berichten