Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- 'n verrassingsfeestje (ter ere van m'n 16e verjaardag)
![]() - én 'n ontbijt-op-bed van 'n vriendin die 10 kilometer verder woont, en me om 7 uur sochtends vóór schooltijd op de fiets 'n ontbijtje kwam bezorgen ![]() - én 'n velg van een fietsband, maar daar zit 'n verhaal bij ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haarserum vond ik wel een vreemd cadeau... Verder kan ik me niet veel écht origineels herinneren. |
![]() |
|
Ik heb van een vriend voor mijn verjaardag vorig jaar een metalen blok gekregen, die hij helemaal had dichtgelast
![]() ![]() Die jongen heeft altijd van zo'n gekke ideeën. Maakt ook vaak kaarsen met daar dan het geld in, dan mot je hem dus helemaal laten opbranden voor je het geld hebt. ![]() ![]()
|
Een soort zelf in elkaar geknutselt sieraden kistje
van mijn beste vriendin... hijs wel mooi valt beetje bij beetje uit elkaar maar maar hij staat op mun kast onder een spotlight ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 |