Advertentie | |
|
![]() |
|
Kom nou, ik ga er niet anderhalf jaar op wachten om afgewezen te worden. Een blauwtje lopen kan ik ieder weekend in iedere willkeurige herrie tent.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 18:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik er dan wel overheen ben en weer verder met mn leven ben gegaan (dat mag ik iniedergeval hopen).
|
Verwijderd
|
wel proberen maar dat zou me niet lukken denk ik, je kunt verliefdheid niet in de hand houden, de ene keer duurt t een paar weken de andere keer een paar jaar, als ik t lang ben, dan wel,maar dan zou ik wel iets van de ander regelmatig moeten horen,als ik niks van de ander hoor, dan verdwijnt t gevoel heel snel
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens ook niet op mijn vriend als-ie nog niet mijn vriend zou zijn, alleen als hij zeg maar nu een tijd weg zou moeten.. Dan zou ik het hoogstwaarschijnlijk nog wel op kunnen brengen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier/plant zou je nemen als alles mag? #1 Verwijderd | 118 | 12-11-2011 20:16 | |
De Kantine |
Je zit in de wildernis, alleen: hoe snel zou je een dier doden om te eten? Missy | 57 | 01-05-2011 08:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar zou je zijn... LotteElf | 6 | 22-01-2009 18:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Als je even wacht oeski | 3 | 23-01-2005 18:22 | |
Liefde & Relatie |
Ervoor gaan of wachten voor je op kamers gaat? clubje | 16 | 18-08-2003 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Wil je wachten... Juliah | 1 | 08-12-2002 12:05 |