Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 14:16
Knabbel
Knabbel is offline
Ik heb nou negen maanden met mijn vriend alleen ik weet niet of ik wel bij hem wil blijven...

Het zit namelijk zo:
Hij is echt hardstikke lief voor me en heeft ook echt veel voor mij over maar ik ben er al een aantal keren achter gekomen dat hij tegen me gelogen heeft over bepaalde dingen. Dit heeft me zo'n pijn gedaan en eerlijk gezegd doet het dat nog steeds. Hierdoor vind ik het nu ook zo moeilijk om hem nog te vertrouwen...dan denk ik: Misschien is het wel beter dat ik niet meer bij hem blijf maar aan de andere kant ben ik echt super gek op hem... Ik weet gewoon totaal niet meer wat ik moet doen. En jah ik heb het al zo vaak met hem erver gehad maar hij lijkt er niets om te geven.
Wat nu...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 14:26
Multilot
Multilot is offline
niet eerlijk zijn is een van de ergste dingen die iemand bij je kan flikken (vind ik dan...) Ik ken natuurlijk de situatie niet precies, maar ik had het denk ik niet geaccepteerd...
Oud 24-09-2003, 14:29
Gothic
Gothic is offline
Als er twijfel is, is er geen twijfel...

Zie Unex(?) laats geloof ik, zit wat in, als je hem snapt...
Oud 24-09-2003, 14:35
Luna
Luna is offline
hangt ervan af waarom hij gelogen heeft, was het iets belangrijks of iets waarvan hij bang was dat jij je gekwetst zou voelen terwijl dat niet had gehoeven. Ik denk dat het wel belangrijk was anders had je dit topic niet geopend.
Ik zou als ik jou was aan hem vragen waarom hij tegen je gelogen heeft. Je zegt dat hij er niets om geeft, dat zou voor mij wel een rede zijn om eens goed te kijken of hij wel om JOU geeft.
Als jij ergens mee zit en het kan hem niets schelen is er toch iets mis...
Oud 24-09-2003, 18:28
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
soms is liegen beter als de waarheid vertellen!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 24-09-2003, 18:40
ekki
ekki is offline
ik zou het er met hem over hebben dat je echt niet wilt dat hij liegt. ik zou er echt met hem over praten, dat hij gewoon altijd eerlijk tegen je moet zijn, omdat je het anders niet trekt.
Oud 24-09-2003, 18:53
Soezen
Soezen is offline
Dit heb ik ook (gehad). In het begin vertelde hij dingen tegen mij wat niet waar was, en dat heeft mijn vetrouwen in mindering gebracht. Nu ( ongeveer een half jaar later) vertrouw ik hem nog steeds niet volkomen. Hij heeft er wel spijt van gehad, maar daadoor ben ik nog steeds erg onzeker. Ik heb geen tips, en ik weet niet wat je moet doen..

Je mag me wel pm`en..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:22
Last Resort
Last Resort is offline
Ik kan wel dingen gaan zitten voorstellen en doen alsof ik weet waar ik het over, maar eigelijk heb ik geen flauw benul, heb hier totaal geen ervaring mee.
Oud 25-09-2003, 15:50
ammiebammie
ammiebammie is offline
Ik vind het idd ook wel afhangen van hetgene waarover hij gelogen heeft..verder vind ik het wel raar dat je vriend (zoals je beweert) zich voordoet alsof hij er niets om geeft dat jij het gevoel hebt hem niet meer te kunnen vertrouwen...Ik zou het nog een keer proberen met hem erover te hebben...lukt dat niet..zeg hem dan dat hij het grote risico loopt om jou kwijt te raken...hoe moeilijk dat ook is...
Oud 25-09-2003, 17:09
snoopy
snoopy is offline
mag ik vragen waarover hij gelogen heeft? Dat beoordeelt nl. iets makkelijker
Oud 25-09-2003, 18:02
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 24-09-2003 @ 19:28:
soms is liegen beter als de waarheid vertellen!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Wanneer soms dan????

(misschien zou je dat ps. lief zijnn eens in je sig kunnen zetten ofzo... (daar zijn ze tenslotte voor))
Oud 25-09-2003, 18:38
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
als het je beter uitkomt,

is liegen geoorloofd!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 26-09-2003, 09:24
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 25-09-2003 @ 19:38:
als het je beter uitkomt,

is liegen geoorloofd!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Ok laten we daar dan maar geen discussie over houden, daar komen we toch niet uit....
Oud 26-09-2003, 10:57
Verwijderd
'Little white lies' vind ik acceptabel, als het gaat om kleine dingen die na verloop van tijd hun relevantie verliezen. Over sommige dingen mag je echt niet liegen. Bijvoorbeeld al dan niet naar bed zijn gegaan met een ander tijdens de verliefdheid/in beginfase van relatie, dat is wel vrij ingrijpend en verliest z'n relevantie niet (althans, maar heel langzaam).
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 11:01
bloemkool
bloemkool is offline
mijn ex loog ook
meteen gedumpt die gast
ik hield onwijs van m maar liegen kan gewoon niet
das mijn tip
Oud 26-09-2003, 12:38
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-09-2003 @ 15:29:
Als er twijfel is, is er geen twijfel...

Zie Unex(?) laats geloof ik, zit wat in, als je hem snapt...
Je moet het natuurlijk wel enigszins in de context plaatsen.

Op 'onze' leeftijd (<25 jaar) is het aanhouden van een relatie waar je niet meer volledig achterstaat volledig idioot. Als je getrouwd bent en je hebt kinderen ligt de situatie uiteraard anders, dan zul je moeten incasseren tot op zekere hoogte.
Oud 26-09-2003, 18:23
Knabbel
Knabbel is offline
Jullie vragen waar hij over gelogen heeft...
Nou ik ging met hem op vakantie naar Spanje voor drie weekjes en hij zou nog een week blijven. Nou het was daar allemaal heel leuk en fijn etc. Maar ik moest naar de drie weekjes weer naar huis en hij bleef daar (wat ik in eerste instantie al erg k*t vond). Maar goed hij belde me vaak om te zeggen dat hij mij mistte enzo. Echt hardstikke lief.
Nou toen hij thuis kwam was ik echt superr blij, had hem echt gemist! Ik vroeg of hij het daar nou naar zijn zin had gehad. En hij had me zooo gemist en had daar niks gedaan en het was een beetje saai. Zo'n beetje de hele dag in het zwembad liggen en verder niet veel. Ik oke weet je wel.

Nou gingen we een weekje nadat hij terug was van vakantie eventjes naar een autorace baan. Maar ik kon niet mee racen omdat ik de verkeerde schoenen had. Nou hij en zijn broertje gingen wel en ik zat dus alleen. Maar nou komt het ergste, zijn broertje had zijn telefoon laten liggen op de tafel. En ik was gewoon zo nieuwsgierig en keek een beetje in die telefoon (had ik misschien ook niet mogen doen maar jah). Nou goed zie ik allemaal smsje naar twee van die meisjes uit Spanje en mijn vriend zijn naam stond er ook onder. Een van die smsjes: "Ja komen jullie vanavond ook naar de discotheek want dit is onze laatste avond". En allemaal van dat soort smsjes.
Ik was echt woedend en hardstikke verdrietig tegelijk. Wat moest ik ernou van denken? Was mijn vriend vreemdgegaan?

Nou goed, ik was dus echt helemaal over de zeik. Dus toen we thuis waren heb ik het verteld dat ik die smsjes had gelezen en wat hij in hemelsnaam had uitgespookt. Nou hij beweerd dat hij niks heeft gezegd omdat ik er anders weer wat van zou gaan denken. Maar jah dat vind ik dan totale bullshit want ik ga er juist iets van denken als ik er zelf achter kom en hij mij niets verteld, ja toch?!!!!!
En hij was bijna elke avond uit geweest (had hij me ook niet verteld was ik ook al achter gekomen) en toen ik bij hem was zijn we een keer uitgeweest. Gewoon 1 keer maar in heel die drie weken. En toen ik weg was heeft ie elke avond een dikke party gehad. Ik voel me echt belazerd. Maar hij blijft zeggen dat hij niets heeft gedaan.
Ik weet gewoon niet of ik hem wel kan geloven...

Hij heeft ook eerder over dingen gelogen maar dat waren meer kleine leugentjes (maar wel pijnlijk). Ik snap het gewoon niet. Ik bedoel ik ben altijd eerlijk tegen hem maar waarom kan ik dat dan niet van hem verwachten?????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten