Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jullie vragen waar hij over gelogen heeft...
Nou ik ging met hem op vakantie naar Spanje voor drie weekjes en hij zou nog een week blijven. Nou het was daar allemaal heel leuk en fijn etc. Maar ik moest naar de drie weekjes weer naar huis en hij bleef daar (wat ik in eerste instantie al erg k*t vond). Maar goed hij belde me vaak om te zeggen dat hij mij mistte enzo. Echt hardstikke lief. Nou toen hij thuis kwam was ik echt superr blij, had hem echt gemist! Ik vroeg of hij het daar nou naar zijn zin had gehad. En hij had me zooo gemist en had daar niks gedaan en het was een beetje saai. Zo'n beetje de hele dag in het zwembad liggen en verder niet veel. Ik oke weet je wel. Nou gingen we een weekje nadat hij terug was van vakantie eventjes naar een autorace baan. Maar ik kon niet mee racen omdat ik de verkeerde schoenen had. Nou hij en zijn broertje gingen wel en ik zat dus alleen. Maar nou komt het ergste, zijn broertje had zijn telefoon laten liggen op de tafel. En ik was gewoon zo nieuwsgierig en keek een beetje in die telefoon (had ik misschien ook niet mogen doen maar jah). Nou goed zie ik allemaal smsje naar twee van die meisjes uit Spanje en mijn vriend zijn naam stond er ook onder. Een van die smsjes: "Ja komen jullie vanavond ook naar de discotheek want dit is onze laatste avond". En allemaal van dat soort smsjes. Ik was echt woedend en hardstikke verdrietig tegelijk. Wat moest ik ernou van denken? Was mijn vriend vreemdgegaan? Nou goed, ik was dus echt helemaal over de zeik. Dus toen we thuis waren heb ik het verteld dat ik die smsjes had gelezen en wat hij in hemelsnaam had uitgespookt. Nou hij beweerd dat hij niks heeft gezegd omdat ik er anders weer wat van zou gaan denken. Maar jah dat vind ik dan totale bullshit want ik ga er juist iets van denken als ik er zelf achter kom en hij mij niets verteld, ja toch?!!!!! En hij was bijna elke avond uit geweest (had hij me ook niet verteld was ik ook al achter gekomen) en toen ik bij hem was zijn we een keer uitgeweest. Gewoon 1 keer maar in heel die drie weken. En toen ik weg was heeft ie elke avond een dikke party gehad. Ik voel me echt belazerd. Maar hij blijft zeggen dat hij niets heeft gedaan. Ik weet gewoon niet of ik hem wel kan geloven... Hij heeft ook eerder over dingen gelogen maar dat waren meer kleine leugentjes (maar wel pijnlijk). Ik snap het gewoon niet. Ik bedoel ik ben altijd eerlijk tegen hem maar waarom kan ik dat dan niet van hem verwachten????? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij mijn vriendje slapen MuffinFever | 21 | 11-03-2013 11:17 | |
Liefde & Relatie |
Bij hem blijven of niet? Verwijderd | 8 | 17-02-2011 19:25 | |
Liefde & Relatie |
bij hem blijven ' Cynthia) | 7 | 29-04-2009 18:17 | |
Liefde & Relatie |
bij iemand blijven, terwijl je voelde dat het fout ging MissN0urri | 55 | 25-04-2005 12:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
vriend blijven slapen Kali | 68 | 18-05-2003 17:21 |