Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nou mijn vriend bleef al bij mij slapen toen we 2 weken hadden en we hebben toen echt geen sex gehad ofzo..... Het is gewoon zo dat als je sex wilt hebben je het toch wel doet, desnoods ergens in een auto of in de bosjes. Ik denk dat als je gewoon aan je ouders vraagt waarom je niet bij je vriend (in bed mag) slapen dat ze je heus wel een redelijk antwoord zullen geven en dan kan je daar een duidelijker excuus voor vinden
![]() Kus Veel liefs
||
Citaat:
(sorry maar) wat een strenge ouders heb je dan ![]() en na 3 maanden vind ik dat het eigenlijk wel moet kunnen... wat dat betreft heb ik echt geluk met mijn ouders, ik heb nu net 3 dagen met mijn vriend en hij mag zaterdag gewoon bij mij slapen, geen probleem... Ik zou idd gewoon zeggen dat je als je het echt zonodig wil doen je het ook wel overdag kan doen... en jouw ouders zijn toch ook jong geweest? of hebben die tot hun 40e gewacht om kinderen te maken ![]()
|
![]() |
ik mag nu bij mn vriend blijve slape.. hij is 18, ik 15.. gewoon in zijn bed.. geen probleem met mijn en/of zijn ouders.. van de vakantie gaat hij op vakantie met zn ouders naar zuid frankrijk... ik ga meej.. gewoon in zijn tent...
![]()
|
![]() |
Mijn vriend mag ook nog steeds niet bij me slapen van mn moeder. We hebben inmiddels al bijna 1 jaar een relatie. Hij is 22. Bij hem mag ik wel slapen van zn ouders (niet zo gek op je 22ste). Ik heb dat 2 keer gedaan, eigenlijk mocht dat niet, maar ik heb het toch gedaan. Ik vind het wel vervelend dat hij niet bij mij mag. En ze wil ook helemaal geen uitleg geven
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en soms ging ze dan weg bij dr vriend slapen en dacht ze dat hij naar huis ging, maar dan bleef ie slapen en dan nam hij een van de vroegste treinen naar huis. toen ik bijna 3 maanden met m had vond ik het wel genoeg geweest.. al 2,5 maand sliepen we in 1 huis op twee kamers... dus ik zei tegen mn mams: mogen we met mn verjaardag (hadden we precies 3 maanden) bij elkaar slapen? want dan hebben we al drie maanden.. ook met andere mensen over gehad en hadden een discussie op mijn verjaardag en ik had de meerderheid achter me en mijn moeder stond zwak. hij werd toevallig ziek die dag dus toen zei ik: ik ga bij hem op 1 kamer slapen hoor, want dan kan ik wat voor m doen als er wat is en dan vond ze wel verstandig... hij is langer dan het weekend gebleven en we hebben toen ook in het tweepersoons van mn moeder geslapen en zij in mijn bed. nu slaap ik ook bij hem en mijn moeder denkt dat ik op het matras lig of hij, maar afgelopen weekend waren ze ouders niet thuis en hebben we heerlijk geslapen in het bed van zn ouders... ik weet niet wat zn ouders denken, maar denk wel dat ze weten dat we seks hebben. heb ook tegen mn moeder gezegd: mam, als we sex wouden dan hadden we het allang kunnen doen (ze is ervan overtuigd dat ik nog nooit met iemand sex heb gehad) en dat tig keer zeggen en erbij zeggen dat ik het er met mn vriend over heb gehad en dat we allebei geen haast hebben etc etc en nu vind ze t wel goed.. (geloof ik ![]() wel zegt ze elke keer: en niets raars doen heah? NEE MAM! ![]() ![]() naja, ik hoop dat het snel mag. succes. Kus |
![]() |
|
tja gelukkig zijn mijn ouders best relaxt, ikslaap bijna elk weekend bij mijn vriend of andersom..en dat deden we ook al na een week trouwens
![]() jammer dat je ouders zo streng zijn, als ze echt zo overtuigd zijn dat t fout is ist waarschijnlijk moeilijk om ze over te halen. maar idd, zoals al werd gezegd, als je sex wilt heb je dat tog wel, en daarbij ben je al 18 en je hebt al 3 maanden met die jongen, het is niet alsoffie net aankomt zetten. ik vind dat je ouders ook wel hun vertrouwen in jou mogen tonen, en hem bij jou in bed mogen laten slapen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry hoor maar je bent 18, dat bepaal je dan zelf wel.
Probeer aan je ma uit te leggen dat als je het al had willen doen dat er ook nog genoeg andere gelegenheden voor zijn, niet alleen thuis, s avonds in bed. Dus t is gewoon onzin. Vraag waarom je ouders geen vertrouwen in je hebben (werkt ook heel goed) Laat je moeder uitleggen waarom t niet mag en geef tegenargumenten zoals deze. Dan moet t lukken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij moet ik wel blij zijn met mijn moeder.
2 weken terug gingen mijn ouders naar madrid en ik ging niet dus ik was alleen thuis. Mijn moeder vroeg of mijn vriendin bleef slapen, het was haar idee ![]() zij is overigens 16 en ik ben 17, we hebben bijna 5 maanden wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn ouders deden bij mn eerste vriend ook wel moeilijk, geleidelijk werd dat minder en nu zijn ze heel makkelijk. Maar dat heeft er ook wel mee te maken dat ze mn huidige vriend heel erg mogen. Mn vader bood zelf uit zichzelf aan dat hij bleef slapen ![]() Maar tjeezus, ik vind echt wel dat ze lastig doen, zeker gezien jouw leeftijd ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Tsja.. Maar ik kan toch echt niet bij de beweegredenen van mijn ouders komen! Ik mag pas na een jaar bij mijn vriendje slapen, tenminste, dan zullen ze het er eens over hebben. Mijn zusje en ik hebben al ettele keren naar de redenen gevraagd, maar er komt gewoon niets uit! Als ik 18 ben dan vind ik dat ik daar zelf over mag beslissen, en ergens denk ik dat ze dat misschien ook wel gaan toestaan dan ( ik heb nu net een week...dus, als ik nog een jaar moet w88 ben ik alweer bijna 19, niet dus hè!)
Ik denk dat ze wel bezorgd zijn ofzo, ze houden vast gigantisch veel van me, maar ik word toch wel een beeeeetje gek van al dat ge-bemoeder! Ik neem aan dat jouw moeder ook gewoon bang is, of bezorgd, maar in deze geciviliseerde tijd, met al haar voorbehoedsmiddelen, denk ik toch dat de jeugd wel zelf weet wat wel en niet kan.. Er is zoveel goede voorlichting, dat je, zelfs al hoor je niets van je ouders, je wel van anderen hoort, hoe alles in elkaar steekt! Ik vind mijn ouders hierom ook bekrompen, want er zijn zoveel kansen om met je vriend(in) naar bed te gaan als het gewoon licht is, dat gebeurt heus niet alleen 's nachts! ( dat denken mijn ouders --> zolang ze maar niet bij hem slaapt, dan gebeurd er niets, nee, maar natuurlijk niet! ![]() Succes!!
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien hoef je niet alleen maar snachts sex te hebben, je kan overdag in het park of bos sex hebben ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik blijf het niet begrijpen, waarom kinderen geen sex zouden mogen hebben van hun ouders... mijn ouders vonden mij ook wel erg jong (16) toen ik tegen m'n moeder zei dat ik de pil wilde gebruiken... maargoed, geen probleem verder, zolang ik maar gezond en gelukkig ben... en zolang ik maar geen megaslet word
![]() Maargoed, probeer je ouders er van te overtuigen dat ze onredelijk zijn... gewoon zeggen "Ik vind jullie niet helemaal redelijk," op een kalme toon, als je met z'n drieën aan tafel zit. Verder vragen: "Waarom mag hij niet op mijn kamer slapen?"... dan zeggen ze waarom, en dan kun jij tegenargumenten geven. Zorg ervoor dat je niet verontwaardigd klinkt, dat je niet boos wordt of gaat schreeuwen, dat je ze steeds uit laat spreken... dan is de kans groter dat je serieus wordt genomen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zorg dat als je ongesteld wordt, je enorm tegen je moeder klaagt om buikpijn ("auuwwwwww die steken zijn zó irritant, et wordt steeds erger, vorige maand ookal...") De volgende keer doe je dat weer. Dan vraag je aan je moeder (als ze er al zelf niet mee komt) of je een afspraak mag maken met de huisarts. Je gaat er alleen heen. Tegen hem hou je hetzelfte verhaal op (met de hint dat je aan de pil wil) of je vertelt hem gewoon dat je aan de pil wil (hij heeft toch zwijgplicht). Je moeder kan, als je eenmaal het recept hebt, er weinig tegen doen. Ik bedoel: de pil helpt tegen ongesteldheidspijn ![]() Enne je bent 18, moet je zelf kunnen bepalen he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja, ik heb dus heel erg last van menstruatiepijn, alleen wil mn moeder eerst alles proberen voor ik aan de pil ga, want dat heeft ze liever niet (behalve als er sex aan te pas komt, maar zij denkt dat ik nog maagd ben...) dus nu zit ik elke maand met die buikpijn, want niks helpt goed.. grrrrr.. naja, over twee maanden dan ga ik tegen dr zeggen: mam, ik wil sex (of iets in die trand.. zal wel worden: mam, ik wil aan de pil) en dan hoop ik dat t over is.. |
![]() |
|
Het is zo moeilijk om je ouders van zo iets te overtuigen. Het is balen, maar je zult geduldig moeten zijn en vooral niet tegenstribbelen als je ouders zeggen dat je pas na een jaar ofzo bij elkaar mag blijven slapen, anders wordt het alleen nog maar later...
Ik ken een meisje dat al vanaf haar 15e met haar vriend een relatie heeft en pas vanaf haar 18e bij hem mag blijven slapen. Ze wordt pas 18 in juli... dus dat is helemaal shit. Heb je al 3 jaar verkering, mag je nog niet bij elkaar blijven slapen... Praat er met je ouders over en probeer het zo gunstig mogelijk voor jou uit te laten komen... Succes ermee!
|
![]() |
ik zou niet je wekker gaan zetten als ik jou was... denk dat je daar alleen maar meer problemen mee krijgt...
Als ik jou was, dan zou ik gewoon vragen aan mn moeder waarom zij niet wil dat we dan in dezelfde kamer zouden mogen slapen, en dan kun je argumenten gebruiken die al eerder gezegd zijn van; als we willen dan doen we het toch wel. Maar misschien wil je moeder het gewoon niet in haar huis hebben ofzo? en dan denk ik dat je dat gewoon moet accepteren en als hij dan bij jou blijft slapen, dat jullie in aparte kamers slapen... nou succes ermee! |
![]() |
|
![]() |
Jawoor, kep nu precies tzelfde probleem, kep nu 4 maanden met me vriend en we willen gwoon bij elkaar SLAPEN. Dus verderz ook echt niks. gwoon langer bij elkaar kunnen zijn i.p.v. 's avonds weer pleite met de trein (moe, chago enzow)
![]()
|
probeer je ouders gewoon te overtuigen. met die argumenten die hier boven staan. maar als je al 18 bent.. vind ik toch wel dat je zelf mag weten wat je met je vriendje doet, maarja. daar denken je ouders dus anders over.
ik ben zelf 14 en ik mag gewoon bij mn vriend slapen. ik weet niet of ze denken of we in aparte bedden slapen. maar dat maakt me ook niet echt uit. ze doen in ieder geval niet moeilijk. bij mn vorige vriend mocht ik niet op 1 kamer slapen. maar die was ook stukken ouder dan mij. waarschijnlijk dachten mn ouders dan eerder dat ik dingen deed waarvoor ze me nog te jong vonden. maar nu maken ze er geen probleem van. mn ma zegt wel eens dat ik voorzichtig moet zijn enzo en dat ik nog wel jong ben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja, bij mij was dat dus ook zo.. en wil gewoon slapen.. hoef niet echt iets te doen ofzo, maar is gewoon fijn om bij elkaar te zijn enzo dus ik zeg zo tegen mn ma: - we kunnen t altijd doen als we t willen.. genoeg mogelijkheden - anders mag ik ook niet tegen m aanliggen op de bank of m masseren (ze zei: ja, je kan onbewust gevoelens oproepen etc etc.. en ze was ook niet helemaal blij dat we samen op bed lagen enzo ![]() en naja, veel over gepraat en gezegd dat we het erover gehad hebben enzo en dat we allebei geen haast hebben en nog even willen wachten (weet zij veel.. zolang ze dat gelooft..) blablabla.. en met veel andere mensen erover gehad en tegen mn moeder gezegd wat hen ervan vonden (mensen die dicht bij haar staan zoals haar exvriend en mijn congierge) en haar exvriend was heel bijzonder dat hij het goed vond enzo dus ging zo ook mee praten en toen op mn verjaardag met visite discussie gehad enzo en toen had ik de meerderheid achter me staan en ik vertelde dat de moeder van mn vriend had gezegd dat ik maar een keer moest blijven slapen enzo.. is allemaal goed gekomen, al zegt ze wel nog elke keer: doe je niets raars? enzo.. en dan gewoon zeggen: Nee mam.. dat weet je toch? owja, ik zei ook vaak: vertrouw je me niet dan? werkte ook wel geloof ik ![]() |
![]() |
|
Veel loze posts hier met: "Jeetje wat zijn jouw ouders streng!" Alsof ze daar iets aan heeft..
![]() Een goed en confronterend gesprek met je ouders moet werken. Waarschijnlijk moeilijk, maar wordt maar eens een keer boos als ze je, zoals in dit geval, te veel beschermen. Verzet je eens en ga gewoon bij hem liggen, ookal weten ze het. Dat stiekeme gedoe komen ze na verloop van tijd toch wel achter. Moeders (ouders) moeten op een gegeven moment inzien dat ze je langzaamaan los moeten laten..
|
![]() |
"Sorry pa en ma maar ik begrijp het niet...jullie slapen nou al wat is het ? 20 jaar in hetzelfde bed en daar heb je mij nog nooit over horen zeuren, ook al zou ik bij god niet willen weten wat jullie daar allemaal uitspoken...en ga me nou niet wijsmaken dat jullie sinds mijn geboorte geen seks meer hebben gehad en ik dat wel maar moest aanhoren...dus waarom is het dan zo erg dat ik met mijn vriend(in) in 1 bed slapen, das toch geen slechte ruil tegen die 20 jaar van jullie"
![]()
|
![]() |
Haha, k denk dat dat voor de meeste mensen hier niet gaat werken. Als in: "jaaa maar wij zijn ouder en we weten al wat we doen en TOEN IK ZO OUD WAS ALS JIJ!!" kortom: blaaaaat.
k vinnet echt erg dat mn ouders me niet vertrouwen en dat ik ze niet alles kan vertellen, want daar heb ik af en toe best behoefte aan. Ik denk dat ik maar gwoon ga zeggen dak bij een vriendin slaap (heb ik al es eerder gedaan, zijn ze nooit achter gekomen). Maar dit keer ga ik het achteraf wel vertellen odmat ik dan kan duidelijk maken dat hun gedrag alleen maar liegen en dingen achterhouden in de hand werkt en dan kan ik ook ACHTERAF zeggen dat er niks gebeurt is. Dr zal wel ruzie van gaan komen maar het kan nooit meer erger worden dan het nu al is..... dus boeie. EN in het geval dat het wel erger kan worden gaak wel een paar dagen ergens anders heen en dan schrijf ik ze gewoon een brief. jaja het kleine meisje wordt groot. tsjongejonge zeg wat een probleem. ![]()
|
Verwijderd
|
ik mocht pas na anderhalf jaar bij hem blijven slapen. Mijn moeder stelde het zelf voor, want zij gingen een weekend weg en ik en mijn broertje en zusje moesten ergens heen. Dus ik bij hem slapen.
Toen kwamen mijn ouders weer terug en vroeg mijn vader: "waar heb je geslapen?" dus ik antwoordde "bij justin." "in bed?" en met een gezicht alsof het de gewoonste zaak van de wereld was "ja, hoezo?" Hij heeft het er verder nooit over gehad. ![]() |
![]() |
|
Hij mocht na ong. 5 maanden verkering na veel vragen eindelijk hier slapen..
( en de week daarop mee op vakantie, 5 nachten samen in een tentjuh maar goeeedd daar hebben we het niet over ![]()
|
Ik mag bij m'n vader wel in dezelfde kamer slapen, bij hem en bij m'n moeder niet... Ach zo erg vind ik het ook niet, alleen zielig dat hij op een rotbed moet slapen dan
![]() Ik vond het doodeng om het te vragen, want ouders denken meteen aan seks en dat was helemaal niet aan de orde... M'n vader vond het prima op voorwaarde dat ik aan de pil ging ![]() Tja idd het zinnetje: Vertrouwen jullie me niet dan, doet het wel goed denk ik...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
vriend bij goede vriendin blijven slapen??? Marinka | 51 | 14-04-2004 11:43 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
bij je vriend(in) blijven slapen *dreaming* | 14 | 09-07-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
ouders overtuigen om bij beste vriend te slapen??!! framboosje | 14 | 04-03-2003 17:36 |