Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 20:06
framboosje
framboosje is offline
het zit dus zo...

mijn beste vriend en ik hebben voor volgende week een super gezellige dag samen gepland (eten, filmpje, winkelen, ...)... nu, zijn ouders zijn twee dagen niet thuis dus dat komt ook al goed uit...

't probleem zit hem alleen dat we alletwee graag zouden hebben dat ik daar blijf slapen... nu is het zo, dat dat van zijn ouders niet zal mogen (er mag zelf geen meisje mee naar boven), en mijn ouders zouden misschien wel instemmen indien ze dat kunnen bespreken met zijn ouders. en als zijn ouders zeggen van niet, dan zal ik ook wel niet mogen...

voor ons beide is het alletwee erg belangrijk, alleen onze ouders staan eigenlijk in onze weg...

't is gewoon blijven slapen, beetje babbelen en zo...

nu is mijn vraag dus: hoe vraag ik dat het best aan mijn ouders, zonder dat ze zijn ouders willen opbellen?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 20:09
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
framboosje schreef:
het zit dus zo...

mijn beste vriend en ik hebben voor volgende week een super gezellige dag samen gepland (eten, filmpje, winkelen, ...)... nu, zijn ouders zijn twee dagen niet thuis dus dat komt ook al goed uit...

't probleem zit hem alleen dat we alletwee graag zouden hebben dat ik daar blijf slapen... nu is het zo, dat dat van zijn ouders niet zal mogen (er mag zelf geen meisje mee naar boven), en mijn ouders zouden misschien wel instemmen indien ze dat kunnen bespreken met zijn ouders. en als zijn ouders zeggen van niet, dan zal ik ook wel niet mogen...

voor ons beide is het alletwee erg belangrijk, alleen onze ouders staan eigenlijk in onze weg...

't is gewoon blijven slapen, beetje babbelen en zo...

nu is mijn vraag dus: hoe vraag ik dat het best aan mijn ouders, zonder dat ze zijn ouders willen opbellen?!
zeggen dat je bij een vriendin gaat slapen?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:36
bracelance
bracelance is offline
op een of andere manier zijn er altijd een paar ouders op de wereld te vinden die je tegenwerken, probeer het gewoon te vragen en als het niet lukt, leg je erbij neer.
Als je het gaat forceren gebeurt het al helemaal niet, en raak je zelf gefrustreerd.
Oud 24-02-2003, 21:00
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
bracelance schreef:
op een of andere manier zijn er altijd een paar ouders op de wereld te vinden die je tegenwerken, probeer het gewoon te vragen en als het niet lukt, leg je erbij neer.
Als je het gaat forceren gebeurt het al helemaal niet, en raak je zelf gefrustreerd.
Dat denk ik dus ook. Kan het niet beter zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:03
Verwijderd
Zeg dat 'ie homo is.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:12
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Waarom is het zo belangrijk als ie "gewoon" een vriend is?.... Kijk.. Als het "Je" vriend" zou zijn, dan snap ik dat jullie graag willen rollenbollen, maar gewoon kletsen kan toch ´s morgens ook?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:12
Ninnoc
Ninnoc is offline
eerst de normale weg van overleg proberen, pa ma het is een GEWONE vriend en ik slaap bij zijn zusje op de kamer, en zijn ouders vinden het okay enzo.

als het niet mag, forceren, doei pa ma ga weg , kom morgen weg terug
Oud 25-02-2003, 08:42
Kinshi
Kinshi is offline
Eerst met zijn ouders praten en hen overtuigen dat je niks anders doet dan gezellig kletsen. ALs je dat hebt gedaan kan je bij je eigen ouders beginnen, en vertellen dat het echt heel belangrijk voor je is. Ik denk dat ze het dan nauwelijks nog kunnen weigeren . Vooral heel lief kijken hè en je moeder een beetje helpen in de huishouding .
Oud 25-02-2003, 08:50
Verwijderd
- zeggen dat 't alleen een vriend is en echt niet meer, kan overtuigender worden door erbij te zeggen dat je 'm al zo lang en goed kent dat 't meer een neef of broer voor je is en er dus echt niets zal gebeuren
- eventueel niet op zijn kamer slapen, maar in een andere slaapkamer of in een logeerkamer of op een matrasje in de woonkamer... en dan gewoon tot vier uur 's nachts op zijn bed zitten praten voordat je naar dat matrasje gaat

wat een vreemde ouders trouwens... hij mag geen meisje waar hij mee bevriend is mee nemen naar zijn kamer, maar dus wel jongens waar hij mee bevriend is? als jullie nu een relatie hadden dan zat er nog een klein beetje logica in - nouja, nog steeds niet erg veel...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
eerst de normale weg van overleg proberen, pa ma het is een GEWONE vriend en ik slaap bij zijn zusje op de kamer, en zijn ouders vinden het okay enzo.

als het niet mag, forceren, doei pa ma ga weg , kom morgen weg terug
Forceren helpt geloof ik niet.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:35
Konijn
Konijn is offline
Mijn ouders wilden eerst ook niet hebben dat ik bij een ontzettend goede vriend van mij bleef slapen, maar omdat t beter uitkwam (anders kwam ik om half 5 snachts thuis, dat vonden ze ook niet leuk ) mocht t uiteindelijk toch, en met het argument dat hier al genoemd is: jullie kennen hem al een tijd, als we verliefd waren was het allang wat geworden, idd soort broer of neef ofzo
Oud 01-03-2003, 12:52
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Heb het eenmaal gemogen, ik was er heel erg van overtuigd dat ze nee zouden zeggen omdat ze hem nog nooit gezien hadden . Het was ook naar de andere kant van het land (België dus ) dat ik moest maar er waren wel nog vier andere mensen mee (één meisje en drie jongens ) en dat wisten ze ook, maar ook die mensen hadden ze nog nooit gezien , gewoon even je kans wagen en zien wat ze ervan zeggen .

xxx
Faith
Oud 01-03-2003, 15:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Forceren helpt geloof ik niet.
bij mij wel altijd
Oud 04-03-2003, 17:18
ShiningStar
ShiningStar is offline
Zou het dan volgens jullie juist wel mogen als het "je vriend" zou zijn?!
ik bedoel, ik zit met hetzelfde probleem alleen is het dus "mijn vriend"
zijn ouders zijn ook paar dagen weg, ik wilde bij hem blijven slapen maar mijn ouders willen dat dus met zijn ouders overleggen en die vinden het waarschijnlijk nooit goed...

en liegen hou ik helemaal niet van,.. ik KAN gewoon niet doen alsof ik bij een vriendin ga slapen!!

waarom moet daar zo moeilijk over gedaan worden??
ik bedoel, als we sex willen gebeurt het toch wel!

kiss
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:36
AtHell
AtHell is offline
Drijf 'm zover dat hij z'n ouders meld dat als jij niet mag blijven slapen hij aan de crack gaat en zich laat betalen voor onzedelijke daden.
Reageren

Regels voor berichten