Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken mensen waarvan ik denk, vind of weet dat ze een probleem hebben (al dan ernstig of niet), maar dan hoef ik niet perse een probleem met hen te hebben. Het is een botte vergelijking maar dat is net zoiets als vrienden met een totaal andere smaak, je kunt dat vinden maar dan hoef je ze nog niet meteen vervelend te vinden. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat je problemen hebt met 'probleemgevallen' sommige dingen zijn gewoon zwaar irritant. Maar ik heb een bijv. een vriend met pddnos (eerst dachten ze adhd), ja die heeft dus nogal wat problemen waar hij grotendeels nix aan kan doen, maar als je daar tegen kunt en je ook de goede kanten van zo'n vriendschap ziet is er geen probleem. Het gaat er denk ik om of je bereid genoeg bent om iemand te accepteren en ook als iemand bijv. niet in therapie wil ondanks dat jij vind van wel bijv. en hoeveel je kunt incaseren etc. Als er voldoende positieve dingen tegenover staan hoef ik geen probleem met zo iemand te hebben ik weet trouwens niet of je dit precies bedoelt en goed van je dat het weer zo goed gaat, hopelijk blijft het zo ![]()
|
Nee, het ligt inderdaad niet altijd aan jou. Ik heb zo vaak van mensen gehoord die gepest werden dat hun omgeving het alleen maar bij hen zocht. Nokken nou eens met die hap, want pesten komt gewoonlijk niet eens van twee kanten. Het kan nooit aan degene die gepest is liggen dat er één of ander gefrustreerd type is die zich even op een ander wil afreageren. Dat is toch echt het probleem van de pester.
Ja, dat associëerde ik er even mee. Quincy: fijn dat het beter gaat! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bang dat ik nooit een vriendin zou krijgen Verwijderd | 31 | 06-09-2010 18:21 | |
Psychologie |
Het niet vol kunnen houden 1 dag niet te huilen.. Nothing | 38 | 23-08-2003 17:12 | |
Lifestyle |
waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..} devilcat | 84 | 28-07-2003 09:48 | |
Liefde & Relatie |
Liefde: why? moenbase | 32 | 25-10-2002 13:32 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |