Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb hem ondertussen al 5 *laatste* kansen gegeven en iedere x verpest hij het weer. Is het dan gek dat ik van hem verwacht dat hij me overtuigd dat hij deze x wél serieus is?
![]() en ik wil er wel voor 100% voor gaan, voor 200% zelfs.. maar gezien wat hij me eerst geflikt heeft ben ik gewoon bang dat hij het weer flikt.. lijkt me geen onlogische reactie..
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik snap jou wel waarom je dat wilt maar zo werkt het idd niet dat geef je zelf ook al aan. Probeer voor jezelf hem nog een kans te geven, en vergeef elkaar dan alles en begin helemaal opnieuw anders lukt het nooit. Lukt het niet dan weet je zeker dat jij het op de juiste manier hebt gegdaan en jullie gewoon niet bij elkaar passen (qua wat je in een relatie wilt)..
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb ook een realtie gehad met een jongen die ik ook constant kansen gaf, op een gegeve moment denk je "ja en nu kan JIJ wel is gaan laten zien dat je me leuk vind en dat je je kansen waard bent "
ik vind het een hele normale reactie van je , alleen hopen dat het wat opbrengt, als ie nou veel moeite voorje gaat doen is het wel goed, en kan je misschien later nog vertellen aan hem dat je wou dat ie achter je aan liep en dat je er dankbaar voor bent dat ie dat ook heeft gedaan en liet blijken dat ie voorje wou gaan. ik denk dat ik het zelfde had gedaan in jou situatie, alleen , zorg dat het geen arrogant tintje krijgt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik wil ook helemaal niet afstandelijk tegen hem zijn (en al helemaal niet arrogant) want ik vind hem echt super leuk en lief en ik begrijp wel hoe het zit, maar ik weet ook hoe het de vorige keren mis is gegaan.. En daraom hou ik onbewust een beetje afstand. Maarja, als je net samen hebt besloten om het rustig op te bouwen en kijken hoe het gaat is zo'n gevoel wel belemmerend. Hij weet ook wel hoe ik erover denk, maar ja. Ach, tis ook n btje vaag allemaal...
|
![]() |
Ik weet niet hoor, maar is het niet handiger om eerst aan dat bindingsprobleem van hem te gaan werken eer je hem weer de laan uitstuurt of dwingt het initiatief te nemen?
Want als ik je verhaal goed heb gevolgd, lijkt met dat daar het echt probleem ligt...en als jullie dat gewoon negeren met zn tweeen dan kom je iedere keer weer op hetzelfde punt uit ja, dat is niet zo heel vreemd...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Terughoudend zijn is niet mis. Je bent een mens en dus leer je van je verleden. Zo ook hier. Maar hem al het initiatief laten nemen is wel fout. Je moet jezelf wel inzetten voor de relatie, ondanks je terughoudendheid. Daarbij heeft hij een "goede" reden voor de vorige afstandigheid, Help hem daar dus mee, zodat het niet nog eens gebeurt. Iets wat je wel voor hem over moet hebben als je echt iets voor um voelt.
Voor zover mijn mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
De jongen die ik leuk vind heeft het 'image' van een player. Zo is hij altijd op me overgekomen, dat heb ik altijd over hem gehoord. Nu ik heb beter heb leren kennen heb ik zelf wel ondervonden hoe hij in elkaar zit, en ben ik erachter gekomen dat hij eigenlijk een hele rustige, serieuze en ook verlegen jongen is. Toch heb ik graag dat hij het initiatief neemt, omdat dat voor mijn gevoel weer bewijst dat hij bereid is om moeite voor me te doen. Maar vanwege zijn verlegenheid werkt dat natuurlijk niet zo. Ik vind het dus ook stom van mezelf dat ik hem zoveel moeite laat doen, terwijl ik zelf ook wel eens de touwtjes in handen kan nemen. Maar goed, dat wordt steeds moeilijker naarmate ik hem steeds leuker ga vinden ![]() ![]() Ik denk dat wij vrouwen toch maar eens van het idee af moeten stappen van 'de mannen moeten het werk doen' ![]()
|
![]() |
Een relatie draait vooral om vertrouwen. Ik kan me voorstellen dat je een beetje de kat uit de boom wil kijken, een beetje overtuigd wilt worden van zijn goede bedoelingen en zijn serieuze intenties met jou, maar eens houdt dat ook op. Hoe lang moet die jongen zichzelf bewijzen van jou?
||
Citaat:
![]() De 1e x had ik het gevoel dat hij me gebruikt had voor seks (bleek niet zo te zijn, maar het gaat ff om mijn gevoel).. Misschien heeft hij wel gewoon behoefte aan regelmatige seks en paait hij me daar voor t gemak ff voor.. (ok, dit denk ik niet echt serieus, hoewel die gedachte soms wel bij me opkomt, zoals nu ff ![]()
|
Ik weet niet of het al die 5 keer hiervoor serieus was... zo niet dan zou ik nu zeggen ga er voor 100% voor helemaal, spreek dit ook met elkaar af dan en riskeer het liefdesverdriet, op deze manier geef je je relatie een echte kans. Je moet niet half aftasten, ik denk dat het beter is je bloot te stellen en het hem vertellen en dan kijken hoe hij er tegenover staat. Als jullie relatie moet voortduren is het alleen een goeie start je zo open te geven en zo eerlijk te zijn. Als hij het echt niet fijn opvat klopte het misschien ook niet.
Als je die 4 keer hiervoor ook al samen het serieus had geprobeert had ik het niet meer geprobeerd en zou ik zeggen, zet je eroverheen en stoot je niet tien keer aan dezelfde steen. Succes met je beslissing..... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik kan het me ook wel voorstellen, hoor. Ik denk helemaal niet dat je het bewust zo hebt uitgekiend van 'hij moet nu maar achter me aan lopen om zich te bewijzen', maar eerder dat je jezelf niet meer zo durft te geven als in het begin omdat je bang bent dat je weer teleurgesteld wordt op een kwetsbaar moment.
Als je bewust een spelletje met hem zou spelen dan zou je hier denk ik helemaal niet de vraag komen stellen of dat okee is of niet, dan zou je dat gewoon doen, ik denk dat het gewoon moeilijk is om hem weer te vertrouwen. Je hebt hem al duidelijk gemaakt waarom je er moeite mee hebt en je kunt hem ook vertellen dat als hij je weer laat vallen, het voor jou over is, maar verder is het denk ik toch verstandig om er nu steeds wat meer voor te gaan, dat gaat misschien niet van de ene op de andere dag, maar probeer het toch een beetje los te laten wat er is gebeurd, anders wordt het niets.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Troubles with love springgg | 4 | 14-05-2011 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |