Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik speel zelf niet... ik bén hard to get.. maja... ik denk dat als je je heel afstandelijk opstelt en soms erg duidelijk door laat schijnen dat je degene ziet zitten en meteen daarna weer afstandelijk doet.. dát is hard to get spelen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga niet eens uit.. wel eens... maar dan kom je dus genoeg hard to get tegen omdat er genoeg gozers al het vertrouwen van alle meiden vergooien door er maar 10 op een avond te nemen.. meiden gaan dan dus denken dat alle jongens zo zijn (de meeste ![]() en moeite voor iemand doen doe je niet omdat iemand anders dat "leuk" vindt. Ik ga dus niet veel uit vanwege dit gezeik... |
![]() |
|
![]() |
Ik speel eigenlijk alleen hard to get als een knap meisje mij probeert te versieren. Deze meisjes zijn erg zeker van zichzelf en denken dat ze snel iemand binnen kunnen halen vanwege eerdere successen. Op het moment als je hard to get speelt dan worden ze een beetje onzeker. Van die onzekerheid maak je gebruik: je bent nu degene die de touwtjes in handen heeft en je kunt zelf het verloop van het spelletje bepalen. Je moet het wel subtiel doen natuurlijk, anders zijn ze binnen no-time weg
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zie dat anders.. wordt een beetje ziek van alle lui die hun mening telkens als een feit over anderen heenzetten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben heel slecht in hard to get en heel goed. Als ik hem erg leuk vind, ben ik helemaal niet moeilijk te krijgen, dan ben ik heel gemakkelijk
![]() Oh, en per ongeluk hard to get spelen - ik ben een mietje, dus als een jongen mij leuk vindt en ik hem draaien we vast eerst weken om elkaar heen en dan lijkt het of ik hard to get speel, maar in werkelijkheid verzamel ik alleen moed ![]() |
![]() |
|
Hard to get kan even leuk zijn, maar wanneer het te lang duurt, zullen de meeste personen afhaken. Er zitten dus voordelen en nadelen aan het hele spelletje. Ik ben tot nu toe alleen met de nadelen geconfronteerd.
![]()
|
hard 2 get is afknapper
je zegt iets vriendelijks en je krijgt een ijskoude blik terug plagen is ok maar hard 2 get is gewoon ![]() maar dat is maar mijn mening
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmz jullie zeggen hier 'afknapper' maar uiteindelijk als je jezelf niet direct zomaar geeft gaan ze veel meer naar je verlangen,meer moeite doen en eens ze dan met je gaan eventueel gaan ze er vaak meer waarde aan hechten ook,omdat ze moeite hebben moeten doen voor je.Ik zou me nogal goedkoop voelen als ik zomaar onmiddelijk zou toegeven,uiteindelijk word er wel gezegd dat het 'een afknapper is' maar ik geloof niet dat daar veel mensen op afknappen,eerder het tegendeel.Ik val zelf ook es op jongens die ook hard to get zijn (mja moeilijk als je dat zelf ook bent he...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik iemand leuk genoeg vind om iets mee te beginnen, moet hij er niet omheen gaan draaien. Dat vind ik een vreselijke afknapper. Je vindt me leuk of niet. Laat me dan niet een paar weken spartelen omdat jij je geen slet wilt voelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||