Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 20:32
Philemon
Philemon is offline
Ik weet niet of deze topic al is geweest...maar bij deze...

Een vraag die nu veel speelt is op wie jij gaat stemmen met de volgende verkiezingen. Je hoort dan ook veel Wouter Bos (PvdA) en CDA wordt haast niet meer genoemd. Zelf zou ik niet op Wouter Bos stemmen aangezien hij mij meer zo'n man van de praatjes lijkt en als het er dan op aankomt hij het allemaal ineens niet meer weet, of dat het blijkt dat het toch niet zo makkelijk is.
Op wie zouden jullie eigenlijk stemmen?

En dan heb je natuurlijk ook nog dat gezeur over de recessies enzo, maar het lijkt mij gewoon noodzakelijk en het was op zich ook wel te verwachten aangezien de economie daalt. Het is natuurlijk wel jammer dat het op zo'n rigoreuze manier moet, maar eens zal het zo moeten. Dus ook bij deze, hoe denken jullie hier over?

-xxx- Laura
Oud 23-09-2003, 20:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Op de pvda waarschijnlijk. Op wie weet ik nog niet.
Oud 23-09-2003, 20:44
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Laura1988 schreef op 23-09-2003 @ 21:32:
En dan heb je natuurlijk ook nog dat gezeur over de recessies enzo, maar het lijkt mij gewoon noodzakelijk en het was op zich ook wel te verwachten aangezien de economie daalt. Het is natuurlijk wel jammer dat het op zo'n rigoreuze manier moet, maar eens zal het zo moeten. Dus ook bij deze, hoe denken jullie hier over?
WTF? Ik mis de clue hier. Wat was te verwachten? En wat is jammer dat het op zo'n manier moet? En wat zal een zo moeten? Ik hoop niet dat mijn 'wat' een verwijzing naar de recessie is.
Oud 23-09-2003, 21:01
FaZ
FaZ is offline
"lijkt meer een man van de praatjes"

Daar moeten we dan maar achterkomen hè.
Oud 23-09-2003, 21:14
Verwijderd
Recessies noodzakelijk omdat de economie daalt?

Ehm, maar natuurlijk :/
Oud 23-09-2003, 21:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Het zal wel gematigd links worden voor mij.

SP vind ik perfect, maar te anti-Amerikaans en te anti-Israelisch.
Als die twee dingen anders waren, zou ik SP stemmen.

Mja, het zal dus wel de PvdA worden.

Nu hopen dat ze het nog heel even volhouden, een maandje ofzo, dan mag ik tenminste ook stemmen. Zou zonde zijn als ik pas op m'n 21.9e voor het eerst kon stemmen.
Oud 23-09-2003, 21:18
waaromniet?
waaromniet? is offline
Maak er eerst maar een samenhangend verhaal van, dan kunnen we het nog een keer proberen.

Regels voor berichten