Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 21:32
Verwijderd
Hoe vertellen jullie het iemand als je op iemand verliefd bent?
Ik ben nl. al ruim een half jaar verliefd op een collega, maar heb het hem dus nog steeds niet durven vertellen
Hebben jullie misschien tips hoe ik het hem het beste kan vertellen? Ik weet dus niet of het wederzijds is, omdat hij wel heel lief tegen me doet, maar dat kan ook komen doordat hij mij misschien alleen gewoon aardig vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 21:48
rare kwast
rare kwast is offline
hehe leest mee hoeft dan zelf geen topic te openen
Oud 01-10-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 01-10-2003 @ 22:48:
hehe leest mee hoeft dan zelf geen topic te openen
Gaan we samen de antwoorden afwachten
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:53
Last Resort
Last Resort is offline
vraag em es mee uit ofzow....., misschien snapt ie de hint dan zelf wel
Oud 02-10-2003, 07:19
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
gewoon ff flink op zijn bek pakken
Oud 02-10-2003, 09:06
Punkygirl
Punkygirl is offline
Hmm ik zou het niet gelijk vertellen, maar ga eerst een btje flirten ofzow. ( Lang leve msn) als hij daar naar jouw zin genoeg op reageert dan vertel je het..
Oud 02-10-2003, 09:42
Verwijderd
Ik vertel het niet recht op de man aan. Dat kan te direct overkomen,en is bovendien verschrikkelijk eng.

Als ik een meisje leuk vindt, dan laat ik eerst aan haar zien dat ik meer aandacht aan haar wil besteden. Bij Feestdagen/verjaardagen geef ik altijd een cadeautje, ik ben geinteresseerd naar haar verhalen.

Dan op een gegeven moment praat je een stuk meer met elkaar (als het goed is ), en dan kan je ook vragen waar hij/zij uitgaat. Ga daar ook een keer heen, praat met hem/haar. En dan kom je er vanzelf wel achter of het wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:06
Verwijderd
Bedankt voor jullie tips, maar daar heb ik dus nog niet echt iets aan. Ik spreek heb dus al genoeg, laat hem volgens mij ook behoorlijk merken dat ik hem leuk vind (iedereen om ons heen heeft het volgens mij al door ).
Verder is hij ook al een keer met mij meegeweest ergens naartoe en ben ik ook al 2 keer bij hem thuisgeweest. Maar ik durf het hem dus nu gewoon nog steeds niet te vertellen, omdat ik bang ben dat hij mij misschien gewoon meer als een gewone vriendin is gaan zien.

edit:
oh ja, en msn werkt ook niet echt. Heb hem daarop maar één keer gesproken omdat hij gewoon nooit online is. Komt doordat hij thuis nog geen internet heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:22
bassgirl
bassgirl is offline
heb het zelf nooit aan iemand verteld, ging dan vanzelf, of van die soort hints op msn zeg maar, maar dat werkt niet bij jou... euhm je kunt het ook proberen met hints zeg maar gewoon op een grappige manier, en kijken hoe hij erop reageert. en 'm vaak aankijken kijk je of hij terugkijkt, je gaat steeds wat dichter bij 'm staan, als hij blijft staan zit het wel goed vaak.

en verder succes ik zou 't ook niet durven
Oud 02-10-2003, 16:28
Verwijderd
Ik vertel het nooit zo direct, of ja, ik vertel het pas als we al wat hebben . Gewoon lief doen, daten, veel samen doen, flirten, nog liever doen, en dan zoenen; duidelijk genoeg, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 18:40
Flshman
Flshman is offline
Sjees, lees ik hier toch zomaar een vraag die van mij had kunnen komen!
Het is lastig ja. Ik ben nu ook al sinds februari flink verliefd op een collega van mij. Ik kan erg goed met haar opschieten: we hebben veel lol samen. Ook op msn praat ik vaak met haar.

Maar, net zoals je zelf ook al zegt, ik durf het haar gewoon niet te vertellen! Ik heb wel het idee dat ze me aardig vind, soms lijkt het erop dat ze "meer dan dat" vind, andere keren weer niet..
Net zoals jij ben ik ook bang dat als ik het vertel (en ze "wijst me af") onze vriendschap daar onder kan leiden...

Zucht, het is zo lastig
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 02-10-2003 @ 19:40:
Sjees, lees ik hier toch zomaar een vraag die van mij had kunnen komen!
Het is lastig ja. Ik ben nu ook al sinds februari flink verliefd op een collega van mij. Ik kan erg goed met haar opschieten: we hebben veel lol samen. Ook op msn praat ik vaak met haar.

Maar, net zoals je zelf ook al zegt, ik durf het haar gewoon niet te vertellen! Ik heb wel het idee dat ze me aardig vind, soms lijkt het erop dat ze "meer dan dat" vind, andere keren weer niet..
Net zoals jij ben ik ook bang dat als ik het vertel (en ze "wijst me af") onze vriendschap daar onder kan leiden...

Zucht, het is zo lastig
Idd, wat je verteld is gewoon heel herkenbaar. We zitten in de pauze's altijd naast elkaar (hij gaat dus vaak zelf naast mij zitten omdat hij meestal wat later in de kantine komt dan mij). Hebben best wel veel lol samen, zitten elkaar altijd te pesten enzo. Maar ik weet dus gewoon echt niet wat hij van me vind en daar zou ik nu dus opzich best wel een keer achter willen komen. Maar ja, ik durf dus niet
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:27
Verwijderd
Heeft er verder niemand tips?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 09:25
suikerprinses
suikerprinses is offline
Vond ook een collegaatje van mij leuk... Die kwam een keer langs toen ik aan het werk was, en we spraken af om na het werk even uit te gaan. Dus ik hem gebeld... Samen uitgegaan, en gekust.. Tsja, het ging gewoon vanzelf.

Maar had het ook met een andere collega *er werken veel mensen bij mij * Daar was ik zoo ontzettend verliefd op, maar kon er gewoon geen peil op trekken. Wel lief doen, me thuisbrengen, lieve smsjes sturen, maar als het er op aan kwam.. Echt heel vaag gewoon. Achteraf bleek het een teringlijer van de bovenste plank te zijn.

Ik zou het in ieder geval niet direct zeggen.. De kans dat je een blauwtje loopt is natuurlijk wel 50% Beetje subtielheid kan geen kwaad. Maar gewoon zeggen dat je m lief vindt ofzow, kan natuurlijk wel. Voorstellen samen iets leuks te doen. Maar dan niet bios, iets speciaals.
*Ik wilde 'mijn nieuwe verovering' meenemen naar NK kitesurfen.. maar dat werd afgelast*
Ga samen schaatsen! Is ook romantisch! En niet zo moeilijk aangezien jullie samen toch al leuke dingen doen

**Een heel verhaal en je bent er niet wijzer uit geworden.. Sorry**
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten