owk beetje lang verhaal maja:
ik ben al een jaar met een jongen bevriend. zeg maar dat ie me beste vriend is. na een half jaar werd hij alleen verliefd op me maar ik was niet verliefd op hem dus ik ging gewoon normaal met hem om. toen bleef ik een keer bij hem slapen en toen hadde we gezoend (tja niet zo slim I know

) het probleem was dus dat hij teon nog veel verliefder werd op me terwijl ik hem nog steeds als normale vriend beschouwde. dat wist ie en toen heb ik em een tijdje niet gezien.
nu heb ik dus al een tijdje een vriend en hij had in de vakantie een vriendin gehad en zei dat ie me niet meer leuk vond.. tenminste dat ie niet meer verliefd op me was.. dus ik ging weer een weekend naar hem toe.. en toen ginge we film kijke en zo en toen deed ie heel de tijd best aanrakerig.. gewoon tegen me aanliggen en met zn armen om me heen.. en gaf ie me bv opeens een zoen in me nek enz.. het probleem was alleen dat ik me er niet echt lekker bijvoelde omdat ik nou niet weet of hij het normaal bedoelde of omdat ie me weer leuk vond of iets.. maar ja nu dus me vraag.. wat denken jullie?? of moet ik het tegen hem zeggen (dat durf ik niet zo goed want ik ben bang dat ik hem kwets als het gewoon normaal bedoeld was)
owja.. wat wel belangrijk is.. daarvoor deed hij ook wel beetje zo maar toen had ik geen vriend en was hij op mij verliefd.. daarom weet ik dus het verschil niet
hoop dat je kan helpen