Ik vind het een beetje idioot dat je er niet tegen kunt om hem alleen in het weekend te zien... het lukt meer dan genoeg mensen om een weekendrelatie te hebben, is toch nergens voor nodig om je dan de hele week kut te voelen? Alsof je van hem afhankelijk bent om gelukkig te zijn, jezus zeg. Wees gewoon vijf dagen jezelf, vijf dagen blij, en heb vijf dagen zin in het weekend omdat je hem dan weer ziet. En geniet er dan ook alsjeblieft van, want wat heeft het voor zin om je kut te voelen omdat ie weer weggaat? Dan verpest je je zondag samen, heb je een ellendig begin van je week - en dat is allemaal nergens voor nodig, want je week is prima zonder hem. Toen je vrijgezel was, was je toch ook niet elke dag ongelukkig omdat hij er niet was?
(Ik snap het trouwens wel dat het kut is als hij op uitzending gaat. Dan is ie echt lang weg en loopt ie bovendien serieuze risico's. Maar dat is een afweging die je zelf moet maken; heb je dat allemaal voor hem, voor jullie over?)
Als je ergens voor moet kiezen, is het m.i. om te leren jezelf een beetje aan te pakken. Dat afhankelijke gedoe is voor niemand leuk; kan me voorstellen dat hij het vervelend vindt (is kut als je vriendinnetje zich ellendig voelt en jij kunt er niets aan doen; bovendien ga jij op deze manier na een tijdje beschuldigend doen en hem er (nog meer) mee confronteren en daar word je na een tijdje goed zat van), maar het is vooral voor jou echt onnodige ellende.
Vraag me ook af of je vrienden en familie niet zwaar beledigd zijn dat zij opeens niet meer goed genoeg voor je zijn door de week...