Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 14:41
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Hebben jullie wel eens te maken gehad met een loverboy? ik wel en ik ben nu doodsbang..
het begon dat ik zat te chatten op msn. er was een jongen en die zei tegen me . ja als ik met jou afspreek dan krijg je 300 euro..
ik schrok er een beetje van en belde gelijk mijn vriendin op.
ze zei jah dat moet je doen! dat is mooi verdiend toch.
en ik met mijn stomme kop heb het gedaan ook nog., hij kwam met de auto naar lelystad, hij zei oke hier heb jij je 300 euro ik nam het aan en liep weg, maar me moeder kwam net aan rijden en zag het , ze werd kwaad! de man reed snel met gebogen hoofd en zonnebril op weg!
we waren gelijk naar de politie gaan , van de politie mocht ik het geld zelf niet houden, omdat ze bang waren dat ik het dan vaker zou doen. dus me ouders gaven het maar lekker uit
maar goed.. ik moet nu erg opassen als ik in mijn straat woon want ik had bij de ingang van mijn straat afgesproken.
me ouders hebben de afgelopen tijd geprobeerd te bellen, maar hij is gewoon niet meer bereikbaar dit is ook echt eng. voor hetzelfde geld kom ik hem tegen als ik alleen ben en dan neemt hij me mee ofzo.. het is alweer een paar maanden geleden: maar ik blijf op mijn hoede..

xx
Oud 21-09-2003, 14:45
Quiana
Quiana is offline
--> l&r
Oud 21-09-2003, 14:51
Verwijderd
Jij hebt dus echt een ongelofelijk kutslet als vriendin...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 14:52
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
zo moet je niet over haar praten of beoordelen want je kent haar niet zo goed..
ze is echt een lieve schat en ze heeft ook erg veel spijt dat ze het heeft gezegt,, we hebben samen ook lang maar dan ook lang gehuild.. het gaat nu wel beter, maarja
Oud 21-09-2003, 14:56
Verwijderd
ja, en hij heeft gedreigd met moord
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:04
Balance
Balance is offline
dat is geen loverboy, maar eerder een kinderlokker oid.

een loverboy is een jongen die je helemaal inpapt met mooie praat enzo. het lijkt een gewone relatie (hij biedt geen geld oid). Hij is super lief, geeft je cadeautjes, neemt je mee naar de mooiste plaatsen en lijkt ontzettend veel voor je te geven. Langzamerhand wil hij meer van je en probeert hij je zover te krijgen dat je voor hem achter het raam gaat staan. Dit doet ie allemaal op zo'n slinkse wijze dat je het amper door hebt als verliefd meisje zijnde.

maar dat dit erg is, daar ben ik het zeker mee eens. Deze jongen/man lokt je met geld, maar had je de meest vreselijke dingen aan kunnen doen. Wat je in je hoofd moet houden is dat je op zulke dingen nooit meer in zult gaan, maar dit zul je ongetwijfeld al geleerd hebben.
Liefde heeft niks te maken met geld of cadeautjes; het gaat om een gevoel!
Oud 21-09-2003, 15:13
Sangria
Sangria is offline
ik volg t niet helemaal... hij gaf je geld en that was it? wat verwachtte hij nog meer van je dan? dat je met hem mee ging? zei hij daar nog iets over? ik vind het echt een beetje een wazig verhaal
Oud 21-09-2003, 15:14
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef op 21-09-2003 @ 15:41:
Hebben jullie wel eens te maken gehad met een loverboy? ik wel en ik ben nu doodsbang..
het begon dat ik zat te chatten op msn. er was een jongen en die zei tegen me . ja als ik met jou afspreek dan krijg je 300 euro..
ik schrok er een beetje van en belde gelijk mijn vriendin op.
ze zei jah dat moet je doen! dat is mooi verdiend toch.
en ik met mijn stomme kop heb het gedaan ook nog., hij kwam met de auto naar lelystad, hij zei oke hier heb jij je 300 euro ik nam het aan en liep weg, maar me moeder kwam net aan rijden en zag het , ze werd kwaad! de man reed snel met gebogen hoofd en zonnebril op weg!
we waren gelijk naar de politie gaan , van de politie mocht ik het geld zelf niet houden, omdat ze bang waren dat ik het dan vaker zou doen. dus me ouders gaven het maar lekker uit
maar goed.. ik moet nu erg opassen als ik in mijn straat woon want ik had bij de ingang van mijn straat afgesproken.
me ouders hebben de afgelopen tijd geprobeerd te bellen, maar hij is gewoon niet meer bereikbaar dit is ook echt eng. voor hetzelfde geld kom ik hem tegen als ik alleen ben en dan neemt hij me mee ofzo.. het is alweer een paar maanden geleden: maar ik blijf op mijn hoede..

xx
dat je uberhaupt meeging....
sorry maar dit vind ik echt dom
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:29
hellion
hellion is offline
mss dom hor...maar al bied iemand je 300 pleuro om met hem/haar af te spreken ga je toch zowiezo al nadenken???
Oud 21-09-2003, 15:37
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah wat verwachtte hij eigenlijk van je??
300 euro is idd verleidelijk maar je kunt t op je vingers natellen dat hij na een paar keer dit geintje te hebben geflikt je dingen zou gaan zeggen als: je zult t trug moeten betalen (als jij t al lang op had gemaakt) en dat ie dan bv zou willen dat je met hem naar bed ging of zoals loverboys vaak willen dat je met andere mannen naar bed gaat!!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:55
Verwijderd
Hij had je misschien beter kunnen verkrachten en vermoorden; mensen die zo naïef zijn als jij zijn gewoon een gevaar voor de mensheid.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 15:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sangria schreef op 21-09-2003 @ 16:13:
ik volg t niet helemaal... hij gaf je geld en that was it? wat verwachtte hij nog meer van je dan? dat je met hem mee ging? zei hij daar nog iets over? ik vind het echt een beetje een wazig verhaal
zij moest naar hem toekomen en daarvoor kreeg ze 300 euro. uiteraard was het niet de bedoeling dat ze daarna weg ging, hoofdwaarschijnlijk heeft die vent seks in zijn hoofd gehad (al dan niet van haar kant gewild of niet).
maar op het moment dat ze het geld kreeg kwam net haar moeder eraan die heel kwaad werd. Dat was de reden dat ze er zonder schade vanaf is gekomen.
Oud 21-09-2003, 16:43
Verwijderd
Moet 1 ding kwijt, je had wel op je klompen kunnen aanvoelen dat er meer achter zat dan ff gezellig uit, hoe naief ben je dan wel. Ook al neem ik het niet serieus dit verhaaltje.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:47
Orion16
Orion16 is offline
idd snel verdiend die 300 euro jammer dat je t niet mocht houden
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:05
Unexplained
Unexplained is offline
Okee...wie heeft er nu weer een clone aangemaakt??
Oud 21-09-2003, 17:07
feline
feline is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-09-2003 @ 16:55:
Hij had je misschien beter kunnen verkrachten en vermoorden; mensen die zo naïef zijn als jij zijn gewoon een gevaar voor de mensheid.
Beetje cru, niet ?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:30
Verwijderd
ik wil absoluut niet lullig doen osso, maar na een paar topics over je gelezen te hebben krijg ik erg het gevoel dat je eignelijk aleen maar dingen verzint.. hebben meer mensen dit?....
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
lil weedy girl schreef op 21-09-2003 @ 15:41:
xx
Dat is geen loverboy maar een hoerenloper. Leuk geprobeerd trouwens.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:53
miro
miro is offline
haha...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:50
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 21-09-2003 @ 18:30:
ik wil absoluut niet lullig doen osso, maar na een paar topics over je gelezen te hebben krijg ik erg het gevoel dat je eignelijk aleen maar dingen verzint.. hebben meer mensen dit?....
...je haalt de woorden uit mijn toetsenbord
Oud 21-09-2003, 19:02
Mark
Mark is offline
ik zou Peter R de Vries inschakelen

Lekker net doen alsof je met hem naar bed gaat en dan op het laatste moment komt Peter de kamer binnen met de tv camera, dan zorg jij gewoon dat je je ondergoed nog net aan hebt. Dat zou pas kicken zijn. Trouwens, dat kun je alsnog doen! Ik zou Peter R de Vries schrijven.

Mark
Oud 21-09-2003, 19:04
Verwijderd
Wie spreekt er nou ook af met iemand die jou daar dan driehonderd euro voor wil geven? Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:17
Ferrum
Ferrum is offline
Ik vind dit eerlijk gezegd echt hartstikke dom! Als iemand jou 300 euro aanbiedt, in ruil voor dat je met hem meegaat, dan ga je er toch wel over nadenken wat voor consequenties dat heeft?

En sowieso vind ik het een heel wazig verhaal. Hij heeft je 300 euro gegeven. Was dat alles? Sorry, maar ik denk dat als jouw moeder toen niet langs was gereden, dat het misschien wel heel wat slechter voor jou had kunnen aflopen.

Volgende keer maar beter oppassen en nadenken voordat je je weer in zoiets begeeft, lijkt mij.

(dit bovenstaande geldt natuurlijk alleen als het ook werkelijk gebeurd is...ik geloof dr eigenlijk geen ruk van maar oke. beetje jammer dat je zulke dingen gaat verzinnen)

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 20:01.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:20
Verwijderd
Naief, yup...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 19:26
pyres74
pyres74 is offline
en het leuke is,
dat ze zelf niet meer reageert op deze topic
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 21-09-2003 @ 20:20:
Naief, yup...
inderdaad...

en als ik heel erg eerlijk ben geloof ik er écht helemaal niets van
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:35
Verwijderd
Ik geloof er geen flikker van. en mocht het waar zijn ben je gewoon ongelooflijk dom!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:39
zoef de haas
zoef de haas is offline
uhm jah kgeloof der geen zak van
dan moetje eg wel heeel dom wezen
Oud 21-09-2003, 19:49
fractuur
fractuur is offline
Jij bent dom en die vriendin is nog dommer.

Je leest dit vast en ik hoop dat je mijn tekst wél serieus neemt.

Oud 21-09-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
feline schreef op 21-09-2003 @ 18:07:
Beetje cru, niet ?
Oh, jij neemt dit serieus?

Het is inderdaad een béétje cru, ja
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 08:24
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ligt het nou aan mij, of krijg je die 300 euro meestal pas na de seksuele handelingen?
Oud 22-09-2003, 08:35
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
en toen poste ze zelf niet meer
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:59
Studentje
Studentje is offline
Vet topic

Domheid troef, deze dagen op L&R!
Oud 22-09-2003, 14:04
groovy
groovy is offline
als iemand jou zo'n hoog bedrag aanbiedt, dan voel je toch meteen aan dat dit niet klopt?????

Welke gek geeft jou nou zomaar ff €300,-?!

en welke gek komt dan ook nog opdagen om dat geld te innen?!

Je hebt toch vroeger toch wel geleerd van je ouders, dat je geen snoepjes van vreemden mag aanpakken of mee mag gaan met vreemden? En dat je niet zomaar mag praten met vreemden?

Ik heb zo'n klein voorgevoel dat je ouders dan ook bedoelen dat je geen geld van vreemden mag aannemen

get a life
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 14:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
groovy schreef op 22-09-2003 @ 15:04:
als iemand jou zo'n hoog bedrag aanbiedt, dan voel je toch meteen aan dat dit niet klopt?????

Welke gek geeft jou nou zomaar ff €300,-?!

en welke gek komt dan ook nog opdagen om dat geld te innen?!

Je hebt toch vroeger toch wel geleerd van je ouders, dat je geen snoepjes van vreemden mag aanpakken of mee mag gaan met vreemden? En dat je niet zomaar mag praten met vreemden?

Ik heb zo'n klein voorgevoel dat je ouders dan ook bedoelen dat je geen geld van vreemden mag aannemen

get a life
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:22
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Sorry ik was weg.. maar ik weet het ik ben dom geweest maar ik doe het ook niet meer weet je .. en ik was 100% CkeZz Naief!!!
Maar ik ben pas nu echt bang dat die man juist terug komt mij opzoeken en dan gaat zeggen ja ik heb je dat geld gegeven en nou wil ik er wat voor terug!
Oud 26-09-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
lil weedy girl schreef op 26-09-2003 @ 15:22:
100% CkeZz Naief!!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:28
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
k weet ik ben dom.. Hij had me inderdaad beter kunnen vermoorden want nu loop ik toch met teveel spanningen rond ik kan alles gewoon niet meer aan
Oud 26-09-2003, 14:38
Verwijderd
Nee die opmerking was misschien een beetje té cru. Uit je post begrijp ik dat je er wel iets van geleerd hebt. Hopelijk ben je nooit meer zo naïef en kun je voortaan wat beter voor jezelf zorgen. Bovendien zal die man niet zo snel terugkomen als je ouders ervan weten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef op 26-09-2003 @ 15:22:
Maar ik ben pas nu echt bang dat die man juist terug komt mij opzoeken en dan gaat zeggen ja ik heb je dat geld gegeven en nou wil ik er wat voor terug!
Nou, als ie dat al doet... Geef 'm dat geld terug en klaar...
Gewoon dom, wat je gedaan hebt, maar dat weet je intussen zelf al...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:10
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
ja me ouders zijn naar de politie geweest..
en de politie had gezegt dat mijn ouders het mochten uit geven!!!
omdat als ik het zou doen dat ik het dan mischien vaker ging doen dus dit soort dingen.. en me ouders hebben dat geld allang uit gegeven!!
Oud 26-09-2003, 15:11
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Nee dat was ik niet

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:24
Verwijderd
Jezus, je verzint iedere keer wat nieuws he? Moet je eens ff zoeken op je naam en kijken hoeveel onzin verhalen er naar boven komen. Get a life.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:29
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Sorry.. maar wat ik allemaal schrijf is echt geen onzin!
Sorry hoor maar ik dacht eindelijk dat ik hier sirieus werd genomen maar blijkbaar zitten hier echt mensen tussen die denken dat het hele leven van een mens een grote grap is
je kan het geloven of niet maar ik maak veel mee ..
als je het allemaal wilt weten? Best
-me beste vriend zit in de gevangenis
-me vriendin word bedreigd wegens moord
-me broer gaat het huis uit
-ik heb spanningen thuis (heel veel)
-een vriendin van mij wil ik als pleegzusje want ze heeft problemen.
-ik ben vekracht.
-ik ben misbruikt
-ik heb ernstig aan de drugs gezeten

sorry maar dit soort dingen verzin je echt niet maarja..
zijn jullie nu tevreden
Oud 26-09-2003, 15:32
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Maar FUCK dit allemaal ..!!! Nu ben ik echt pas op mijn ziel getrapt... Jullie Begrijpen er ook helemaal niks van NIEMAND doet dat!! Me moeder verklaard me voor gek.. me vader blijkt me geen eens meer te kennen als hij thuis komt.. de enige van wie ik steun heb zijn van mijn vriendinnen.. dus wat doe ik hier eigenlijk !!!!
Oud 26-09-2003, 15:44
alibabwe
alibabwe is offline
maar iemand die je op msn spreekt en je300 euro aanbied

dan ga je toch denken hier klopt iets niet

tenminste op jou leeftijd dan, als je 8 of 9 bent ok dan kan ik me nog dr iets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
lil weedy girl schreef op 26-09-2003 @ 16:29:
Sorry.. maar wat ik allemaal schrijf is echt geen onzin!
Sorry hoor maar ik dacht eindelijk dat ik hier sirieus werd genomen maar blijkbaar zitten hier echt mensen tussen die denken dat het hele leven van een mens een grote grap is
je kan het geloven of niet maar ik maak veel mee ..
als je het allemaal wilt weten? Best
-me beste vriend zit in de gevangenis
-me broer gaat het huis uit
-ik heb spanningen thuis (heel veel)
-een vriendin van mij wil ik als pleegzusje want ze heeft problemen.
-ik ben vekracht.
-ik ben misbruikt
-ik heb ernstig aan de drugs gezeten

sorry maar dit soort dingen verzin je echt niet maarja..
zijn jullie nu tevreden
Mensen die (veel) erge dingen mee hebben gemaakt, hebben vaak heel veel levenswijsheid. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je na dit alles nog steeds zo naïef bent; je zou de levenswijsheid van iemand van 20 moeten hebben na al die problemen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:30
biep
biep is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef op 26-09-2003 @ 16:29:

niet zo gek dat je vriendin bedreigd wordt, omdat ze iemand heeft vermoord lijkt me

lijkt me trouwens ook niet echt verstandig om er, als je broer net het huis uit wordt gezet en er heel veel spanningen thuis zijn, er dan nog een pleegzusje bij te nemen
Oud 26-09-2003, 17:10
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
In plaats van de topicopener gaan de ouders nu steeds 300 euro aannemen van vreemden!

Straks heb je het huis voor je alleen...woeiiii
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten