Advertentie | |
|
![]() |
|
jah wat verwachtte hij eigenlijk van je??
300 euro is idd verleidelijk maar je kunt t op je vingers natellen dat hij na een paar keer dit geintje te hebben geflikt je dingen zou gaan zeggen als: je zult t trug moeten betalen (als jij t al lang op had gemaakt) en dat ie dan bv zou willen dat je met hem naar bed ging of zoals loverboys vaak willen dat je met andere mannen naar bed gaat!!! |
![]() |
||
Citaat:
maar op het moment dat ze het geld kreeg kwam net haar moeder eraan die heel kwaad werd. Dat was de reden dat ze er zonder schade vanaf is gekomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik zou Peter R de Vries inschakelen
![]() Lekker net doen alsof je met hem naar bed gaat en dan op het laatste moment komt Peter de kamer binnen met de tv camera, dan zorg jij gewoon dat je je ondergoed nog net aan hebt. Dat zou pas kicken zijn. Trouwens, dat kun je alsnog doen! Ik zou Peter R de Vries schrijven. Mark ![]()
|
Ik vind dit eerlijk gezegd echt hartstikke dom! Als iemand jou 300 euro aanbiedt, in ruil voor dat je met hem meegaat, dan ga je er toch wel over nadenken wat voor consequenties dat heeft?
![]() En sowieso vind ik het een heel wazig verhaal. Hij heeft je 300 euro gegeven. Was dat alles? Sorry, maar ik denk dat als jouw moeder toen niet langs was gereden, dat het misschien wel heel wat slechter voor jou had kunnen aflopen. Volgende keer maar beter oppassen en nadenken voordat je je weer in zoiets begeeft, lijkt mij. (dit bovenstaande geldt natuurlijk alleen als het ook werkelijk gebeurd is...ik geloof dr eigenlijk geen ruk van maar oke. beetje jammer dat je zulke dingen gaat verzinnen)
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 20:01. |
![]() |
|
als iemand jou zo'n hoog bedrag aanbiedt, dan voel je toch meteen aan dat dit niet klopt?????
Welke gek geeft jou nou zomaar ff €300,-?! en welke gek komt dan ook nog opdagen om dat geld te innen?! Je hebt toch vroeger toch wel geleerd van je ouders, dat je geen snoepjes van vreemden mag aanpakken of mee mag gaan met vreemden? En dat je niet zomaar mag praten met vreemden? Ik heb zo'n klein voorgevoel dat je ouders dan ook bedoelen dat je geen geld van vreemden mag aannemen ![]() ![]() get a life |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry ik was weg.. maar ik weet het ik ben dom geweest maar ik doe het ook niet meer weet je .. en ik was 100% CkeZz Naief!!!
Maar ik ben pas nu echt bang dat die man juist terug komt mij opzoeken en dan gaat zeggen ja ik heb je dat geld gegeven en nou wil ik er wat voor terug!
|
![]() |
k weet ik ben dom.. Hij had me inderdaad beter kunnen vermoorden want nu loop ik toch met teveel spanningen rond ik kan alles gewoon niet meer aan
||
Citaat:
Gewoon dom, wat je gedaan hebt, maar dat weet je intussen zelf al... |
![]() |
|
![]() |
ja me ouders zijn naar de politie geweest..
en de politie had gezegt dat mijn ouders het mochten uit geven!!! omdat als ik het zou doen dat ik het dan mischien vaker ging doen dus dit soort dingen.. en me ouders hebben dat geld allang uit gegeven!!
|
![]() |
Sorry.. maar wat ik allemaal schrijf is echt geen onzin!
Sorry hoor maar ik dacht eindelijk dat ik hier sirieus werd genomen maar blijkbaar zitten hier echt mensen tussen die denken dat het hele leven van een mens een grote grap is je kan het geloven of niet maar ik maak veel mee .. als je het allemaal wilt weten? Best ![]() -me beste vriend zit in de gevangenis -me vriendin word bedreigd wegens moord -me broer gaat het huis uit -ik heb spanningen thuis (heel veel) -een vriendin van mij wil ik als pleegzusje want ze heeft problemen. -ik ben vekracht. -ik ben misbruikt -ik heb ernstig aan de drugs gezeten sorry maar dit soort dingen verzin je echt niet maarja.. zijn jullie nu tevreden ![]()
|
![]() |
Maar FUCK dit allemaal ..!!! Nu ben ik echt pas op mijn ziel getrapt... Jullie Begrijpen er ook helemaal niks van NIEMAND doet dat!! Me moeder verklaard me voor gek.. me vader blijkt me geen eens meer te kennen als hij thuis komt.. de enige van wie ik steun heb zijn van mijn vriendinnen.. dus wat doe ik hier eigenlijk !!!!
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() lijkt me trouwens ook niet echt verstandig om er, als je broer net het huis uit wordt gezet en er heel veel spanningen thuis zijn, er dan nog een pleegzusje bij te nemen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Loverboy? .. lalalastupid | 14 | 18-05-2010 20:07 | |
Liefde & Relatie |
Beware of LOVERBOYS Ostentation | 70 | 12-06-2005 13:02 | |
Seksualiteit |
Loverboys evanescence | 48 | 12-04-2005 15:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys steeds groter probleem Mr.Hypert€xt | 125 | 02-03-2005 19:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys richten zich op moslima‘s Silvia19 | 104 | 20-05-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 |