Advertentie | |
|
![]() |
|
lees het ook niet in een keer.. ehmm.. jah ik kan het niet laten horen.. maar er horen veel pauzes in.. en ik zoek nog passende muziek om erbij te passen.. maar idd.. zoals jullie zeggen als je in een keer doorleest, moet je woorden heel snel skippen anders klopt ie niet.. Iig.. bedankt voor de kritiek.. was me nog niet opgevallen omdat ik hem anders voordraag.. rustig en met veel pauzes..
Is misschien ook meer iets voor op muziek.. en niet om hier te plaatsen.. maar goed!
||
Citaat:
||
Citaat:
er zuigt idd wel meer niet qua gedichten in metrum bij anderen, wellicht de mijne ook wel eens(al let ik veel op het metrum), kan gebeuren, maar ik vind het -en niet mooi.
|
Het metrum zuigt niet, er zit gewoon geen metrum in.
Geen vaststaande althans, het is meer loszingende woorden die bij elkaar een vaste vorm moeten vormen maar het niet doen. Ik denk dat er voornamelijk bedoeld word dat het ritme zuigt, wat weer meer aan de lezer ligt dan aan de schrijver naar mijn mening, in principe heeft alles ritme. Maar verder op het gedicht, een wat simpelistische rijmvorm en woordgebruik, niet echt aansprekend. Ik denk dat het wat netter had gestaan wanneer het in de ikvorm geweest was, dan hadden meer mensen zich er iets bij in kunnen beelden dan wanneer je (zoals het nu over komt) anderen verteld hoe ze zich moeten voelen...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij? DBZ | 88 | 07-08-2009 17:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Saint Vincent en de Grenadines. CSN | 8 | 23-08-2005 19:05 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |