Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 19:19
grensgeval
grensgeval is offline
hoi mense,

weet er iemand een goed c+ geluid decoder?
beeld lukt wel!

voor de mensen die denken dat dit illegaal is... dat is het dus niet want C+ zend signalen uit dus daar mag mee gedaan worden wat je wilt..... je betaalt voor het ontvangen namelijk aan je kabelbedrijf... je betaalt alleen aan C+ voor de HARDWARE decoder.... C+ is gebeld door verschillende mensen en wijst op de abbonementsvoorwaarden MAAR zegt erbij dat dat alleen van toepassing is op de leden!!

bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 19:24
Droyd
Droyd is offline
Jammergenoeg is het wel illegaal hoor, C+ is er echt niet blij mee Aannemelijk dat jij die stelling van in je post klakkeloos aanneemt, die komt je heel goed uit he

Nu ja, volgens mij is er nog geen decoder voor het geluid in xp (je gebruikt xp, is het niet) heb ik horen zeggen (zelf nog niet geprobeerd)

Deze gaat waarschijnlijk toch straks dicht, tis maar dat jet weet, niet dat ik zo sterk voor het slotje pleit...
Oud 24-09-2003, 19:29
grensgeval
grensgeval is offline
mmmm vaagjes dan..... maja ik heb sowieso belgische kabeltelevisie dus dan werkt dat misschien net iets anders (met regeltjes enzO)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:25
Droyd
Droyd is offline
Inderdaad het werkt anders...Maar in Windows 98 zou het wel mogelijk zijn om geluid te krijgen, vraag niet hoe...of toch nie aan mij
Oud 24-09-2003, 21:55
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
C+ decoden is altijd illegaal zolang je er neit voor betaald.

Als je de deur van je buurman binnenloopt als die openstaat is het alsnog inbraak of huisvredebreuk. Als je de deur eerst sloopt is het nog strafbaarder. En dat doe je in pronciepe met C+ dan ook.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
voor audio:

http://www.freetv.cjb.net/

staan er een aantal.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:02
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
denk je nou zelf dat dat legaal is? lol
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:04
grensgeval
grensgeval is offline
er zal vast wel ergens een gaatje in de wetgeving zitten zodat ik er hier in nederland niet voor op wordt gepakt (ik ontvang dus belgische kabeltv)
iig bedankt voor de link ik zal het eens checken

btw het is logisch dat c+ er niet blij mee is
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:37
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 25-09-2003 @ 19:04:
er zal vast wel ergens een gaatje in de wetgeving zitten zodat ik er hier in nederland niet voor op wordt gepakt (ik ontvang dus belgische kabeltv)
iig bedankt voor de link ik zal het eens checken

btw het is logisch dat c+ er niet blij mee is
Ervoor gepakt zal je inderdaad neit zo snel worden, maar je bent fout bezig. PUNT.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:48
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 25-09-2003 @ 19:04:
nee. sterker nog, ik weet 99,9% zeker dat er jurisprudentie bestaat over dit soort zaken die voor jou niet fijn uit zal vallen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:59
grensgeval
grensgeval is offline
maarjah c+ stuurt het signaal gratis daar kun je niet onderuit.... je betaalt egt alleen voor de HARDWARE decoding.... dus als jullie me ff duidelijk uitleggen waaromniet??

Offtopic: ik laat me niet snel uit de weg lullen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:15
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
kkkevin schreef op 25-09-2003 @ 21:59:
maarjah c+ stuurt het signaal gratis daar kun je niet onderuit.... je betaalt egt alleen voor de HARDWARE decoding.... dus als jullie me ff duidelijk uitleggen waaromniet??

Offtopic: ik laat me niet snel uit de weg lullen
Omdat je kijk en luistergeld verplicht bent Zelfs met ned 1, 2 en 3 is dat zo. C+ ook, alleen veel meer. Zij bieden een dienst aan, een betaalde dienst, en om van die dienst gebruik te mogen maken betaal jij en krijg je een decoder.

Maarem, ff een vergelijkingkje: als jij de steutel van het kluisje van de jongen naast je in de klas stiekem namaakt, en vervolgens zn hele kluisje leeghaalt. Dan ben je toch nog steeds een dief/
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:18
grensgeval
grensgeval is offline
mmmm das waar.... maar ALS ze mij aanklagen op grond waarvan dan??? want ze kunnen niet wijzen op de abbovoorwaarden en het is geen diefstal want ik steel niets! ik verander alleen iets wat hier tog al binnenkomt....

Offtopic: je vergelijkingen zijn wel vaag maar kloppen eigenlijk wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten