Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Java werkt (iig als ik bijv. map 24.nl gebruik, die ook op java draait) Firewall heb ik uitgezet en t opnieuw geprobeerd, maar t lukte niet. Ik moet zeggen ik kan me met pc's n beetje redden, maar ben absoluut geen wizz-kid |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
maar misschien ondersteund je ISP dat niet ![]() en stata ook de windows XP firewall uit? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de XP-Firewall ben ik vergeten. Is de PC van mn oom, zelf ben ik geen XP gewend, zal t zo nog ns proberen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dr zitten zoveel dingen op een pc die ikniet ken. Miss iemand (per ongeluk/onbewust) een instelling verzet ofzo. bah, soms wilde ik dat ik meer van computers afwist Edit: laat nu een virusscanner lopen, die heeft ondertussen al n verdenking van iets gevonden, maar of dat helpt... |
![]() |
||
Citaat:
Ik sta open voor verdere suggesties |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wie wil ff helpen met proofreaden over cryptolockers/ Verwijderd | 29 | 24-05-2016 12:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] wiskunde a-lympiade opdracht scoobsdodo | 1 | 04-06-2013 17:47 | |
Software & Hardware |
Probleem met externe HD. Kan geen grote bestanden overzetten. Perception | 4 | 02-12-2007 00:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Probleempje met portier MTpower | 48 | 30-09-2005 15:13 | |
Software & Hardware |
prob met win xp prof Quist | 4 | 13-01-2002 12:36 |