Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 20:44
Sask!a
Sask!a is offline
Ik las het (gesloten) topic over Marre Wieffer en ik MOET er even op reageren. Ze woonde namelijk bij mij in de buurt.

Zoals ik uit jullie reacties op maakte, snappen jullie niet dat er een topic voor haar geopend wordt 'er gaan immers meer mensen zo jong dood'. Nou zij is een heel speciaal meisje...
Dan krijg je natuurlijk weer het gezeik dat iedereen speciaal is...

Zij hoorde dat ze een hersentumor had en die niet te verwijderen was, ze wist dat ze dood ging. Ondanks dat is ze een GEWELDIGE actie gestart en heeft enorm veel geld ingezameld voor het goede doel. Zij heeft o.a. geld geschonken aan een school (in aanbouw) in Ruanda, die daardoor haar naam heeft gekregen. Ze is zelfs nog (in de laatste maand van haar leven!!!) nar Ruanda gegaan om daar de eerste steen te leggen.

Ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen wat er zo speciaal aan haar is. Als jullie verder nog iets willen weten, neem alsjeblieft een kijkje op haar site www.marrewieffer.nl
Als haar verhaal je niets doet, weet ik niet of je wel gevoel hebt... Echt een hele persoonlijke en emotionele site.
Denk dus in het vervolg een beetje na voor je een uitspraak doet en een topic sluit...

Liefs Sask!a
Oud 26-09-2003, 20:48
Nona
Nona is offline
Het punt is: het vorige topic was een mededeling en daar is moeilijk op te reageren. Daarom zijn mededelingen niet toegestaan. Is dit iets anders dan een mededeling? Zitten er nog vragen of discussiepunten aan verbonden? Als het alleen maar een mededeling is gaat deze namelijk ook dicht.
Oud 26-09-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Sask!a schreef op 26-09-2003 @ 21:44:
Denk dus in het vervolg een beetje na voor je een uitspraak doet en een topic sluit...
Daar is over nagedacht. Wat Kruimel al zei: het was een mededeling en die zijn niet toegestaan. Dit is ook een mededeling en dus niet toegestaan. Ik snap dat het voor mensen die haar kennen heel vervelend en oneerlijk is dat ze er niet meer is. Een meer algemene topic openen mag wat mij betreft gerust, maar dan wel een topic waar anderen ook wat mee kunnen.

Denk na voordat je iemand beschuldigd. Zelfde soort opmerking.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten