![]() |
|
Dit doet me denken aan Marre Wieffer...
|
![]() |
|
nou ten eerste allemaal bedankt en het was eigenlijk best lullig want toen we op vakantie waren kreeg ik onzettende hoofdpijn en kon men evenwicht niet bewaren en toen waren we (omdat het zo erg was (hals overkop terug gegaan) en toen waren we door een m.r.i scan achtergekomen .maar nog een keertje bedankt allemaal
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heej daar. jeetje zeg, dat is niet zomaar wat. gelukkig is de tumor al verwijderd. ik hoop dat de chemokuren je niet al te ziek maken. *je hoort verhalen die heel negatief zijn, maar ook hele positieve ervaringen, heb er zelf geen ervaring mee*
heel veel succes en sterkte, en laat af en toe horen hoe het met je gaat! |
![]() |
|
Ik heb het niet persoonlijk meegemaakt, maar ik kan je wel zeggen dat chemokuren en bestraling lang niet altijd echt vervelend zijn. (Ja, natuurlijk wel vervelend, maar niet dat ze pijn doen of dat je er ziek van wordt ofzo) Het kan wel, maar het hoeft lang niet altijd
![]() Sterkte en succes ![]()
|
Om je even een beetje proberen om te peppen:
Bij een klasgenoot van mij (en familie van iemand hier op dit forum, maar ik zal verder geen namen noemen omdat die persoon het misschien niet fijn vindt) is 3 jaar geleden lymfeklierkanker ontdekt. Nadat een paar (toch vrij zware) behandelingen zijn aangeslagen, wist hij afgelopen jaar, zonder te blijven zitten, zijn VWO-diploma in ontvangst te nemen. Sterkte ermee! |
![]() |
|
er was toch een schaatser (of was het een wielrenner? nou ja...) die het ook heeft gehad, maar die er tooevallig wel mooi van hersteld is? Als hij het kan, kan jij het toch ook?
![]() Sterke!!!
||
Citaat:
|
Hey,
goed dat ze er op tijd achter zijn gekomen! Ik heb zelf geen hersentumor (gehad) wel heb ik leukemie gehad en ben ook behandeld met chemokuren. en idd lang niet altijd voel je je slecht door de chemokuren en als je dan toch een chemokuur krijgt waardoor je je slecht voelt hoeft dat bij de volgende ( ik weet niet hoeveel kuren je moet ) kuur niet zo te zijn hoor! Ik ben nu een paar maanden van de chemo's af en ben helemaal beter. Heel veel suc6 en sterkte X |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() Hij had overigens teelbalkanker en geen hersentumor, dus waarschijnlijk wordt er iemand anders bedoeld. ![]() Nou jah, veel succes iig :\
|
vriendin van me had ook hersentumor... ga er niet te veel over vertellen of je wordt nog depressief
![]() maar wat ik je wou zeggen: het zal je met momenten zeker zwaar vallen, maar daar dienen je familie en vrienden voor... laat je ouders en zow merken dat je aprrecieert wat ze doen, durf raad te vragen aan een dokter als je bang bent, heb geen angst, schaam je vooral niet indien ze je zouden uitlachen op school, lees erover!!!, hou je sterk en geef NOOIT de moed op!!! als je er in gelooft komt het vast wel goed! zoek manieren om de chemokuren wat aangenamer te maken en zow! het komt allemaal reuzegoed op zen pootjes terecht! ik wens je enorm veel succes en sterkte!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar voor jou ik vind het echt verschrikkelijk vinden jullie allemaal niet dat je het steeds vaker hoort dat iemand kanker heeft, ik hoor echt heel vaak ![]() ![]() IRIS
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
thnx
|
eei iris inderdaad het hoofd pijngevoel was heel erg bij mij maar ik had ook bv misselijkheid en ik kon echt m'n evenwicht niet bewaren weet jewel ik viel echt letterlijk om. en dat zijn belangrijke kenmerken voor een hersen tumor . dus als jij je duiselig (erg)en misselijkvoel dan moet je er naar laten kijken maar zal zeker naar de dokter gaan.
|
![]() |
||
Citaat:
He!! dank je wel voor je reactie nu weet ik dan teminste waar ik moet opletten dan. Maar met duizelig he bedoel je daar mee ook als je zeg maar vand e bank of uit je bed opstaat en je dan zeg maar duizelig voelt? of tuurlijk andere dingen maar zeg ik vind het echt fijn dat je me ff de dingen hebt gezegd waar ik dan anderes op moet gaan letten , maar hoe is het dan nu met jou? wel vet klote voor je , kvoel met je mee kus kus iris
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hersentumor An noniem | 3 | 27-08-2016 21:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie? coopergirl | 44 | 25-10-2005 15:23 | |
Psychologie |
Huilen van boek; hard voor je verdriet. Verwijderd | 10 | 10-08-2005 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
De erfelijkheid van kanker Verwijderd | 20 | 20-03-2005 00:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hersentumor, mensen die me hun ervaring kunnen vertellen? Sciza | 20 | 25-06-2002 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kanker | 6 | 07-03-2001 15:43 |