Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij wilt je daarmee complimenteren,of hij had gewoon zin.
![]() Maar sexen vind ik eerder dat kleuter dat woord gebruiken,kinderachtig gewoon. Maar je overdrijft wel een beetje vind ik zelf. ![]() Zeg het tegen hem dat hij het niet meer moet zeggen. Zet zich zelf er alleen maar mee voorschut ![]()
|
Misschien isset gewoon een zielig mannentje dat alleen maar aan sex kan denken. Maar ik ken hem verder niet
![]() Verder vind ik het echt van de context afhangen waarin het gezegd wordt.
Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 19:46. |
![]() |
|
![]() |
ik vind niet dat je overdrijft...ik vind het belachelijk dat ie dat zei...misschien ben ik dan een burgertrutje..maar ik ga ook niet echt om met mensen die dat soort dingen te zeggen, en ik zou het persoonlijk niet echt waarderen.
||
![]() |
Citaat:
Mogelijkheid: "Mijn schoonheid, laat mij uw lichaam nog eens aanschouwing zoals hij op de wereld is gezet. In pure schoonheid, zoals de natuur je gelevert heeft. Ik wil dit prachtig schepsel hier voor mijn ogen (in de juiste tonen kan dit goed klinken) aanschouwen, wellicht strelen, aanraken, om de echtheid te garanderen van deze droom die werkelijkheid is. Laat mij je genieten van mijn aanwezigheid en aanrakingen, als dank voor je tentoonstelling aan mij." ![]() Hehehehe, okee, beetje overdreven misschien... en nee, is niet iets dat ik mijn vriendin zou zeggen... verstaat ze toch niet ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil je
Je bent lekker Ik word zo geil van je Ik wil met je naar bed Neem me Ik heb zin in je Op zich verre van romantisch, maar wel eerlijk, en sex is ook een heel belangrijk onderdeel van de relatie. Ik zou er niet op afknappen. Ik wil met je sexen is verkeerd taalgebruik en daarom een afknapper.
|
![]() |
Hij had gewoon zin in seks. Is wel nogal normaal in een relatie. Is beter dattie het zegt dan dattie meteen met zijn poten aan je lijf zit.
Als jij hem zegt dat je zin hebt in seks (in welke stijl, taalgebruik dan ook), is het toch ook niet de bedoeling een compliment te geven?
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik als jongen zijnde zal t iig niet zeggen, tis echt zo een opmerking van ik wil je neuken thats it. wat subtieler kon die t wel brengen. maar ja ik weet de situatie niet waar in die 't zei. dus tja. Heb je al sex met hem gehad, of is dit de 1e keer. Als t de 1e keer is, vind ik t al helemaal onbeschoft. Want als "grapje " wat verder in de relatie kan ik er enigszins nog inkomen.
|
![]() |
|
uiteraard kan het veel subtieler
Maar ik niemand weet 'hoe' hij het heeft gezegd. Misschien probeerde hij je uit Misschien was hij gewoon rete geil Misschien was het een 'grap' Misschien wilde hij lollig overkomen door zo'n dom woord te gebuiken Het is in ieder geval géén belediging...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 19:04. |
![]() |
|
![]() |
ach nouja, jullie hebben niet voor niets wat dus ik neem aan dat je hierdoor niet alsnog op hem afknapt.. Echt subtiel vind ik het trouwens niet, wel duidelijk.. En jullie hebben het al gedaan, dus blijkbaar vondtie t een succes.. Dat kun je wel als een compliment opvatten, dacht ik zo
![]()
||
Citaat:
Maar t klinkt een beetje lullig als je t zo te horen krijgt. 'Zullen we naar boven gaan? Gaan we sexen!' ![]()
|
|