Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken het wel. Je hebt geen helder beeld voor je van wat je allemaal moet doen. Dat rommelige gevoel in je hoofd kan je helemaal gek maken en dan kun je niet meer denken en je nergens meer op concentreren. Voor mij helpt het om alles heel schematisch te doen als ik me zo voel.(voor alles schema's maken en alles inplannen. Klinkt heel saai:/
![]()
|
Ik ben heel chaotisch en heel plichtsgetrouw. Resultaat: ik doe mijn huiswerk om drie uur 's nachts. Niet op het juiste tijdstip, maar ik doe het mooi wel!
Opruimen doe ik niet zo vaak, alleen als het echt heel hard nodig is. Dat beloof ik mezelf dat ik het voor een bepaalde tijd moet doen (als ik weg moet dan) en dat begin ik vijf minuten van tevoren heel hard op te ruimen. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb ook dat gevoel. Je moet nog vanalles doen en er komt steeds meer en meer bij...en dan zie ik het gewoon niet zitten om eraan te beginnen. Ik laat alles zo een beetje aanslepen en zo wordt de warboel groter en groter en zie ik het nog veel minder zitten. Het is nu al zo ver gekomen dat ik vandaag niet naar school ga, want ik ben alweer niet in orde...
Vroeger zag ik het nog zitten om er 's nachts aan te beginnen, maar nu ben ik (school)moe en een beetje down. Ik zie het echt even allemaal niet zitten. Het liefst zou ik alles uit mijn hoofd smijten, geen verantwoordelijkheden meer hebben en met een blanco blad beginnen. Helaas, dat is niet echt realistisch te verwezelijken. Wat ik nu probeer te doen? Lijstjes maken...en ja, ik heb er al een stuk of vijf, als het er niet meer zijn. Maar waar heb ik ze nu weer gelaten é?? Ook: op het ene lijstje staan dingen die ik nog moet dan, op het andere nog een paar puntjes...heel verwarrend. Ik ben ook nogal een denker, dus ja, zit ik ook nog eens met het emotionele die mijn zo verward. Mijn toekomstbeeld (zowel de nabije als verre) is gewoon zó super wazig dat ik niets meer zie zitten. Ik heb structuur nodig... Ook nog probleem: ik stel alles uit. Ik denk dat ik maar even begin met mijn kamer op te ruimen...dat kan ook al eens helpen..(maar ja, als perfectionist een kamer opruimen...je moet het maar zien zitten é..). Sorry voor mijn gezaag, het moest er even uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
blowen en dan wor ik weer rustig ![]() (maar ben dan te lam om op te ruimen)
|
soms word ik gewoon bang van de chaos in mijn hoofd... weet niet wat je er aan kunt doen, soms helpt t om dingen op te schrijven (vind ik) > gewoon willekeurig gedachten opschrijven zonder enige logica.
ik ben ook 'gewoon' chaotisch; mijn kamer is altijd een gigantische chaos, zodat ik daar ook niete cht rust kan vinden en alles wat ik moet doen plan ik chaotisch waardoor ik me weer zorgen maak en me nog chaotischer voel in mn hoofd... *tis een groot probleem* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Stress + Relatie KiMZz | 21 | 24-12-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |