Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/501388 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je echt 100% zeker dat alles (power switch, reset switch, speaker en al die ongein) goed is aangesloten?
Kan me nl. herinneren dat toen ik deze PC (weer) in elkaar zette, de PC speaker 1 pinnetje teveel naar rechts zat en vervolgens startte het hele kreng dus gewoon niet op (precies hetzelfde als wat jij beschrijft). ![]()
||
Citaat:
Ik denk aan: - Voeding - Processor - Moederbord - Geheugen wat niet goed vast zit - Videokaart wat niet goed vast zit (less likely) check je geheugen ff, stop in ander DIMM slot. En probeer ff andere voeding. Check ook even of je CMOS jumper niet toevalig op Clear staat, dan kun je ook ditsoort probs krijgen, en kan ook je mobo beschadigen heb ik gehoord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan je niet ergens wat geheugen lenen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mja, dan moet je blij zijn dat je op je werk een aantal P2's hebt staan.. Moet je wel zorgen dat je geen 66 Mhz geheugen in een 100 of 133 Mhz bak probeert te douwen. Ik neem aan dat je ook getest hebt met één geheugendimmetje geinstalleerd?
|
Jawel, K7s5a Pro ondersteund DDR, dus dat kan.
Ik weet nu wel dat mijn processor d00d is, als die in het voetje zit geeft de voeding 'n raar soort getik en draait de processorsysteemfan op halve kracht. Zonder processor geinstalleerd draait de processorfan en de voeding gewoon normaal. Ook de systeemfan + aangesloten hardware zoals hdd's en cd-rom spelers geven tekens van leven dus het moederbord krijgt voldoende stroom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wederom had ik gelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou 't ook niet moeten wagen dingen uit mijn pa's PC te halen ![]() Overigens zou ik dan ook de gereedschapskist mee moeten nemen om een socket 462 P4 passend te krijgen op een socket A-plankje :> |
![]() |
||
Citaat:
Voor ik mijn eigen XP2000+ mol uit mn eigen pc die ik er even in wil zetten, vraag ik je dit eerst even ![]() |
![]() |
|
http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=02808
AMD Duron 1.6GHz voor €43 Kun je klokken naar 2.2GHz met wat geluk, dan heb je een high-end proc. ![]() http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=02808
||
Citaat:
|
![]() |
hmm.. zit er geen toevallig geen onboard video op dat moederbord? (en staat er in de bios daarom geen setting om te switchen tussen onboard video en agp/pci?) meen me zoiets te herinneren..
*fluit* beetje late reactie ![]()
Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 14:33. |
![]() |
|
Nouja, whatever, iig bedankt mensuh, vooral Dobermann die de snelle conslusie trok. Ik had vandaag het moederbord meegenomen naar mn werk en het aldaar getest met een AMD Athlon 850 processor, 't zelfde 256mb TwinMOS geheugen, een 2gb hdd, 8mb VGA kaart, 24x cd-rom en een 250 watt voeding. Perfecto!! Windows XP voor de test geïstalleerd, nee hoor, met dat mobo is niks mis.
![]() ![]() ![]() Het zijn in feite toch best goede bordjes van ECS? Dr kan toch 1gb DDR óf SDRAM op en tot AMD Athlon 2600+. 4x standaard USB 2.0, toch netjes voor die 39 euro waarvoor ik het gekocht heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|