Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wil absoluut geen contact meer met hem! Echt niet! Maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om hem zo te laten zitten (hoewel hij dat ook bij ons heeft gedaan). Het liefste wil ik gewoon vergeten dat hij bestaat, en niets meer van hem horen. Maar ik weet dat het slecht met hem gaat, dat hij ons wel graag wil zien, en dat vind ik zo moeilijk. Hij heeft ons onwijs veel pijn gedaan, maar toch vind ik het niet rechtvaardig om hem nu zoveel pijn te doen. Ik zou dan dus contact met hem opnemen voor hem omdat ik weet dat ik hem er erg veel pijn mee doe. Ik weet ook dat als er nu iets met hem gebeurd, ik mezelf heel schuldig ga voelen. En dat wil ik ook niet. Ik weet het gewoon echt niet meer. Of ik laat niets van me horen (doe dus feitenlijk dat wat ik aan hem zo erg vond) en ga me later super schuldig voelen, of ik neem contact op met hem, terwijl ik hem eigenlijk niet meer wil spreken. Waarschijnlijk klinkt dit heel stom allemaal, maar ik zit er echt super mee.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja dit ken ik.
totaal. maar bedenk (dat als je je weer schuldig voelt) hij verantwoordelijk is voor jou, jij niet voor hem. hij heeft jou blijkbaar wat aangedaan en ziet niet in wat hij fout doet/gedaan heeft. dat is ZIJN probleem. Als je hem niet wil zien hoeft dat niet, jij bent niet verantwoordelijk voor zijn geluk. Misschien kan je hem een keer een brief schrijven om hem te laten weten wat er volgens jou mis is (tussen jou en hem/met hem) als je dat graag wil. Als je je daardoor beter voelt. sterkte. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien kan je hem proberen een brief te schrijven met daarin geschreven dat je graag wilt dat verder contact op jouw initiatief gebeurd. En dat dan er heel duidelijk in gezet.
Misschien is praten met hem, of hem zien nu heel zwaar. Kan je niet op een andere manier contact met hem hebben? Bijvoorbeeld dat jullie elkaar schrijven. Misschien kan je dat proberen. Maar zoals al eerder gezegd is, jij bent niet verantwoordelijk voor hem. Je heb je eigen leven waar jij voor moet zorgen, niet voor dat van hem er ook nog bij. Sorry voor deze niet erg nuttige bijdrage. Heel veel sterkte ermee alvast ![]() |
![]() |
|
![]() |
heel erg bedankt voor jullie reacties!! Ik denk dat ik 'm idd maar een brief schrijf met daarin heel nadrukkelijk dat ik hem alleen via de post wil spreken. Mijn vader kenende zal hij zich er wel niet aan houden, maar ik heb dan in ieder geval gezegd wat ik wil zeggen. Echt super bedankt.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
M'n vader thesombrero | 4 | 07-01-2013 18:17 | |
Liefde & Relatie |