Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben jaloers op de kat van mijn vriendin, want zij kan gewoon geknuffeld en gekroeld worden en kan mijn vriendin likjes geven, terwijl ik daar de mogelijkheid niet toe heb, omdat we zo ver van elkaar vandaan wonen...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jaloezie is zo natuurlijk als het maar kan, het komt zelfs onder bepaalde diersoorten voor. Die drang tot controleren is juist normaal. Elk mens wil graag weten wat zijn of haar partner doet. Het lijkt me eerder dat je niet helemaal gezond bent als het je niks kan schelen wat die ander uitvreet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben hypocriet én jaloers
![]() als mn vriend jaloers doet dan zeg ik dat hij het niet serieus moet opvatten dat ik met andere flirt enzo, omdat ik veel meer van hem hou dan van al die anderen bij mekaar maar als hij close met andere meisjes is en het over zijn ex heeft ofzo vind ik het toch heel erg en denk ik echt zoiets van "hou je mond!!!", al laat ik het niet zo snel zien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is natuurlijk een heleboel tussen jaloezie en desinteresse.. Mn vriend is heel weinig jaloers maar hij geeft echt wel om me, dat merk ik aan zijn hele gedrag.. veel meer dan aan het gedrag van een ex van me die me ongeveer wou 'bezitten'. Tot op bepaalde hoogte lijkt jaloezie me natuurlijk ja, maar niet op de hoogte dat je je er zwaar klote door gaat voelen, wat ik af en toe wel kan hebben. Mn vriend heeft ook wel de automatische jaloerse reactie als ik het over een jongen heb of iets dergelijks, maar dat gaat dan gewoon weer over omdat hij ook wel weet dat die ander geen 'bedreiging' is. Het is op zich natuurlijk dat je je partner wilt 'verdedigen' en dat anderen die in de buurt komen een 'bedreiging' vormen, net als met je territorium.. maar of liefde tegenwoordig nou nog alle natuurlijke dingen volgt? Monogamie, is dat wel natuurlijk? Etc.. Over het tweede, dat zou ik eerder opvatten als interesse. Interesse in wat de ander doet en bezighoudt lijkt me gezond, maar altijd willen weten waar de ander is en dergelijke niet.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ben heel erg jaloers, vooral als het nog niets is. Dan kan ik echt alle meisjes in zijn buurt wel vermoorden...al doe ik dat niet. Maar ik heb nu een nieuwe tactiek om met mijn jaloezie overweg te gaan, ik ga gewoon ook met het meisje praten en meestal vind ik haar dan nog wel aardig ook. En dat werkt best wel. En ik zal mijn jaloezie nooit echt uiten, houd het meer voor mezelf..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, nu kom ik volgens mij echt over alsof ik gigantisch jaloers ben, maar zo erg is het nou ook weer niet hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja... ik ben enorm jaloers, maar probeer het niet of in ieder geval zo min mogelijk te uiten. Ik geloof ook niet dat mensen die mij goed kennen me zullen omschrijven als extreem jaloers, dus misschien kan ik het toch nog genoeg bedwingen.
Zelfs bij vriendschappen ben ik jaloers, dan kan ik het bijvoorbeeld niet hebben als vrienden/vriendinnen opeens super veel met anderen om gaan. Super vervelend dit, maar komt voort uit onzekerheid denk ik.
|
![]() |
Vreselijk jaloers! Maar wel mider jaloers dan mn eigen vriendje.
Ik word soms al helemaal panisch als hij al met een ander meisje praat. Vooral als ze er nog leuk uitziet ook! ![]() Maar ik hou het meestal in mezelf. En mn vriend is al helemaal jaloers, soms TE jaloers. Zo jaloers dat we er soms ruzie om krijgen. Maar jaloezie van zijn kant vin ik soms toch ook wel weer lief. **Ben een ingewikkeld persoon ![]()
|
Ja. Ga ik niet moeilijk om lopen doen ook
![]() Ik kan jaloers zijn in de liefde als mijn vriendje, of in dit geval de jongen die ik leuk vind, andere meiden teveel aandacht gaat geven. Eigenlijk ben ik best snel jaloers ![]() Bovendien ben ik ook nog wel zo hypocriet dat ik dingen bij hem niet zou toestaan die ik zelf heel normaal vind, zoals een goede vriend van me knuffelen en zoen op de mond geven ed. Ik ben een slecht mens ![]() ![]()
|
![]() |
Eigenlijk wel een beetje. Hoewel als er iemand het me op de man af vraagt, ik meestal 'neen' zeg.
Maar ik kan het zo spelen dat het meestal niet opvalt! Langs den ene kant zou het beter zijn dat het opvalt... dan weet hij het meteen. Want ik zeg het nooit niet.
|
Ik ben wel jaloers om een heleboel dingen. Meestal kwa "dat zou ik ook wel willen hebben" (zowel matriele- maar vooral ook nietmateriele-dingen)
Nooit echt omdat mijn vriendje iets zou doen ofso, als ik een relatie heb vertrouw ik hem anders ga ik eigenlijk geen relatie aan... Dan heeft hij ook voor mij gekozen. |
![]() |
|
je wilt t niet weten...
![]() echt... tis vreselijk. maar k loop bij n psyochotherapeut, dus hopelijk gaat t binnenkort iets beter. t stomme is dat ik m'n vriend wel vertrouw! waar ik jaloers van word is het idee dat ie van iemand anders opgewonden zou kunnen worden... ![]() en JA ik weet dat het erg is...
|
Ja, ik ben heel jaloers.
Maar eigenlijk een beetje raar jaloers denk ik. Ik word namelijk niet jaloers als we uitgaan en hij praat met een andere vrouw, ik weet toch wel dat het goed zit enzo. Het punt is, ik word meer jaloers wanneer we TV kijken en hij zegt: zo zij is knap (en dan is het vaak tijdens een videoclip ofzo...waarbij een vrouw met dr lichaam loopt te draaien etc). Dat kan ik écht niet hebben en word ik heel chagerijnig. Waarschijnlijk omdat ik heel goed besef dat ik aan zulke perfectie niet kan tippen, en dat maakt me onzeker. Ik vind dit nogal idioot omdat het tenslotte maar TV is en alles om perfectie draait, en tóch kan ik het niet helpen, wat ik ook doe (dus expres zo'n clip gaan bekijken met hem erbij om me ervan af te helpen bijv), niks helpt...dat kutgevoel blijft en kan soms een dag duren voordat ik me weer de oude voel. Het stomme is dat ik het echt wéét dat dit idioot is, maar ik kan er gewoon niks aan doen en het is behoorlijk frustrerend. ![]() ![]()
|
Ik ben soms wel jaloers, bv. als hij weer eens contact heeft met zijn ex, maar echt giga erg is het (gelukkig) niet.Ik kan wel een niet zo'n lief meisje zijn als ik me echt ''bedreigd voel'' en dan zeg ik dat nog netjes
![]()
|
Ik ben best jaloers. Als hij met een meisje aan het praten is wat in mijn ogen knap is dan word ik al heel snel jaloers en helemaal als hij dan ook nog eens op een leuke manier aan het praten en lachen is dan wordt ik heel snel jaloers. Vooral als hij dan helemaal niet meer omkijkt naar mij... Ik word niet jaloers als hij gewoon zegt dat een meisje dat voorbij loopt er goed/ knap uitziet. Ik weet dat hij er toch niks mee doet.
Ik denk dat jaloers zijn gewoon voort komt uit onzekerheid. Ik ben tenminsten bang dat ik hem kwijt raak omdat ik heel veel om hem geef. Het heeft trouwens weinig te maken met vertrouwen (tenminsten bij mij niet). Ik vertrouw hem namelijk wel, als hij uit is met vrienden dan weet ik gewoon 100% zeker dat hij niet vreemd gaat... |
![]() |
|
Hmmm, denk wel dat ik een beetje jaloers ben ja. Ookal weet ik zeker dat mijn vriend te vertrouwen is, als andere meisjes teveel interesse in hem tonen, vind ik het toch niks. Weet je, ik vertrouw hem wel, maar die meiden meestal niet. Het slaat eigenlijk nergens op hoor, maar toch voel ik het zo.
Mijn vriend heeft het altijd wel door en lacht mij dan een beetje uit. Hij vindt het wel grappig volgens mij. ![]() Hij heeft het zelf ook wel een beetje hoor, ik denk eigenlijk dat het best normaal is als je een beetje jaloers bent... Vind het juist wel een goed teken als iemand om jou jaloers kan zijn. Maar dan bedoel ik wel een beetje he? Niet zo dat het je relatie gaat beïnvloeden of dat het TE erg wordt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Word/ ben je jaloers als een goede vriend(in) een relatie krijgt? Verwijderd | 46 | 28-11-2004 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij jaloers? Verwijderd | 46 | 09-11-2004 18:49 | |
Lifestyle |
Op wie ben jij jaloers? punkstar | 150 | 05-07-2004 22:03 | |
Liefde & Relatie |
Ben jij jaloers? Elmoo | 46 | 08-05-2004 17:21 | |
De Kantine |
Ben jij erg jaloers? Waar word je jaloers van? Sweet Serenity | 38 | 05-09-2003 16:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe snel ben jij jaloers. 20marianne12 | 72 | 27-11-2002 17:33 |