Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 16:59
Boogie
Boogie is offline
**De BankGiroLoterij-ploeg houdt er na
volgend seizoen mee op,zo meldt Studio
Sport.De sponsor is van mening dat het
in de afgelopen vijf jaar voldoende
naamsbekendheid heeft gekregen.In 2005
loopt de sponsorovereenkomst af.

Ploegleider Johan Capiot liet eerder al
weten na dit seizoen te verhuizen naar
de Belgische ploeg Chocolade Jacques.
Hij neemt Bart Voskamp,Gerben Löwik en
Jan van Velzen dan met zich mee.Jans
Koerts,Bert Hiemstra en Rik Reinerink
staan eveneens in de belangstelling van
deze nieuwe ploeg.

Bron: NOS Teletekst

De 2e Nederlandse ploeg houdt er dus zo als zeker mee op. De ploeg groeide onder leiding van Johan Capiot van en kleine tweedeklasser tot de beste tweedeklasser van het moment. Met relatief kleine renners hebben ze veel succes behaald.

Maar dan zit Nederland vanaf het volgend jaar weer met 1 ploeg, alleen de Rabobank. Is dat niet slecht voor het Nederlandse wielrennen? Of is het prima dat de Nederlanders uitwaaieren over Belgische ploegen? Of is er nog een Nederlandse ploeg in de maak?
Oud 30-09-2003, 17:04
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Chocolade Jacques vind ik nu al geniaal
Oud 30-09-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 30-09-2003 @ 17:59:

Maar dan zit Nederland vanaf het volgend jaar weer met 1 ploeg, alleen de Rabobank. Is dat niet slecht voor het Nederlandse wielrennen? Of is het prima dat de Nederlanders uitwaaieren over Belgische ploegen? Of is er nog een Nederlandse ploeg in de maak?
Toch wel jammer dat Nederland weer met 1 goede ploeg zit. Natuurlijk is het ook niet verkeerd dat de Nederlanders uitwaaieren. Zo hebben ze denk ik meer kans om aan de top te komen, omdat die teams nou eenmaal beter zijn dan de Rabo. Of er een nieuw Nederlands team in de maak is weet ik niet, daar ben ik niet van op de hoogte .
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 19:10
De Skaaf
De Skaaf is offline
Bianchi is/was voor 20% Nederlands...............
Oud 30-09-2003, 19:19
Tomke85
Tomke85 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 30-09-2003 @ 20:05:
Toch wel jammer dat Nederland weer met 1 goede ploeg zit. Natuurlijk is het ook niet verkeerd dat de Nederlanders uitwaaieren. Zo hebben ze denk ik meer kans om aan de top te komen, omdat die teams nou eenmaal beter zijn dan de Rabo. Of er een nieuw Nederlands team in de maak is weet ik niet, daar ben ik niet van op de hoogte .
Dat slaat nergens op, die teams zijn niet beter dan de Rabobank, heeft Lotto-Domo iemand in de top tien van de Vuelta rijden. Ze hebben misschien wel goeie klassiekerrenners, maar die van Rabobank kan daar zeker aan tippen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:39
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hm jammer, ze deden het juist zo goed.
Maar goed, nu komen er wel meer Nederlanders bij eerste klasse ploegen terecht dan, en kunnen ze meer grotere wedstrijden rijden.
Oud 01-10-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Tomke85 schreef op 30-09-2003 @ 20:19:
Dat slaat nergens op, die teams zijn niet beter dan de Rabobank, heeft Lotto-Domo iemand in de top tien van de Vuelta rijden. Ze hebben misschien wel goeie klassiekerrenners, maar die van Rabobank kan daar zeker aan tippen.
De Belgsiche ploegen zijn bekender, dus je hebt meer kans om jezelf 'in the picture' te rijden, dat bedoelde ik eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:20
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Rabo is best bekend dacht ik zo

Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:32
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Het is vrij jammer dat Bankgiro ermee ophoudt, maar de reden waarom ze kappen klopt niet helemaal, daar zit ook nog een andere reden aanvast en dan mee in de trend van ruzies.

Maar het was zeker een goede ploeg en de doodsteek is ook dat ze dus niet 1e klasse willen worden, en dat heb ik dus nooit gesnapt waarom niet!!

En ja Rabobank blijft dan voorlopig de enigste ploeg in NL met een TT1/TT2 status de rest van die ploegen is TT3.

En ja verkassen naar het buitenland is niet gek vooral niet naar een ploeg als Choco Jacques dat gaat me een leuk ploegje worden en een voortzetting van Bankgiro en Marlux, dan meer in de trend dat de meeste renners van deze ploegen komen.
Reageren

Regels voor berichten