Advertentie | |
|
![]() |
|
Tsja, iedereen kan een fout maken. Hij was fout, dat zeker, maarja, iedereen maakt weleens een fout. En ik vind dat hij wel redelijk eerlijk is geweest hoor. Nogal logisch dat je het niet meteen zegt, maar hij heeft het tenminste nog zelf opgebiecht.
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, het is ook inderdaad een fout die die zich geen 2e keer zou kunnen veroorloven als het ooit weer goed zou komen tussen ons. Maar dat beseft hij zich zelf ook. Maar als hij het me had verteld in plaats van het uit te maken denk ik niet dat ik het had uitgemaakt. Ik weet dat het zo gebeurt kan zijn... Maarja, het is lastig |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Nou momenteel hebben we dus geen relatie. Maar dat is nooit mijn beslissing geweest.
Ik had het hem wel kunnen vergeven, het was zijn 1e fout. Iedereen verdient een 2e kans vind ik. En we hadden negen maanden iets en het was voor ons allebei onze eerste relatie. Dus ergens vind ik het zonde als ik hem niet eens de kans geef het goed te maken.. Maarja, aan de andere kant heeft die wel tegen me gelogen.. |
![]() |
||
Citaat:
als jij zeker weet dat jij hem kunt vertrouwen in het feit dat hij monogaam is, dan zou ik het gewoon doen. heb ik immers ook gedaan. hoe de relatie dan verloopt, hangt van je eigen inzet (en die van de ander natuurlijk ook) af. hoe hard vechten jullie ervoor en wat zal er anders zijn? welke afspraken maken jullie en gaan jullie nu anders met elkaar om dan voorheen? ik heb de gok genomen en ik ben erg blij met het feit dat ik hem niet losgelaten heb. voor mij is het goed uit gaan pakken en als jij hem terugneemt dan moet je er echt achter staan en geef twijfels hebben. ik wist ook van mijn vriend dat hij er spijt van had en als je dat gewoon weet en je houdt nog evenveel van elkaar dan zou ik het gewoon doen. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet zeker dat hij nog heel veel om me geeft.
Maar bij mij is het gevoel door een aantal dingen wel verminderd.. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat ik het nog zou moeten proberen eigenlijk. Ik weet zeker dat hij heel veel spijt heeft. Maarja, ergens lijkthet me niet goed als ik gewoon zeg, ja ik wil weer iets met je. Ik heb hem ook gezegd dat die er meer voor moet gaan doen. Ik zie ook wel hoe het loopt allemaal.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hiermee aan?? anoniempie199 | 2 | 01-07-2013 23:53 | |