Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2003, 16:45
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Nja, ik zal het even kort vertellen.

Vorige maand heeft mijn (ex) vriend het met me uitgemaakt om een aantal vage redenen.
2 weken later kwam ik hem tegen inde kroeg en daar zei hij dat hij er spijt van had dat hij het heeft uitgemaakt.
Toen zijn we een paar dagen later gaan praten en daaruit merkte ik wel dat hij nog heel veel voor me voelde en ik voor hem. Maar hij zei dat het hem niet verstandig leek weer iets te beginnen.

Maar vandaag heb ik hem weer gesproken omdat hji zei dat hij iets wou opbiechten. Nu zei hij dat hij een paar dagen voordat het uitging met een ander meisje heeft gezoend. Dat durfde hij me niet te vertellen...

Ik heb hem gezegd dat als hij wil dat het ooit nog goedkomt hij echt heel veel moeite moet gaan doen en dat succes niet gegarandeerd is.
Maar ik weet dat het een hele goede knul is en hij heeft er echt heel veel spijt van.
En op zich kan ik het begrijpen dat die een keer de fout is gegaan, niet dat ik het goedkeur. Maar dat erover liegen de afgelopen week...

Iemand iets soortgelijks misschien meegemaakt...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2003, 17:06
Verwijderd
"Vrouwen zijn net bowlingballen, stop je vinger in een gat, gooi het weg, en ze komen altijd weer terug..."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:12
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-10-2003 @ 18:06:
"Vrouwen zijn net bowlingballen, stop je vinger in een gat, gooi het weg, en ze komen altijd weer terug..."
droog
Oud 09-10-2003, 17:17
Last Resort
Last Resort is offline
Tsja, iedereen kan een fout maken. Hij was fout, dat zeker, maarja, iedereen maakt weleens een fout. En ik vind dat hij wel redelijk eerlijk is geweest hoor. Nogal logisch dat je het niet meteen zegt, maar hij heeft het tenminste nog zelf opgebiecht.
Oud 09-10-2003, 17:26
~Black Rose264~
Citaat:
Last Resort schreef op 09-10-2003 @ 18:17:
Tsja, iedereen kan een fout maken. Hij was fout, dat zeker, maarja, iedereen maakt weleens een fout. En ik vind dat hij wel redelijk eerlijk is geweest hoor. Nogal logisch dat je het niet meteen zegt, maar hij heeft het tenminste nog zelf opgebiecht.
Thx voor de normale reactie

En ja, het is ook inderdaad een fout die die zich geen 2e keer zou kunnen veroorloven als het ooit weer goed zou komen tussen ons. Maar dat beseft hij zich zelf ook.
Maar als hij het me had verteld in plaats van het uit te maken denk ik niet dat ik het had uitgemaakt. Ik weet dat het zo gebeurt kan zijn...
Maarja, het is lastig
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:34
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 09-10-2003 @ 18:26:

En ja, het is ook inderdaad een fout die die zich geen 2e keer zou kunnen veroorloven als het ooit weer goed zou komen tussen ons. Maar dat beseft hij zich zelf ook.
Maar als hij het me had verteld in plaats van het uit te maken denk ik niet dat ik het had uitgemaakt. Ik weet dat het zo gebeurt kan zijn...
Maarja, het is lastig
jij kan alleen voor jezelf beslissen hoe erg je het vind. Hij heeft een fout gemaakt, maar is dat het waard om je relatie aan te vergooien? En als dat zo is, dan kun je je ook afvragen hoe zwaar die relatie dan telde.
Oud 09-10-2003, 18:11
~Black Rose264~
Nou momenteel hebben we dus geen relatie. Maar dat is nooit mijn beslissing geweest.
Ik had het hem wel kunnen vergeven, het was zijn 1e fout. Iedereen verdient een 2e kans vind ik.
En we hadden negen maanden iets en het was voor ons allebei onze eerste relatie. Dus ergens vind ik het zonde als ik hem niet eens de kans geef het goed te maken..
Maarja, aan de andere kant heeft die wel tegen me gelogen..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 18:52
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 09-10-2003 @ 17:45:

Iemand iets soortgelijks misschien meegemaakt...?
ja ik dus

als jij zeker weet dat jij hem kunt vertrouwen in het feit dat hij monogaam is, dan zou ik het gewoon doen. heb ik immers ook gedaan. hoe de relatie dan verloopt, hangt van je eigen inzet (en die van de ander natuurlijk ook) af. hoe hard vechten jullie ervoor en wat zal er anders zijn? welke afspraken maken jullie en gaan jullie nu anders met elkaar om dan voorheen?

ik heb de gok genomen en ik ben erg blij met het feit dat ik hem niet losgelaten heb. voor mij is het goed uit gaan pakken en als jij hem terugneemt dan moet je er echt achter staan en geef twijfels hebben.

ik wist ook van mijn vriend dat hij er spijt van had en als je dat gewoon weet en je houdt nog evenveel van elkaar dan zou ik het gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 18:56
~Black Rose264~
Ik weet zeker dat hij nog heel veel om me geeft.
Maar bij mij is het gevoel door een aantal dingen wel verminderd..
Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat ik het nog zou moeten proberen eigenlijk.
Ik weet zeker dat hij heel veel spijt heeft. Maarja, ergens lijkthet me niet goed als ik gewoon zeg, ja ik wil weer iets met je.
Ik heb hem ook gezegd dat die er meer voor moet gaan doen.
Ik zie ook wel hoe het loopt allemaal..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:00
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 09-10-2003 @ 19:56:

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat ik het nog zou moeten proberen eigenlijk.
Maarja, ergens lijkthet me niet goed als ik gewoon zeg, ja ik wil weer iets met je.
Ik heb hem ook gezegd dat die er meer voor moet gaan doen.
ik heb ook een aantal 'eisen' gesteld aan mijn vriend maar hij accepteerde ze wel. zeg gewoon tegen je vriend dat je het best wel proberen onder de voorwaarde dat hij er echt voor moet vechten en vooral aan jou moet laten zien waarom je het nog een keer met hem zou moeten proberen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:08
~Black Rose264~
Dankje, aan dat advies heb ik wel veel
Ik denk dat ik zoiets ook maar ga doen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 09-10-2003 @ 18:26:
Dan niet. ^_^
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:19
cyber ian
cyber ian is offline
hij heeft zichzelf al een beetje gestraft vind ik door het uit te maken omdat hij verkeerd zat... dus ik zou als hij zegt dat hij het niet meer zou doen er voor gaan
Reageren

Regels voor berichten