Advertentie | |
|
![]() |
|
Herkenbaar.
Ongeveer 6 jaar(ik was toen 14 jaar) geleden heb ik een film gezien over geesten tijdens een feestje bij een klasgenootje.(ging over een geest die een vrouw meerdere malen verkrachte en waarbij de vrouw er niets tegen kon doen). Er stond op de hoes van de band dat het echt gebeurd was.(nu, geloof ik dat niet echt, maar goed), hoe dom dit alles ook klinkt, ik was erg bang. Na die film durfde ik niet alleen naar huis te fietsen, er moest iemand mee. Ik was een aantal maanden behoorlijk bang. ik durfde niet goed meer te gaan slapen, ' was erg angstig in bed s' avonds, ik was bang onder de douche..... Een behoorlijke impact zoals je wel hoort. Nu nog heb ik wel 's beelden van die film, die naar boven komen, maar gelukkig niet meer heel erg vaak. Ik kijk in ieder geval weinig meer naar horor of dat soort films, ik kan er niet tegen.
|
Verwijderd
|
ik had het vroeger een keer toen ik de reclame voor it had gezien.. ik was bang dat er bloed uit de wasbak zou komen enzo..
nu ben ik gelukkig niet meer bang voor die films.. waarschijnlijk komt dat omdat ik me altijd bedenk hoe ze dat gemaakt hebben enzo..als je er realistisch naar kijkt dan valt het je op hoe ontiegelijk nep het allemaal is ![]() Wat ik trouwens nog steeds doe is na een erge nachtmerrie het licht aan doen.. rustig gaan ademen en eventueel iets lezen... (desnoods huiswerk ofzo) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |