Advertentie | |
|
![]() |
|
heb nu 26lessen gehad van E48 per 2, dus 13x48E zeg maar, plus dan ook nog mn theorie(E35) en mn tussentijdsetoets en afrijden( bij elkaar 300E) ,zoiets ongeveer...
|
Wil je weten wat het rijbewijs heeft gekocht of wat het leren autorijden heeft gekost?
Bij dat laatste hoort ook wat parkeerschade en enkele kleine deukjes, mijns inziens. Het hoort er allemaal bij.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb nu 3 * 10 uren gekocht waarvan ik er nog 6 of 7 over heb, is bij elkaar 960 euro 2 theorielessen, bij elkaar 20 euro 1 theorie-examen, met pasfoto's enzo bij elkaar zo'n 45 euro ---- tot nu toe 1025 euro als ik goed heb gerekend. Ik zal nog wel iets meer lessen nodig hebben, 5 tot 10 denk ik.. en dan het praktijkexamen. Totaal komt dan uit op ongeveer 1500 euro. edit; mn vader heeft de rijlessen betaald ![]() Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 21:40. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het verbaast me trouwens hoeveel mensen er nog theorielessen nemen.
voor een whopping 25 euro en wat zelfdiscipline heb je namelijk hetzelfde effect als je het mij vraagt.... |
![]() |
|
11 maanden over gedaan.
Ik heb tussen de 50 en 60 lessen gehad. In die 11 maanden gingen we over van de gulden op de euro, dus de prijs is gaandeweg veranderd. En een keer heeft de rijschool de prijs nog eens verhoogd, dus ik weet niet precies hoeveel lessen met welke prijs heb betaald. Een theorie-examen kostte ƒ 62,50 d8 ik, TTT en praktijk examen weet ik ook niet meer... pffff dus de totale kosten zou ik echt niet weten!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Belachelijke regel omtrent rijbewijzen Fuehrerschein | 15 | 31-03-2011 11:03 | |
Algemene schoolzaken |
debat over rijbewijs Vash112 | 5 | 11-06-2005 21:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Je rijbewijs halen als je in het buitenland woont Daantje_0705 | 15 | 09-02-2005 17:07 | |
De Kantine |
Rijbewijs halen in Spanje Stefanie | 31 | 03-01-2004 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimvrouw wil niet ongesluierd op rijbewijs arvid_18 | 41 | 06-02-2002 15:30 |