Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 23:08
greatfeelin
greatfeelin is offline
Ok, m'n eerste berichtje hier jee!

Wat ik eigenlijk heel vreemd vind is dat jongens altijd vrij open zijn over masturbatie, ik bedoel, bij ons op school zijn we daar niet echt gesloten over.

Maar meiden daarintegen doen allemaal of het vies is, en alsof slecht is. Maar komop, jullie meiden doen het toch ook wel of niet?
En zoniet, hoezo?

Ik kan natuurlijk niet vergelijken, maar het gevoel lijkt me ongeveer hetzelfde als bij ons? Zalig!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:20
Verwijderd
Ik zou nooit zeggen dat het vies is of onnatuurlijk, maar het is gewoon geen onderwerp waar over gepraat wordt. De enige rl vriendin met wie ik erover praat is Qimm en zelfs dat alleen omdat we allebei op het seksualiteitsforum zitten, vermoed ik. En dan nog praten we er nauwelijks over. Het is gewoon te persoonlijk, vermoed ik. Vroeger zou ik er echt met geen woord over gesproken hebben, met niemand, ik moest er niet aan denken. Dankzij dit forum durf ik iets meer, maar nog is het niet echt het onderwerp van de dag
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:25
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2003 @ 00:20:
Ik zou nooit zeggen dat het vies is of onnatuurlijk, maar het is gewoon geen onderwerp waar over gepraat wordt. De enige rl vriendin met wie ik erover praat is Qimm en zelfs dat alleen omdat we allebei op het seksualiteitsforum zitten, vermoed ik. En dan nog praten we er nauwelijks over. Het is gewoon te persoonlijk, vermoed ik. Vroeger zou ik er echt met geen woord over gesproken hebben, met niemand, ik moest er niet aan denken. Dankzij dit forum durf ik iets meer, maar nog is het niet echt het onderwerp van de dag
Nee, ik snap dat het niet echt spontaan gezegd zal worden. Maarja, zo op een forum lijkt het me dat het wel gezegd kan worden? Ik bedoel, van jongens lijkt het wel alsof wij altijd en overal maar masturberen.

Laatst ook op school, ik moest foto's maken voor een project, vraag ik aan een meisje uit m'n klas of ik een foto van haar mag maken zegt ze van: "nee! Anders gaan jullie je daar weer vies op.... " toen stopte ze ook, maar daar praatte ze wel gewoon over alsof wij het altijd doen.

Nu lijkt het gewoon alsof jongens het altijd doen, en meiden niet. Best wel vreemd toch?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:26
Verwijderd
Op het forum maken weinig meiden er een probleem van, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:41
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2003 @ 00:26:
Op het forum maken weinig meiden er een probleem van, geloof ik.
Ok, nou dan wacht ik op reacties!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:45
Qimm
Qimm is offline
Moet ik nou gaan vertellen wat ik allemaal uitspook? Dat gaat je niet veel aan he?
Maar IRL heb ik het er niet echt over eigenlijk. Ik vind masturbatie een uiterst saai onderwerp. Dan heb ik het liever gewoon over sex. Op MSN heb ik het er wel es over, maar haast niet.

[edit] het gevoel is waardeloos btw [/edit]
Oud 20-10-2003, 00:07
Verwijderd
Dankjewel Qimm, dat je mijn geloofwaardigheid aantast Ik zweer het je, forummers, we hebben het er wel eens over gehad! Maar een populair onderwerp is het niet, nee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2003 @ 00:07:
Dankjewel Qimm, dat je mijn geloofwaardigheid aantast Ik zweer het je, forummers, we hebben het er wel eens over gehad! Maar een populair onderwerp is het niet, nee
ik zei toch dat we het er niet echt over hebben, nooit lang ofzo. Tis gewoon een saai onderwerp
Oud 20-10-2003, 00:25
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 01:15:
ik zei toch dat we het er niet echt over hebben, nooit lang ofzo. Tis gewoon een saai onderwerp
Gewoon een saai onderwerp, ok. Ik vind het anders reuze interessant, maar dat zal wel aan mij liggen.

vind het gewoon vreemd dat niemand er iets over wil vertellen, maarja.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
greatfeelin schreef op 20-10-2003 @ 00:25:
Gewoon een saai onderwerp, ok. Ik vind het anders reuze interessant, maar dat zal wel aan mij liggen.

vind het gewoon vreemd dat niemand er iets over wil vertellen, maarja.
Wat? je vraag was of we het er over hebben. Maar masturbatie is ronduit SAAI! Ik heb het liever over sex eigenlijk.

Maar je wil vast alle details weten van wat wij meiden doen, kun je lekker op geilen ofniet?
Oud 20-10-2003, 00:36
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 01:30:
Wat? je vraag was of we het er over hebben. Maar masturbatie is ronduit SAAI! Ik heb het liever over sex eigenlijk.

Maar je wil vast alle details weten van wat wij meiden doen, kun je lekker op geilen ofniet?
Ja, idd heerlijk! stuur maar e-mail

Nee, ff serieus, ik snap het nu wel, meiden hebben het er gewoon niet graag over. Ok, maar toch is dat weer vreemd, maar dat zal dan echt wel aan mij liggen.

Dus jij zegt dat masturbatie saai is? Bedoel je dan het erover hebben of masturberen zelf?

Als je bedoeld het masturberen zelf, vind ik dat maar vreemd, ik bedoel, je moet dat toch gewoon wel is doen????

Maar dat zal, as usual.. ook wel aan mij liggen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
greatfeelin schreef op 20-10-2003 @ 00:36:
Ja, idd heerlijk! stuur maar e-mail

Nee, ff serieus, ik snap het nu wel, meiden hebben het er gewoon niet graag over. Ok, maar toch is dat weer vreemd, maar dat zal dan echt wel aan mij liggen.

Dus jij zegt dat masturbatie saai is? Bedoel je dan het erover hebben of masturberen zelf?

Als je bedoeld het masturberen zelf, vind ik dat maar vreemd, ik bedoel, je moet dat toch gewoon wel is doen????

Maar dat zal, as usual.. ook wel aan mij liggen...
Ik zou je geen e-mail kunnen typen, veel te saai. ja het doen zelf, maar dat vind ík. Maar ik kan er ook niets van Ik laat he wel aan mijn vriend over, die kan het veel lekkerder!
Maar het is gewoon geen spannend onderwerp. Ja en dan heb ik van die lekkere dikke vingers! Offe... Ohdie nieuwe dildo is zoooo lekker. Wil je um ook es lenen? Nee niet echt he?
het erover hebben is ook saai... wat heb je er nou over te melden?

en ja, het ligt aan jou
Oud 20-10-2003, 00:44
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 01:40:
Ik zou je geen e-mail kunnen typen, veel te saai. ja het doen zelf, maar dat vind ík. Maar ik kan er ook niets van Ik laat he wel aan mijn vriend over, die kan het veel lekkerder!
Maar het is gewoon geen spannend onderwerp. Ja en dan heb ik van die lekkere dikke vingers! Offe... Ohdie nieuwe dildo is zoooo lekker. Wil je um ook es lenen? Nee niet echt he?
het erover hebben is ook saai... wat heb je er nou over te melden?

en ja, het ligt aan jou

Ok, goed dan leg ik me er wel bij neer, het ligt aan mij

Bedankt voor al je reacties!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:47
Verwijderd
Citaat:
greatfeelin schreef op 20-10-2003 @ 00:08:
Ok, m'n eerste berichtje hier jee!

Wat ik eigenlijk heel vreemd vind is dat jongens altijd vrij open zijn over masturbatie, ik bedoel, bij ons op school zijn we daar niet echt gesloten over.

Maar meiden daarintegen doen allemaal of het vies is, en alsof slecht is. Maar komop, jullie meiden doen het toch ook wel of niet?
En zoniet, hoezo?

Ik kan natuurlijk niet vergelijken, maar het gevoel lijkt me ongeveer hetzelfde als bij ons? Zalig!
vreemd, ik ervaar dat het juist andersom is. Jongens doen er geheim over, maar vrouwen praten alsof het over kauwgom gaat.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:50
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 20-10-2003 @ 01:47:
vreemd, ik ervaar dat het juist andersom is. Jongens doen er geheim over, maar vrouwen praten alsof het over kauwgom gaat.
In sommige opzichten heb je gelijk. Maar ik heb nog nooit een meisje horen zeggen van: "Owh, ik heb me gisterenavond weer is lekker gevingerd!"

In tegenstelling tot jongens, die zullen sneller zeggen van:"gisteren heb ik gespoten, nou als je dat in je krijgt dan.... etc..."

Maar dit is mijn belev(f?)enis.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:56
Verwijderd
belevenis ja

Maar ik heb dat wel. Genoeg meisjes die laveloos vertellen over hun vinger-avonturen. En wat hun gekste plek was (lang niet altijd de wc of op bed), aan wie ze dachten en hoe vaak, hoe lang, hoe en wanneer ze dat deden. Ze praten zelfs liever over vingeren dan over meer gecompliceerde gevoelens, zoals huilen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:58
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 20-10-2003 @ 01:56:
belevenis ja

Maar ik heb dat wel. Genoeg meisjes die laveloos vertellen over hun vinger-avonturen. En wat hun gekste plek was (lang niet altijd de wc of op bed), aan wie ze dachten en hoe vaak, hoe lang, hoe en wanneer ze dat deden. Ze praten zelfs liever over vingeren dan over meer gecompliceerde gevoelens, zoals huilen.
Ok, hierbij is het bewezen dat ik contact gestoord ben!

Dit heb ik echt nog nooit meiden horen vertellen! Maar we hebben het hier over IRL, toch? Op fora's ok.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 00:59
Verwijderd
Ja, over irl

telt telefoon ook mee?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:03
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 20-10-2003 @ 01:59:
Ja, over irl

telt telefoon ook mee?
uhm ja!

Waarom bel ik nou nooit is met dat soort meiden???? Goede vriendin waarmee ik al behoorlijk lang bevriend ben, 5 jaar ongeveer, heeft het er nooit over.

En zou ook geen idee hebben hoe je zo'n gesprek moet beginnen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
greatfeelin schreef op 20-10-2003 @ 00:58:
Ok, hierbij is het bewezen dat ik contact gestoord ben!

Dit heb ik echt nog nooit meiden horen vertellen! Maar we hebben het hier over IRL, toch? Op fora's ok.
het hangt ook van de 'cultuur' af hoor. Ik ken iemand, dat als ik ook maar iets over sex zeg dattie bijna gillend wegrent van "daar héb je het toch niet over!"
Terwijl een online vriendin van mij me altijd volledig uit gaat horen over mijn avonturen (jaja ik maak wat mee hoor ) Het verschilt heel erg of mensen in je omgeving er open over zijn.
Oud 20-10-2003, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 02:03:
(jaja ik maak wat mee hoor )
Zeg zeg zeg!! ontblok me eens op msn?

waarom heb je me eigenlijk geblokt? je kon het zeker niet hebben dat ik meer meemaakte dan jij?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:11
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 02:03:
het hangt ook van de 'cultuur' af hoor. Ik ken iemand, dat als ik ook maar iets over sex zeg dattie bijna gillend wegrent van "daar héb je het toch niet over!"
Terwijl een online vriendin van mij me altijd volledig uit gaat horen over mijn avonturen (jaja ik maak wat mee hoor ) Het verschilt heel erg of mensen in je omgeving er open over zijn.
dan wil ik je MSN ook wel!

Maarre, wat me opvalt is dat iedereen hier nog zo laat op is, en dat op zondag! Ik ga is proberen te slapen, maar dat lukte 2 uur geleden ook al niet, dus wens me suc6! Goodnight to you all!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 20-10-2003 @ 01:07:
Zeg zeg zeg!! ontblok me eens op msn?

waarom heb je me eigenlijk geblokt? je kon het zeker niet hebben dat ik meer meemaakte dan jij?
Uhm... nee ik vond je gewoon irritant. En ik ga jou heus geen spannende dingen vertellen uit mijn sexleven hoor...
Dat gaat jou geen ruk aan!
Oud 20-10-2003, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 02:12:
Uhm... nee ik vond je gewoon irritant. En ik ga jou heus geen spannende dingen vertellen uit mijn sexleven hoor...
Dat gaat jou geen ruk aan!
het is blijkbaar niet interessant genoeg...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:14
Qimm
Qimm is offline
wat jij wil lieverd
Oud 20-10-2003, 01:15
Verwijderd
kom maar eens stemmen op mijn zojuist geopende poll dan
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 06:24
snarl
snarl is offline
hmm.. ik ben er wel eens over begonnen, maar ze werden allemaal rood of begonnen hysterisch te lachen. of ze deden het zogenaamd niet. (*zucht* wat heb ik voor vriendinnen. vaag is dat, we praten wel vaak over sex etc)

nouja.. had ik ook wel verwacht, maar toch. met een vriend van me kan ik er trouwens lang over praten, is leuk als er dan nog zo'n vriendin naast zit..

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 06:30.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 10:49
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ja, ik ken genoeg meisjes die erover praten als het onderwerp toevallig passeert, maar dan wel met mensen die volwassen genoeg zijn en het niet gelijk gebruiken als afruk-materiaal
Oud 20-10-2003, 10:51
greatfeelin
greatfeelin is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 20-10-2003 @ 11:49:
ja, ik ken genoeg meisjes die erover praten als het onderwerp toevallig passeert, maar dan wel met mensen die volwassen genoeg zijn en het niet gelijk gebruiken als afruk-materiaal
Ok, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 13:05
freakieflower
freakieflower is offline
Het ligt er een beetje aan denk ik....wat voor soort sfeer....op feestjes met drank gaat het meestal snel over sex...en dan ook over mastrubatie....maar als je zit te eten ofzo...neej

en het ligt er ook aan met wie....meestal heb ik het er alleen met goede vrienden over,,,,en dan is het toch nog niet echt pikant ofzo
Oud 20-10-2003, 13:10
Verwijderd
Mijn vriendinnen vonden het allemaal maar vies en onnatuurlijk. (en dan afvragen waarom seks niet leuk is.) Waarom zou je masturberen als je een vriendje hebt?

Ik zou er best over kunnen praten maar ik zou geen gesprek beginnen. Volgens mij valt er ook niet zoveel te zeggen over masturbatie.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:03
martijn1985
martijn1985 is offline
even een reactie van een jongen...op zich kan ik niet zeggen dat ik het nou een super boeiend onderwerp vind. Wat kan mij het schelen wat iemand anders 's avonds ('s nachts, 's ochtends, 's middags) op zijn/haar slaapkamer (of andere plekken) doet? Dat gaat mij toch niets aan?
Oud 20-10-2003, 14:48
josdebos
josdebos is offline
Ik kan nou niet echt zeggen dat masturberen mijn eerste levensbehoefte is.. Ik zou makkelijk zonder kunnen! Ik kom toch niet klaar! Erover praten vind ik ook niet zo interessant, misschien omdat ik het niet vaak doe, misschien ook wel omdat mijn vriendinnen uit me klas en van school een stuk minder 'volwassen' zijn op dat gebied. Met de jongens (vriendengroep van me vriend en mij) praat ik er ook niet over, terwijl we het heel vaak over seks heben. Seks varieert, verschillende gaten (sorry.. maartis wel zo) standjes, plekken enzovoort. Dat boiet me nog wel.. Mastuberen.. met je hand wat heen en weer gaan en dat is het wel.. Kijk jongen, dat bóéít me gewoon niet, sorry als ik hierin niet jou mening deel.. maarja, nu heb je wel een duidelijk antwoord. punt.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:53
Verwijderd
Naja, uitgebreid erover praten doe ik idd niet, maar voor zo ver ik weet masturberen mijn vriendinnen wel allemaal of hebben ze het op z'n minst meerdere keren uitgeprobeerd... en ik ken persoonlijk niemand die het vies of slecht vindt (hoogstens mensen die dat misschien vinden, maar die mensen ken ik niet zo goed dat ik met ze over masturbatie ga praten).
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 14:54
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
En zoniet, hoezo?

Ik weet niet op wat voor school jij zit , maar bij mij toen op de middelbare school praatten wij daar wel over, de meiden onder elkaar. Ofja, we praatten er niet echt over, maar we wisten van elkaar dat we dat wel eens deden. Maar zoals Qimm en Morgan al zeiden, veel boeiends is er niet over te melden.

Wat zeggen jullie jongens dan tegen elkaar over aftrekken?
Oud 20-10-2003, 15:29
AngelLena
AngelLena is offline
wij waren ook niet echt van die giebels die daarover praatten. Wel gewoon over sex, maar niet over masturbatie... Niet dat het taboe was ofzow, maar hadden gwoon minder behoefte aan om daarover te praten.
Oud 20-10-2003, 15:42
logisch
logisch is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-10-2003 @ 00:45:
Moet ik nou gaan vertellen wat ik allemaal uitspook? Dat gaat je niet veel aan he?
Maar IRL heb ik het er niet echt over eigenlijk. Ik vind masturbatie een uiterst saai onderwerp. Dan heb ik het liever gewoon over sex. Op MSN heb ik het er wel es over, maar haast niet.

[edit] het gevoel is waardeloos btw [/edit]

HELEMAAL MEE EENS!!
praten over masturbatie is gewoon saai..... wel een enkele kere met ene vriendin over hoe we dat wel eens gedaan hadden, maar verder ook niet. sex is veel leuker!!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 16:29
damaetas
damaetas is offline
ik doe helemaal niet alsof het vies is en al zeker niet alsof ik het niet doe
(en erover praten is idd saai. gewoon doen )
Oud 20-10-2003, 19:01
Thunder Child
Thunder Child is offline
wat valt er nou over te zeggen
"ja ik masturbeer zo en zo, en jij?"
"nou ik doe het wel ietsjes anders ik doe dit en dat"
"aha"
.......
"mooi weer vandaag he?"

er valt gewoon geen boeiend gesprek over te hebben
Oud 20-10-2003, 19:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maar meiden daarintegen doen allemaal of het vies is, en alsof slecht is.
Dan ken jij de verkeerde meiden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:38
Dark Angel
Dark Angel is offline
Op dit forum praat ik er niet zo snel over omdat je dan gelijk kwijlende puber-reacties krijgt... Vind het nou ook niet zo super boeiend om over te praten.
Oud 20-10-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Parasiet schreef op 20-10-2003 @ 20:01:
wat valt er nou over te zeggen
"ja ik masturbeer zo en zo, en jij?"
"nou ik doe het wel ietsjes anders ik doe dit en dat"
"aha"
.......
"mooi weer vandaag he?"

hehe maar echt gesprekken niet, wat valt er over te zeggen?
ik probeer wel eens los te peuteren aan wie/wat ze hebben gedacht.

of als je naar de wc gaat:

"Even masturberen!"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:54
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 20-10-2003 @ 20:49:

hehe maar echt gesprekken niet, wat valt er over te zeggen?
ik probeer wel eens los te peuteren aan wie/wat ze hebben gedacht.

of als je naar de wc gaat:

"Even masturberen!"
juh grapjes maken inderdaad
maar erover praten, nee
Oud 20-10-2003, 20:00
Verwijderd
"Hey lullo, nog gerukt?"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:26
ratjas
ratjas is offline
er valt genoeg over te vertellen:

-je persoonlijke record(hoevaak op 1 dag of achter elkaar)
-een vriend van me die eraan verslaafd is en t minstens iedere dag 1 keer doet
- wat t langste is dat je t niet hebt gedaan(hoeveel weken maadne)
-en wat alegemenere zaken zoals: "Kun jij die lantaarnpaal daar raken vanaf dit balkon?" "ja wat dacht jij dan " "huh ik kan dat niet, ik druppel " "haha wij lekker wel"

en zo heb je een hoop masturbatiepretpraat
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
ratjas schreef op 20-10-2003 @ 21:26:
noem jij 1 keer per dag al verslaafd?
hehe
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 09:16
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
ratjas schreef op 20-10-2003 @ 21:26:
er valt genoeg over te vertellen:

-je persoonlijke record(hoevaak op 1 dag of achter elkaar)
- wat t langste is dat je t niet hebt gedaan(hoeveel weken maadne)
-en wat alegemenere zaken zoals: "Kun jij die lantaarnpaal daar raken vanaf dit balkon?" "ja wat dacht jij dan " "huh ik kan dat niet, ik druppel " "haha wij lekker wel"

en zo heb je een hoop masturbatiepretpraat
en dat vind jij het waard om het over te hebben?
Oud 21-10-2003, 09:23
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 21-10-2003 @ 10:16:
en dat vind jij het waard om het over te hebben?
ja wat d8 jij dan??
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ratjas schreef op 21-10-2003 @ 09:23:
ja wat d8 jij dan??
nou spannend hoor...
Oud 21-10-2003, 11:44
ratjas
ratjas is offline
wie zegt dat t spannend is
t is gewoon lollig als je melig bent
maar jullie zijn dat volgens mij sowieso nooit......
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten