![]() |
|
Moet ik nou gaan vertellen wat ik allemaal uitspook? Dat gaat je niet veel aan he?
Maar IRL heb ik het er niet echt over eigenlijk. Ik vind masturbatie een uiterst saai onderwerp. Dan heb ik het liever gewoon over sex. Op MSN heb ik het er wel es over, maar haast niet. [edit] het gevoel is waardeloos btw [/edit]
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() vind het gewoon vreemd dat niemand er iets over wil vertellen, maarja. |
![]() |
||
Citaat:
Maar je wil vast alle details weten van wat wij meiden doen, kun je lekker op geilen ofniet?
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, ff serieus, ik snap het nu wel, meiden hebben het er gewoon niet graag over. Ok, maar toch is dat weer vreemd, maar dat zal dan echt wel aan mij liggen. Dus jij zegt dat masturbatie saai is? Bedoel je dan het erover hebben of masturberen zelf? Als je bedoeld het masturberen zelf, vind ik dat maar vreemd, ik bedoel, je moet dat toch gewoon wel is doen???? Maar dat zal, as usual.. ook wel aan mij liggen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het is gewoon geen spannend onderwerp. Ja en dan heb ik van die lekkere dikke vingers! Offe... Ohdie nieuwe dildo is zoooo lekker. Wil je um ook es lenen? Nee niet echt he? het erover hebben is ook saai... wat heb je er nou over te melden? en ja, het ligt aan jou
||
![]() |
Citaat:
Ok, goed dan leg ik me er wel bij neer, het ligt aan mij ![]() Bedankt voor al je reacties! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In tegenstelling tot jongens, die zullen sneller zeggen van:"gisteren heb ik gespoten, nou als je dat in je krijgt dan.... etc..." Maar dit is mijn belev(f?)enis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
belevenis ja
Maar ik heb dat wel. Genoeg meisjes die laveloos vertellen over hun vinger-avonturen. En wat hun gekste plek was (lang niet altijd de wc of op bed), aan wie ze dachten en hoe vaak, hoe lang, hoe en wanneer ze dat deden. Ze praten zelfs liever over vingeren dan over meer gecompliceerde gevoelens, zoals huilen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dit heb ik echt nog nooit meiden horen vertellen! Maar we hebben het hier over IRL, toch? Op fora's ok. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom bel ik nou nooit is met dat soort meiden???? Goede vriendin waarmee ik al behoorlijk lang bevriend ben, 5 jaar ongeveer, heeft het er nooit over. En zou ook geen idee hebben hoe je zo'n gesprek moet beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
Terwijl een online vriendin van mij me altijd volledig uit gaat horen over mijn avonturen (jaja ik maak wat mee hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maarre, wat me opvalt is dat iedereen hier nog zo laat op is, en dat op zondag! Ik ga is proberen te slapen, maar dat lukte 2 uur geleden ook al niet, dus wens me suc6! Goodnight to you all! |
![]() |
||
Citaat:
Dat gaat jou geen ruk aan!
|
hmm.. ik ben er wel eens over begonnen, maar ze werden allemaal rood of begonnen hysterisch te lachen. of ze deden het zogenaamd niet. (*zucht* wat heb ik voor vriendinnen. vaag is dat, we praten wel vaak over sex etc)
nouja.. had ik ook wel verwacht, maar toch. met een vriend van me kan ik er trouwens lang over praten, is leuk als er dan nog zo'n vriendin naast zit.. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 06:30. |
![]() |
|
Het ligt er een beetje aan denk ik....wat voor soort sfeer....op feestjes met drank gaat het meestal snel over sex...en dan ook over mastrubatie....maar als je zit te eten ofzo...neej
en het ligt er ook aan met wie....meestal heb ik het er alleen met goede vrienden over,,,,en dan is het toch nog niet echt pikant ofzo ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriendinnen vonden het allemaal maar vies en onnatuurlijk. (en dan afvragen waarom seks niet leuk is.) Waarom zou je masturberen als je een vriendje hebt?
Ik zou er best over kunnen praten maar ik zou geen gesprek beginnen. Volgens mij valt er ook niet zoveel te zeggen over masturbatie. |
![]() |
|
even een reactie van een jongen...op zich kan ik niet zeggen dat ik het nou een super boeiend onderwerp vind. Wat kan mij het schelen wat iemand anders 's avonds ('s nachts, 's ochtends, 's middags) op zijn/haar slaapkamer (of andere plekken) doet? Dat gaat mij toch niets aan?
|
![]() |
Ik kan nou niet echt zeggen dat masturberen mijn eerste levensbehoefte is.. Ik zou makkelijk zonder kunnen! Ik kom toch niet klaar!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja, uitgebreid erover praten doe ik idd niet, maar voor zo ver ik weet masturberen mijn vriendinnen wel allemaal of hebben ze het op z'n minst meerdere keren uitgeprobeerd... en ik ken persoonlijk niemand die het vies of slecht vindt (hoogstens mensen die dat misschien vinden, maar die mensen ken ik niet zo goed dat ik met ze over masturbatie ga praten).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat zeggen jullie jongens dan tegen elkaar over aftrekken? ![]()
|
wij waren ook niet echt van die giebels die daarover praatten. Wel gewoon over sex, maar niet over masturbatie... Niet dat het taboe was ofzow, maar hadden gwoon minder behoefte aan om daarover te praten.
||
Citaat:
HELEMAAL MEE EENS!! praten over masturbatie is gewoon saai..... wel een enkele kere met ene vriendin over hoe we dat wel eens gedaan hadden, maar verder ook niet. sex is veel leuker!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hehe maar echt gesprekken niet, wat valt er over te zeggen? ik probeer wel eens los te peuteren aan wie/wat ze hebben gedacht. of als je naar de wc gaat: "Even masturberen!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar erover praten, nee
|
![]() |
er valt genoeg over te vertellen:
-je persoonlijke record(hoevaak op 1 dag of achter elkaar) -een vriend van me die eraan verslaafd is ![]() - wat t langste is dat je t niet hebt gedaan(hoeveel weken maadne) -en wat alegemenere zaken zoals: "Kun jij die lantaarnpaal daar raken vanaf dit balkon?" "ja wat dacht jij dan ![]() ![]() en zo heb je een hoop masturbatiepretpraat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Meiden: door blijven likken tijdens orgasme? sofie3 | 21 | 13-12-2005 15:23 | |
Liefde & Relatie |
wie van jullie vindt stoere jongens leuk??(voor de meiden dan) Verwijderd | 66 | 05-06-2004 21:35 | |
Liefde & Relatie |
De eerste zoen Verwijderd | 139 | 14-05-2004 12:21 | |
Seksualiteit |
Hoe balanceren op randje? (meiden) anja | 30 | 05-06-2003 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik nu verder gaan dino84 | 10 | 18-03-2003 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |