Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is (misschien) een zorg voor later ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken mensen die 23 zijn en nog zo vaak iemand 'voor 1 avond' zoenen! Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 16 was, en maakte me er daarvoor erg druk om. Zal ik het wel goed doen..blablabla.en dadelijk vind hij er niks aan! ....achteraf druk gemaakt om niks..maar als het gebeurd, gaat het gewoon vanzelf, en denk je er niet eens bij na. Die meiden zullen waarschijnlijk niet eens aan jou merken dat je nog nooit gezoend hebt, want echt verkeerd kun je het eigenlijk niet doen... (zal je wel 1 tip geven; ga niet als een wasmachine draaien die op hol geslagen is ![]() en het moment komt vanzelf, je kan dat niet 'plannen'. je moet het gewoon doen als je het wil, en zo niet dan draai je gewoon je hoofd weg, simpel ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bedankt ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, ik doe mn dingen wel. Trap af en toe een balletje en training en zaterdags een wedstrijdje. Op school doe ik mn ding en daar blijft het bij. Er is mij veel gezegd dat ik op stijldansen en alles moest omdat ik dan meer meiden tegen zou komen ![]() Maar ik heb dus eerlijk gezegd geen zin om 10 jaar te wachten op mn eerste zoen. Maar stel dat ik nu 2-3 keer een meid voor een avond zoen. En die ene meid die mij leuk vond en ik stiekem haar ook wel (noem maar wat) knapt op mij af vanwege het feit dat ik een meid zoen zonder haar goed te kennen... Dan ben ik mezelf niet en maak ik ook weer zo'n fout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de meid waar ik eventueel een relatie zou mee kunnen krijgen (wat toch wel iets is wat ik zou willen) zou het niet erg vinden? Als je dat uberhaupt zou kunnen weten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je zoent toch alleen maar met een meid als je haar ook echt leuk vind? Tenminste, dat vind ik dan persoonlijk. En als ze je terug zoent, dan lijkt me ook zo logisch dat zij jou ook wel ziet zitten. Of niet soms?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En een jongen die nog nooit eerder heeft gezoend, klinkt voor mij een stuk trouwer dan een jongen die 4 meisjes op een avond zoent, elke zaterdag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bel haar later een keertje op om te vragen iets af te spreken, en binnen de kortste keren heb je een vriendin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind iig wel dat je jezelf moet blijven, hoe dan ook. Ik heb ook nog nooit geluk in de liefde gevonden, maar mezelf veranderen, daar denk ik niet over. Geduld hebben, er komt vast nog wel een speciaal iemand in je leven. Zo denk ik maar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan is het wel echte liefde. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, gewoon op een avond wat praten kan natuurlijk ook... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt man ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb het ook al een half jaar laten liggen maar het komt dus weer wat opborrelen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||