Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 19:12
Verwijderd
Ik heb het er eerder over gehad en het gelaten voor wat het was maar aangezien de aandacht van dames tijdens het uigaan de laatste tijd beetje bij beetje toeneemt begin ik me toch wat dingen af te vragen.

Want hoe zit dat nou, je bent 17 en hebt nog nooit aan "french kissing" gedaan. Ikzelf bewaar dit liever voor mn vriendin maar wie weet duurt dat nog 10 jaar voordat ik echt een meid vind waar ik van kan houden en die ook van mij kan houden. Moet ik in die tussentijd alles gewoon laten voor wat het is?

Of hetgene doen waar ik zelf nou niet echt bepaald tegenop kijk. Een meid op een avond wat versieren (nog nooit gedaan echter) en op het eind van de avond wat speeksel uitwisselen. Ik heb echter nog nooit gezoend dus zal als een enorme prutser overkomen.
Hoor je dit "voor een avond" zoenen op vroegere leeftijd gedaan moeten hebben en is het nu te laat? Of kan je op welke leeftijd dan ook maar bepalen dat je ook maar eens een keer dat zoenen mee moet maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 19:17
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ff praatje maken.. niet direct pakken.. als je hun hand vast mag houden zit het vaak wel snor.. en al mag dat niet dan zal ik er al niet maar aan beginne...

groeten en suc6
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 10-05-2004 @ 20:17 :
ff praatje maken.. niet direct pakken.. als je hun hand vast mag houden zit het vaak wel snor.. en al mag dat niet dan zal ik er al niet maar aan beginne...

groeten en suc6
Ik vroeg niet om versiertips of dat ik een meid meteen op de bek moest pakken (ben ik sowieso het type niet voor).

Dat is (misschien) een zorg voor later
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:26
synclinorium
synclinorium is offline
Je moet zelf weten wanneer je gaat zoenen of niet.
Je moet je niet verplicht voelen om nu te gaan zoenen omdat je ouder bent.

Toen ik voor de eerste keer zoende, heb ik ook iets van 6 weken met die jongen gehad. Maar ik heb ook een paar keer met een jongen gezoend voor 1 avond. Ik ben niet zo relatietype dus vind het niet zo erg. ( doe het niet te vaak hoor)

maar ik denk dat je dat alleen zelf kan bepalen
Oud 10-05-2004, 19:27
Still-Alive
Still-Alive is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 20:12 :

Hoor je dit "voor een avond" zoenen op vroegere leeftijd gedaan moeten hebben en is het nu te laat? Of kan je op welke leeftijd dan ook maar bepalen dat je ook maar eens een keer dat zoenen mee moet maken?
te laat? op je 17e? no way!!
Ik ken mensen die 23 zijn en nog zo vaak iemand 'voor 1 avond' zoenen!
Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 16 was, en maakte me er daarvoor erg druk om.
Zal ik het wel goed doen..blablabla.en dadelijk vind hij er niks aan! ....achteraf druk gemaakt om niks..maar als het gebeurd, gaat het gewoon vanzelf, en denk je er niet eens bij na.

Die meiden zullen waarschijnlijk niet eens aan jou merken dat je nog nooit gezoend hebt, want echt verkeerd kun je het eigenlijk niet doen... (zal je wel 1 tip geven; ga niet als een wasmachine draaien die op hol geslagen is ..)

en het moment komt vanzelf, je kan dat niet 'plannen'.
je moet het gewoon doen als je het wil, en zo niet dan draai je gewoon je hoofd weg, simpel
Oud 10-05-2004, 19:30
Sennah
Sennah is offline
als ik je fotoboek zo bekijk, begrijp ik ook niet dat een meisje nog nooit heeft geprobeerd om jou te zoenen!
tenminste, ik had het wel geweten!
Oud 10-05-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
water and fire schreef op 10-05-2004 @ 20:30 :
als ik je fotoboek zo bekijk, begrijp ik ook niet dat een meisje nog nooit heeft geprobeerd om jou te zoenen!
Ben zo'n 4-5 keer afgewezen en ik ben dan niet echt een persoon die volgens mij echt hints goed op kan vangen maar volgens mij zijn er weinig gegeven.. Heb dan ook een poos (jaartje of 2) met een minderwaardigheidscomplex rondgelopen.
Maar bedankt (gossie.. ik heb ondertussen zelfs geleerd een compliment te accepteren)

Citaat:
Still-Alive schreef op 10-05-2004 @ 20:27 :
te laat? op je 17e? no way!!
Ik ken mensen die 23 zijn en nog zo vaak iemand 'voor 1 avond' zoenen!
Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 16 was, en maakte me er daarvoor erg druk om.
Zal ik het wel goed doen..blablabla.en dadelijk vind hij er niks aan! ....achteraf druk gemaakt om niks..maar als het gebeurd, gaat het gewoon vanzelf, en denk je er niet eens bij na.

Die meiden zullen waarschijnlijk niet eens aan jou merken dat je nog nooit gezoend hebt, want echt verkeerd kun je het eigenlijk niet doen... (zal je wel 1 tip geven; ga niet als een wasmachine draaien die op hol geslagen is ..)

en het moment komt vanzelf, je kan dat niet 'plannen'.
je moet het gewoon doen als je het wil, en zo niet dan draai je gewoon je hoofd weg, simpel
Het ging mij meer om de eerste zoen. Ik bedoel dat je tenminste een beetje ervaring hebt als je op je 17e wat om je heen loopt te zoenen. Dat je op je 17e daar misschien te laat aan begint. Maar zoals je zei, waarschijnlijk merken ze dat niet eens..

Citaat:
synclinorium schreef op 10-05-2004 @ 20:26 :
Je moet zelf weten wanneer je gaat zoenen of niet.
Je moet je niet verplicht voelen om nu te gaan zoenen omdat je ouder bent.

Toen ik voor de eerste keer zoende, heb ik ook iets van 6 weken met die jongen gehad. Maar ik heb ook een paar keer met een jongen gezoend voor 1 avond. Ik ben niet zo relatietype dus vind het niet zo erg. ( doe het niet te vaak hoor)

maar ik denk dat je dat alleen zelf kan bepalen
Mjah.. maar ik zoek dus wat argumenten voor beide kanten..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:35
Mu
Mu is offline
Citaat:
water and fire schreef op 10-05-2004 @ 20:30 :
Dit kan wat wóóórden!!!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:39
Verwijderd
Tja, als je twee jaar lang met een minderwaardigheidscomplex hebt rondgelopen... Meiden vallen echt niet op jongens die geen zelfvertrouwen hebben, hoor! Geen wonder dat je nog nooit een vriendin hebt gehad. Als je nu wat zekerder van jezelf bent, is de kans dat je een keer wederzijdse verliefdheid mag ervaren ook veel groter.

Doe in ieder geval gewoon altijd lekker waar jij zelf zin in hebt, zolang je anderen daar maar niet lastig mee valt, als je je eerste zoen wilt bewaren voor je toekomstige vriendin dan doe je dat en anders 'pak' je gewoon een meid in een uitgaansgelegenheid, geen probleem toch?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:46
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 10-05-2004 @ 20:39 :
Tja, als je twee jaar lang met een minderwaardigheidscomplex hebt rondgelopen... Meiden vallen echt niet op jongens die geen zelfvertrouwen hebben, hoor! Geen wonder dat je nog nooit een vriendin hebt gehad. Als je nu wat zekerder van jezelf bent, is de kans dat je een keer wederzijdse verliefdheid mag ervaren ook veel groter.

Doe in ieder geval gewoon altijd lekker waar jij zelf zin in hebt, zolang je anderen daar maar niet lastig mee valt, als je je eerste zoen wilt bewaren voor je toekomstige vriendin dan doe je dat en anders 'pak' je gewoon een meid in een uitgaansgelegenheid, geen probleem toch?
Ik koos er niet voor om te verhuizen en vervolgens 2-3 jaar als pispaal gebruikt te worden

Maarja, ik doe mn dingen wel. Trap af en toe een balletje en training en zaterdags een wedstrijdje. Op school doe ik mn ding en daar blijft het bij. Er is mij veel gezegd dat ik op stijldansen en alles moest omdat ik dan meer meiden tegen zou komen

Maar ik heb dus eerlijk gezegd geen zin om 10 jaar te wachten op mn eerste zoen. Maar stel dat ik nu 2-3 keer een meid voor een avond zoen. En die ene meid die mij leuk vond en ik stiekem haar ook wel (noem maar wat) knapt op mij af vanwege het feit dat ik een meid zoen zonder haar goed te kennen... Dan ben ik mezelf niet en maak ik ook weer zo'n fout.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:46
snoodaard
snoodaard is offline
OMFG

Het lijkt me prachtig om te weten hoe jij later besluit of je een hypotheek af gaat sluiten of niet. Ik bedoel, wil je wel zo'n vaste relatie met een bank aan gaan ? En zo ja, bied die bank je wel de zekerheid die jij hoopt te vinden ? Is ze niet enkel uit op het afsluiten van een lening tegen een oneerlijk hoge rente ? En hoe moet dat als je werkeloos raak nadat je linkerbal is geamputeerd wegens het mogelijk uitzaaien van een kwaadaardig gezwel ?
Oud 10-05-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 10-05-2004 @ 20:46 :
OMFG

Het lijkt me prachtig om te weten hoe jij later besluit of je een hypotheek af gaat sluiten of niet. Ik bedoel, wil je wel zo'n vaste relatie met een bank aan gaan ? En zo ja, bied die bank je wel de zekerheid die jij hoopt te vinden ? Is ze niet enkel uit op het afsluiten van een lening tegen een oneerlijk hoge rente ? En hoe moet dat als je werkeloos raak nadat je linkerbal is geamputeerd wegens het mogelijk uitzaaien van een kwaadaardig gezwel ?
Dank u voor de ontopic reply...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:58
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 20:56 :
Dank u voor de ontopic reply...
Het gaat er om dat je je niet druk moet maken. Lul met iemand als je er zin in hebt, drink bier als je er zin in hebt, wapper met je tong over iemands gezicht wanneer je er zin in hebt, bla bla bla. Dat soort grut.
Oud 10-05-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 10-05-2004 @ 20:58 :
Het gaat er om dat je je niet druk moet maken. Lul met iemand als je er zin in hebt, drink bier als je er zin in hebt, wapper met je tong over iemands gezicht wanneer je er zin in hebt, bla bla bla. Dat soort grut.
Dat had ik door.. en de bier gaat er sowieso wel in.

En de meid waar ik eventueel een relatie zou mee kunnen krijgen (wat toch wel iets is wat ik zou willen) zou het niet erg vinden? Als je dat uberhaupt zou kunnen weten
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:03
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:02 :

En de meid waar ik eventueel een relatie zou mee kunnen krijgen (wat toch wel iets is wat ik zou willen) zou het niet erg vinden? Als je dat uberhaupt zou kunnen weten
Dus fok je niet zo op, maak een praatje met 't desbetreffende mokkel en zie wat er van komt.
Oud 10-05-2004, 20:04
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 20:46 :
Ik koos er niet voor om te verhuizen en vervolgens 2-3 jaar als pispaal gebruikt te worden

Maarja, ik doe mn dingen wel. Trap af en toe een balletje en training en zaterdags een wedstrijdje. Op school doe ik mn ding en daar blijft het bij. Er is mij veel gezegd dat ik op stijldansen en alles moest omdat ik dan meer meiden tegen zou komen

Maar ik heb dus eerlijk gezegd geen zin om 10 jaar te wachten op mn eerste zoen. Maar stel dat ik nu 2-3 keer een meid voor een avond zoen. En die ene meid die mij leuk vond en ik stiekem haar ook wel (noem maar wat) knapt op mij af vanwege het feit dat ik een meid zoen zonder haar goed te kennen... Dan ben ik mezelf niet en maak ik ook weer zo'n fout.
Op stijldansen gaan alleen maar omdat je dan meer meiden tegen komt? Als je al die dingen zou doen zou dat best wanhopig klinken tegenover die meiden volgens mij.

Je zoent toch alleen maar met een meid als je haar ook echt leuk vind? Tenminste, dat vind ik dan persoonlijk. En als ze je terug zoent, dan lijkt me ook zo logisch dat zij jou ook wel ziet zitten.
Of niet soms?
Oud 10-05-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 10-05-2004 @ 21:04 :
Op stijldansen gaan alleen maar omdat je dan meer meiden tegen komt? Als je al die dingen zou doen zou dat best wanhopig klinken tegenover die meiden volgens mij.

Je zoent toch alleen maar met een meid als je haar ook echt leuk vind? Tenminste, dat vind ik dan persoonlijk. En als ze je terug zoent, dan lijkt me ook zo logisch dat zij jou ook wel ziet zitten.
Of niet soms?
Mjah.. maar kan je daarna verwachten dat je iets houdt? Ik wacht namelijk liever 2 week dan een maand lang elk weekend elke meid naar keuze te kunnen zoenen..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:07
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:02 :

Iedereen moet een keer voor het eerst zoenen, dat je nog nooit eerder hebt gezoend betekend niet dat je het niet kan. Iedereen kan zoenen, er is niks moeilijks aan.
En een jongen die nog nooit eerder heeft gezoend, klinkt voor mij een stuk trouwer dan een jongen die 4 meisjes op een avond zoent, elke zaterdag.
Oud 10-05-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 10-05-2004 @ 21:03 :
Dus fok je niet zo op, maak een praatje met 't desbetreffende mokkel en zie wat er van komt.
Het gaat dus niet om een bepaalde dame.. Maar gewoon over het algemeen..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 10-05-2004 @ 21:07 :
Iedereen moet een keer voor het eerst zoenen, dat je nog nooit eerder hebt gezoend betekend niet dat je het niet kan. Iedereen kan zoenen, er is niks moeilijks aan.
En een jongen die nog nooit eerder heeft gezoend, klinkt voor mij een stuk trouwer dan een jongen die 4 meisjes op een avond zoent, elke zaterdag.
Dus eerder 10 jaar wachten?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:11
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:06 :
Mjah.. maar kan je daarna verwachten dat je iets houdt? Ik wacht namelijk liever 2 week dan een maand lang elk weekend elke meid naar keuze te kunnen zoenen..
Contact houden is wel belangrijk ja. Vraag haar adres, telefoonnummer, emailadres, wat dan ook.
Bel haar later een keertje op om te vragen iets af te spreken, en binnen de kortste keren heb je een vriendin.
Oud 10-05-2004, 20:11
Arwyn
Arwyn is offline
@TS: Hoei, ik ken jou!

Maar je moet je er niet te druk over maken. Dat minderwaardigheidcomplex snap ik al helemaal niet (en wist ik ook niet, ik dacht dat alles oke met je ging). D'r is echt nix mis met jou! En je bent trouwens ook echt niet de enige die pas op zijn (of haar) 17e zoent.
Als ik jou was, zou ik dus juist gewoon mezelf blijven en dan is er vanzelf wel een leuke meid die jou leuk vind om wie je bent en er echt helemaal niet mee zal zitten dat je nog nooit gezoend hebt.
En als het zomaar gebeurd, zal zij vast niet kunnen zeggen of je vaker gezoend hebt of niet, het is niet heel moeilijk ofzo, het gebeurd gewoon. En dan doe je vanzelf mee

Don't worry, be happy Het komt allemaal wel goed
Oud 10-05-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 10-05-2004 @ 21:11 :
Contact houden is wel belangrijk ja. Vraag haar adres, telefoonnummer, emailadres, wat dan ook.
Bel haar later een keertje op om te vragen iets af te spreken, en binnen de kortste keren heb je een vriendin.
Ja maar kan de eerste de beste meid die je zoent je vriendin worden. En stel dat ze het in een vage bui deed of dat ze uberhaupt geen zin had in een relatie oid en gewoon liever wat aanklootte.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 10-05-2004 @ 21:11 :
@TS: Hoei, ik ken jou!

Maar je moet je er niet te druk over maken. Dat minderwaardigheidcomplex snap ik al helemaal niet (en wist ik ook niet, ik dacht dat alles oke met je ging). D'r is echt nix mis met jou! En je bent trouwens ook echt niet de enige die pas op zijn (of haar) 17e zoent.
Als ik jou was, zou ik dus juist gewoon mezelf blijven en dan is er vanzelf wel een leuke meid die jou leuk vind om wie je bent en er echt helemaal niet mee zal zitten dat je nog nooit gezoend hebt.
En als het zomaar gebeurd, zal zij vast niet kunnen zeggen of je vaker gezoend hebt of niet, het is niet heel moeilijk ofzo, het gebeurd gewoon. En dan doe je vanzelf mee

Don't worry, be happy Het komt allemaal wel goed
Gewoon ermee wachten dus
bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:23
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:16 :
Ja maar kan de eerste de beste meid die je zoent je vriendin worden. En stel dat ze het in een vage bui deed of dat ze uberhaupt geen zin had in een relatie oid en gewoon liever wat aanklootte.
Ja, dat kan ook gebeuren.
Ik vind iig wel dat je jezelf moet blijven, hoe dan ook. Ik heb ook nog nooit geluk in de liefde gevonden, maar mezelf veranderen, daar denk ik niet over.
Geduld hebben, er komt vast nog wel een speciaal iemand in je leven. Zo denk ik maar.
Oud 10-05-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Leeuwtje schreef op 10-05-2004 @ 21:23 :
Ja, dat kan ook gebeuren.
Ik vind iig wel dat je jezelf moet blijven, hoe dan ook. Ik heb ook nog nooit geluk in de liefde gevonden, maar mezelf veranderen, daar denk ik niet over.
Geduld hebben, er komt vast nog wel een speciaal iemand in je leven. Zo denk ik maar.
En wat als dat over 10 jaar is?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:29
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:27 :
En wat als dat over 10 jaar is?
Dan is het over 10 jaar.
Maar dan is het wel echte liefde.
Oud 10-05-2004, 20:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Je moet vooral doen wat je écht wilt en niet iets doen "omdat dat gebruikelijk is bij leeftijdsgenoten". En niks 'hoort' op een bepaalde leeftijd. Iets in jouw post zegt me dat je eigenlijk helemaal niet zomaar voor één avondje wilt zoenen. Dan moet je dat ook niet doen. Ikzelf zou daar geen gevoel bij hebben en dat dus per definitie niet doen. Ik wil dat mijn eerste zoen bijzonder is en dat is het niet met één of ander BrEeZaHsletje uit de disco die toch iedere avond weer met een andere jongen staat te lebberen.

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mu schreef op 10-05-2004 @ 20:35 :
Dit kan wat wóóórden!!!
woehoe!!! zullen we ze koppelen??
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:33
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 21:30 :
Je moet vooral doen wat je écht wilt en niet iets doen "omdat dat gebruikelijk is bij leeftijdsgenoten". Iets in jouw post zegt me dat je eigenlijk helemaal niet zomaar voor één avondje wilt zoenen. Dan moet je dat ook niet doen. Ikzelf zou daar geen gevoel bij hebben en dat dus per definitie niet doen. Ik wil dat mijn eerste zoen bijzonder is en dat is het niet met één of ander BrEeZaHsletje uit de disco die toch iedere avond weer met een andere jongen staat te lebberen.
Ja maar zijn er ook niet breezers die dus op een avond ook een jongen leuk kunnen vinden en na de desbetreffende avond ook meer mee zouden willen..?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:33
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 10-05-2004 @ 21:30 :
woehoe!!! zullen we ze koppelen??
Oud 10-05-2004, 20:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:33 :
Ja maar zijn er ook niet breezers die dus op een avond ook een jongen leuk kunnen vinden en na de desbetreffende avond ook meer mee zouden willen..?
Ja, dat kan heel goed. En misschien vind jij die meid dan ook wel heel leuk. Maar waarom meteen de eerste avond zoenen? Spreek wat vaker met zo'n meisje af, zie of je d'r daarna nog steeds leuk vind, of je verliefd op d'r bent en dan kun je daarna toch nog altijd met d'r zoenen? Dan voel je d'r toch ook veel meer bij? Noem me ouderwets of een achterhaalde romanticus, maar alleen maar zoenen "om het gedaan te hebben" vind ik not done.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 21:37 :
Ja, dat kan heel goed. En misschien vind jij die meid dan ook wel heel leuk. Maar waarom meteen de eerste avond zoenen? Spreek wat vaker met zo'n meisje af, zie of je d'r daarna nog steeds leuk vind, of je verliefd op d'r bent en dan kun je daarna toch nog altijd met d'r zoenen? Dan voel je d'r toch ook veel meer bij? Noem me ouderwets of een achterhaalde romanticus, maar alleen maar zoenen "om het gedaan te hebben" vind ik not done.
Idem..
Ja, gewoon op een avond wat praten kan natuurlijk ook...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:38 :
Idem..
Ja, gewoon op een avond wat praten kan natuurlijk ook...
Precies! Meteen die tong erin... da's nergens voor nodig. En als ze niet kunnen wachten, dan weet je dus al wat voor een typje het is en moet je d'r snel kwijt zien te raken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:44
luchtballon
luchtballon is offline
Toen ik nog nooit gezoend had verwachtte ik er ook heel veel van, maar uiteindelijk stelt het niet zoveel voor... Het is dus niet zo erg om zomaar iemand voor 1 avondje te zoenen, als je dat wil. Ik wilde het per se niet. Ik heb er namelijk nu toch een leuke herinnering aan, en omdat ik er zoveel van verwachtte moest het ook speciaal blijven.
Het hangt er dus vanaf wat je zelf wil. Je kunt vast wel bepalen dat je nu toch maar een keer gezoend moest hebben en dan zoen je zomaar iemand, maar dan heb je eigenlijk nog steeds geen liefdevolle gepassioneerde zoen meegemaakt, dus dan heb je er ook niet zo heel veel aan. Ik hoef het iig niet mee te maken.

Maar 17 jaar valt nog best wel mee.. ik ken zat mensen die nog nooit gezoend hebben (17/18 jaar)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 21:42 :
Precies! Meteen die tong erin... da's nergens voor nodig. En als ze niet kunnen wachten, dan weet je dus al wat voor een typje het is en moet je d'r snel kwijt zien te raken.
Dat ik daar zelf niet op de eerste plaats op kwam : /

Bedankt man
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:45
Surjirro
Surjirro is offline
Ten eerste, vette, redelijk nieuwe, ava

Maar verder ontopic: Jij heb principes en staat daar de volle 100% achter, diepe respect. Dit is namelijk bij het overgrote deel van de huidige jeugd ver te zoeken en dat is jammer. Een avondje elkaar aflebberen om vervolgens in het daglicht van de vroege zondagochtend dat je dat afgrijselijke mokkel heb gepakt met een behoorlijke slok op. Wat walg ik daar van. Maar anyway, daar gaat het niet om.
Maar probleem hierdoor is dat er tussen 'jou en de potientele kandidaten' een soort botsing vormt. Zij hebben geen principes meer en uit mijn omgeving kan ik jou vertellen dat men pas iemand als vriendje beschouwt na een flinke tongworstelpartij. Een meisje vinden dat pas zoent met iemand die ook daadwerkelijk haar vriendje is is dus ver te zoeken. Nouja, je moet gewoon goed zoeken! En tja ik weet niet wat ik met dit verhaal wil zeggen maar je bent echt een leuke jongen om te zien en dat je voor je principes staat vind ik je alleen maar aantrekkelijker maken.
Oud 10-05-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 10-05-2004 @ 21:44 :
Toen ik nog nooit gezoend had verwachtte ik er ook heel veel van, maar uiteindelijk stelt het niet zoveel voor... Het is dus niet zo erg om zomaar iemand voor 1 avondje te zoenen, als je dat wil. Ik wilde het per se niet. Ik heb er namelijk nu toch een leuke herinnering aan, en omdat ik er zoveel van verwachtte moest het ook speciaal blijven.
Het hangt er dus vanaf wat je zelf wil. Je kunt vast wel bepalen dat je nu toch maar een keer gezoend moest hebben en dan zoen je zomaar iemand, maar dan heb je eigenlijk nog steeds geen liefdevolle gepassioneerde zoen meegemaakt, dus dan heb je er ook niet zo heel veel aan. Ik hoef het iig niet mee te maken.

Maar 17 jaar valt nog best wel mee.. ik ken zat mensen die nog nooit gezoend hebben (17/18 jaar)
The grass is always greener on the other side...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon je laten overkomen. Tis niet echt, niet nerveus voor zijn, gewoon lekker met elkaars tongen spelen.
BTW: Vroege leeftijd? Ik was 20 toen ik voor het eerst echt met een meisje tongde, en het was meteen al lekker.
Oud 10-05-2004, 20:48
Surjirro
Surjirro is offline
En. denk er niet zo over na en wees er niet zo mee bezig. Het komt altijd als je het niet verwacht...
Oud 10-05-2004, 20:50
Verwijderd
Mijn eerste zoen was ook op zo'n avondje zeg maar. En ik was net 16 Je bent dus niet te laat ofzo. Er zit wel een voordeel aan zoenen-voor-een-avondje...

...je ziet die persoon waarschijnlijk toch niet meer, dus als je niet kan zoenen is het geen ramp
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-05-2004 @ 21:46 :
Gewoon je laten overkomen. Tis niet echt, niet nerveus voor zijn, gewoon lekker met elkaars tongen spelen.
BTW: Vroege leeftijd? Ik was 20 toen ik voor het eerst echt met een meisje tongde, en het was meteen al lekker.
Gewoon laten komen dus

Citaat:
Surjirro schreef op 10-05-2004 @ 21:48 :
En. denk er niet zo over na en wees er niet zo mee bezig. Het komt altijd als je het niet verwacht...
Bedankt voor je reacties

Ik heb het ook al een half jaar laten liggen maar het komt dus weer wat opborrelen..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:45 :
Dat ik daar zelf niet op de eerste plaats op kwam : /

Bedankt man
Anytime. 'k Ben zelf net zo'n verstokte vrijgezel met m'n "principes" maar al blijf ik dat tot m'n 80ste: zoenen doe ik niet zonder gevoel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
-nurvana- schreef op 10-05-2004 @ 21:50 :
Mijn eerste zoen was ook op zo'n avondje zeg maar. En ik was net 16 Je bent dus niet te laat ofzo. Er zit wel een voordeel aan zoenen-voor-een-avondje...

...je ziet die persoon waarschijnlijk toch niet meer, dus als je niet kan zoenen is het geen ramp
Maar volgens mij zit ik dan bij mezelf met een vreemd gevoel..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 21:51 :
Anytime. 'k Ben zelf net zo'n verstokte vrijgezel met m'n "principes" maar al blijf ik dat tot m'n 80ste: zoenen doe ik niet zonder gevoel.
Ik volgens mij liever ook niet
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 20:57
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 21:53 :
Ik volgens mij liever ook niet
. Tis alleen gewoon, en dan spreek ik puur uit eigen ervaring he, om een vriendin te vinden zonder dat je eerst met haar zoent. Het klinkt o zo fout maar aangezien je voornamelijk met uitgaan veel mensen leert kennen wordt al snel zo'n sfeer gecreeerd.
Oud 10-05-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Surjirro schreef op 10-05-2004 @ 21:57 :
. Tis alleen gewoon, en dan spreek ik puur uit eigen ervaring he, om een vriendin te vinden zonder dat je eerst met haar zoent. Het klinkt o zo fout maar aangezien je voornamelijk met uitgaan veel mensen leert kennen wordt al snel zo'n sfeer gecreeerd.
Dat zal ik op het moment zelf moeten bekijken denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:27
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik zat eerst ook te dneken van hoe moet het dan de 1e keer en kheb zelf op inet ernaar gekeken, en hoe ik het dan moest aanpakken enzo aangezien ik in princiepe niet egt een versierder ben. Maar het zoenen zelf is gewoon eitje en het gaat egt vanzelf. Ik versier vaker meisjes als ik aardig wat gedronken, ik wordt er dan volgens mij niet knapper op maar meer zelfvertrouwen en durf dingen te zeggen en dat is het belangrijkste. Verder of je moet wachten op de ware of niet. Tja je kan denk en van ik moet het al eens gedaan hebben omdat ik het anders misschien niet kan. Je kan ook denken ik moet het niet met de 1e de beste doen omdat ik er dan spijt van krijg. Tja is net wat je zelf wil, zoals ook al vaker is gezegd hier. Iig is het wel zeker zo dat een ander niet kan merken of het de 1e keer is of niet.
Oud 12-05-2004, 21:36
Verwijderd
Ik was ook eind 16 toen ik voor het eerst zoende.
Maakte me vreselijk druk dat ik de enige in de hele wereld was die nog nooit gezoend had

Iedereen heeft dat gevoel
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:49
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik had ook het gevoel "ik moet nu wel gaan zoenen of ik hoor er niet bij" Wat naïef toch...
Maar ik was toen wel verliefd op mn eerste "gezoende", dus zo erg was het tenslotte niet...

@ TS: Veel meisjes zullen het wel leuk vinden dat je je zoen houdt voor diegene voor wie je wat meer voelt.

Btw: zoals water and fire al zei: als ik je fotoboek bekijk: had je bij mij op school gezeten liep zowat de halve school achter je aan denk ik .
Dat meisje komt binnenkort wel aan je deur staan .
Veel succes ermee!
Reageren

Regels voor berichten