Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jij post over borderline, was dus oa wat ik bedoelde. Veel van zijn reacties en hoe hij doet ed is, denk ik, kenmerkend voor iemand met borderline... Zoek er dus informatie over, lees er zoveel mogelijk over, enz. |
![]() |
|
![]() |
hehe, bedankt voor de reacties. ik denk toch niet dat het helemaal duidelijk was. ik weet redelijk veel over borderline en zo, maar als het in je nabije omgeving voorkomt is het opeens heel anders hoor!
het gaat er niet om dat ik het niet kan accepteren of zo, maar dat ik het gewoon moeilijk vind om er mee om te gaan, omdat hij toch vaak anders reageert als andere vrienden van me. dat ik psychologie doe is juist iets waardoor ik voorzichtig ben, ik wil namelijk niet dat hij mij gaat zien als zijn persoonlijke psycholoog, en daardoor probeer ik juist ook weer afstand te houden. (ik heb ervaring mee dat een vriendin van me dat deed, het schept verkeerde verwachtingen, aangezine een vriendschap GEVEN en NEMEN is, en je als psycholoog de gene bent die alleen GEEFT, snap je?). verder heb ik het er inmiddels over gehad. niet perse met als uitgangspunt die borderline, maar gewoon even kijken wat ik nog kon verwachten van tussen ons. ook omdat het dus ooit meer tussen ons is geweest en er van beide kanten wellicht nog meer kan komen. gewoon even kijken waar we nou staan als vrienden en wat we van elkaar verwachten, gewoon omdat er de laatste tijd veel veranderde tussen ons en er veel onduidelijkheid was. nu is het allemaal wel beter. we hebben het er dus over gehad en het is voor mij ook weer duidelijk, dus ik kan wel weer even vooruit.. ;-)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Leg hem uit wat jouw verwachtingen zijn, maar ga verder niet uitermate voorzichtig doen...das iig mijn idee. Je maakt het daardoor moeilijker voor jezelf, denk ik. Praten helpt vaak goed. En dan bedoel ik praten als vrienden, niet als psycholoog/cliënt (je bent ook nog maar 5 weken bezig, toch?). En niet alleen praten als het eigenlijk al te hoog is opgelopen. Ik doe ook een opleiding waarmee ik hulpverlener wordt/kan worden, maar dat betekend niet dat ik hulpverlener ben/wordt voor vriend(inn)en en dat weten ze zelf ook (als het goed is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry ![]()
||
Citaat:
Het verbaasd me dat je zegt dat je redelijk veel weet over borderline, want uit je eerste post is eigenlijk meer het tegenovergestelde op te maken. Maar ok. Ik vind het wel goed van je dat je intussen met je vriend erover hebt gesproken! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
buurvrouw met borderline puck_xxx | 3 | 17-05-2013 19:30 | |
Psychologie |
Vermoedelijk zus met borderline miekmuis | 45 | 06-02-2011 15:50 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Psychologie |
depressiesss load_harmony | 32 | 12-03-2003 09:32 | |
Psychologie |
Alsjeblieft, lees dit even. mijn vriend heeft borderline. Janicha | 8 | 06-06-2002 19:18 |