Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee ik was geen gabber, nooit leuk gevonden, gelukkig. Wel andere vreselijke periodes gehad trouwens, maar dat terzijde.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En, ghe. Ik vond het allemaal maar stom, toen. Stomme muziek, stomme mensen die de stomme muziek leuk vonden, en het dansen op die stomme muziek was al helemaal de stomheid zelve. Maar ik zat dan ook in groep zes en was meer geinteresseerd in knikkeren en touwtjespringen dan in die rages. Een vriendin van me had toen wel 'n een of andere verzamelcd gekocht, en toen hebben we een middagje enorme lol gehad om het nadoen van die hakpasjes. Aan het geheel vond ik het computerspelletje dat op die cd stond het leukste. (Een nerd in spe. :] Ik was gewoon een hele stoere tienjarige.) |
![]() |
|
Hmm jah als ik heel eerlijk ben vind ik de muziek nog steeds zow kewl.
maar de ECHTE gabber zal ik nooit meer worden. Vind het ECHT shit dat die "rage" er nie meer is. Misschien vind ik het ook klote dat ik het niet meer draag en zow. Ha ha zit nu naar CHEEKY HOLIDAY te luisteren is weer iets heel anders !
|
Ehm....
Ik luisterde wel hardcore. Thunderdome cd's overtapen van grote neven enzo. En ik had een bomberjack(maar welke Molukker heb nou geen bomberjack ooit gehad?). Maar ik kleedde me er niet naar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind ook dat ik te jong was om aan zo'n rage mee te doen.. maar ik heb het ook nooit echt leuke muziek gevonden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zie het al voor me ![]()
|
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de meeste van dit forum gewoon te jong zijn om "hardcore gabber" te zijn geweest. Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat er midden jaren '90 knulletjes van rond de 10 jaar met een Aussie en een kale kop rondliepen, die waren toch echt een stukkie ouder. Of mis ik nu iets?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gabber is imho nederlands, ik zat laatst naar bounzz te kijken (pure gabber-nostalgie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |