![]() |
|
![]() |
waar en wat voor situaties dan?
gebeurd het bijv. tijdens het eten? en heb je een vriendje die je op dat vlak ook kan bevredigen, of ben je daar nog niet aan toe (gekomen)?
||
![]() |
Citaat:
Nee, het gebeurd niet tijdens het eten, ja tijdens het eten van n lolly.. Ik heb nu geen vriendje die me op dat vlak kan bevredigen, maar toen ik er 1 had was k heel erg snel geil.. maar zodra er iets gebeurd dat ik niet lekker vind houd het ook heel snel op.. Sommige dingen snap ik echt niet.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet als ik lolly's eet hoor ![]() van sommige muziek, maar ook gewoon......als ik aan Shakira denk ![]() als ik naast m'n vriendjuh in bed lig ben ik vaker/sneller opgewonden dan hij ![]() toch is het soms irritant, maar wat eraan te doen is weet ik niet. Een vriendjuh zoeken die qua seksuele verlangens bij je past is denk ik wel belangrijk. Mijn vriendjuh past op die manier niet bepaald bij me, naja...op veel andere vlakken ook niet eigenlijk ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en zullen we dat testen dat van als er maar een beetje een aantrekkenlijke jongen is? ![]() 1. (klik hier voor foto) 2. (klik hier voor foto) 3. (klik hier voor foto) is er een mogelijkheid dat dat ook met foto's werkt? of ligt dat aan het feit dat er dan een jongen 'echt' in de buurt is? kvind het wel interressant ![]()
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik zit er inderdaad mee dat ik heel snel geil wordt.. want het is niet zo fijn als je gewoon in de klas zit en dan geil wordt.. dan heb je zo'n idee dat iedereen dat dat ziet |
![]() |
|
Verwijderd
|
wrom kank fotow 1 nu niet zien?
en nu wil ik mijn hotty allertijden neerzetten.. maar jah.. foto staat op mn compu dus da gaat niet he? Hmz.. maar kan me wel voorstellen dat het heel erg irri is in de klas geil te worden enzow.. helpt denken aan Sugar Lee Hooper of Erika Terpstra niet ofzow? Bij mn vriend altijd wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
mijn ouders... (heel erg triets verhaal) fruitmand | 7 | 18-07-2018 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Super snel verliefd en heel erg blozen anomiemertje | 5 | 19-04-2012 21:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel snel/vaak moe fizzle-fluffy | 53 | 23-10-2009 12:58 | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Psychologie |
heel erg gelukkig zijn. Fantôme | 40 | 22-05-2004 17:34 | |
Liefde & Relatie |
wel heel erg snel! king112 | 42 | 26-05-2003 16:22 |