Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de wachttijd is afgeschaft, tegenwoordig werken ze met een ander systeem (vraag me niet hoe dat zit). En de prijs is niet laag, dat is normala voor een starterswoning, niet groter dan dit: of etcetc Kosten: 299,- p/m in Eindhoven, woensel.. Maar al bewoond.. |
![]() |
||
Citaat:
Vind je het toch voor 299, dan heb je heel erg geluk, maar dan kun je er ook op rekenen dat er aardig wat aan mag gebeuren. Ga eens op zoek bij een woonstichting, dan heb je erg kans dat je wel even mag wachten, aangezien de hoeveelheid huurwoningen aardig daalt, maar binnen nu en een jaar heb je dan toch wel wat gevonden. Dan kun je er wel op rekenen dat het in de randwijken 400 euro zal kosten. Hier hoef je er niet naar te zoeken, ik denk niet dat ook maar iemand je hier kan helpen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Lees eerst het topic ofzo? Die huizen zijn beide 299,- p./m staat erbij ![]() Verder heb ik al gezegd dat ik al bij 3 stichtingen ebn ingeschreven. En het blijkt idd dat niemand me kan helpen, aangezien er nog maar weinig zinnigs is gezegd.. |
|
|