Advertentie | |
|
![]() |
|
nee!daar heb je ook helemaal gelijk in!maar ik kan het niet..ik wil haar ZOOO ontzettend supergraag trug..ik kan niet zeggen: oke nu is ht afgelopen...dan meen ik het toch niet, en dat weet zij!
ik wil gewoon mn best om dr trug te krijgen en dat weet ze ook! misschien dat las ik zeg: okee je wilt niet, dan houdt t op..we smse wel gewon mah niet meer zo lief en klef...dat ze dan iets gaat missen en dat ze t wel wil ![]() mah dat kan antuurlijk ook averechts uitpakken |
![]() |
|
zoen niet met d'r tot je weet wat het in houdt dat het 'd'r niet verstandig lijkt'. Geef niet elke keer toe, maar kom voor jezelf op!
En als het gaat op het feit dat het haar benauwd: spreek anders af om het weer te proberen en dat zij daarbij elke keer als het haar te benauwd wordt, het aan moet geven. Dan neem jij weer iets gas terug en wordt het misschien duidelijk hoe het wél werkt voor haar.
|
Verwijderd
|
NIet met d'r zoenen of verder gaan tot ze weet wat ze wil, d'r zit totaal geen nut in met mekaar omvrijen als zij telkens zegt "jah het voelt goed nzo maar iets zegt me dat het niet verstandig is"
Dat is gewoon dikke onzin, het is of JA, of NEE. De gulden middenweg heet gewoon aan het lijntje houden. |
![]() |
||
Citaat:
Leg ook uit wat het met jou doet. Dat je nog altijd verliefd bent en dat je het niet aan kan om telkens teleurgesteld te worden. Als ze echt nog van je houdt begrijpt ze dat.
|
![]() |
|
Iedereen zegt dat ze je aan het lijntje houdt, maar het is duidelijk dat jij nog smoor verliefd op haar bent. je wilt haar niet alten gaan enz enz. Ik geloof niet dat het nu wel goed zou gaan (je moet er beide 100% achter staan) maar als jij die paar keer leuk samen met haar zijn het waard vind om daarna je hart weer gebroken terug te krijgen moet je het zelf weten. Ik ken mensen die ieder goed moment met de ander het waard vinden om dus door te gaan ookal loopt t waarschijnlijk op nix uit...
Wie niet waagt die niet wint, Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken? HelpMePlease | 90 | 08-05-2018 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind je hiervan? Severus | 1 | 31-03-2004 19:15 | |
Liefde & Relatie |
vertellen of niet? Williams | 25 | 20-11-2003 21:59 | |
Liefde & Relatie |
wat moet je hiervan denken? Vini-Vidi-Vici | 11 | 03-06-2003 22:02 | |
Liefde & Relatie |
ex-vriendinnen van je vriendje stefanietje | 6 | 16-01-2003 14:46 | |
Psychologie |
Wat vindt jij? ExeCute | 18 | 07-04-2002 18:03 |