Advertentie | |
|
![]() |
|
Mwah tis niet dat ik me echt kan vergelijken met die broer.
Een tijd geleden zat ik best veel binnen,tv te kijken enzo,of in m'n kamer opgesloten,maar het was niet dat ik mezelf niet goed verzorgde,zo iemand ben ik niet. Ik moet elke dag douchen anders word ik gek,ik moet elke dag andere kleding aan anders voel ik me vies,dus neh dat dagen/weken niet douchen enzo gaat er voor mij niet in. En de situatie word bij mij wel steeds beter,ik zit echt niet meer de hele dag binnen,dat was vroeger wel anders,maar dat was meer omdat ik me schaamde voor mezelf. Ik had zoiets van : ik kan maar beter binnen blijven,dan schrik ik tenminste niemand af en dan heeft niemand last van me. Maar op een gegeven moment realiseer je je wel dat het zo niet meer door kan gaan,misschien gebeurd dat bij die jongen ook wel. Ik denk dat alleen die jongen zichzelf kan overhalen om weer buiten te komen,zichzelf te verzorgen etc. Maar goed,nu onderneem ik weer meer,ga vaker leuke dingen doen etc,ik schaam me er echt voor dat ik zo was.... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, een beetje herken ik mijn broertje er wel in. Nah, hij doucht wel iedere dag enzo, maar zit altijd achter zn PC te programmeren...nogal saai... En volgens mij als mijn moeder er niet zou zijn, zou het een nog grotere troep zijn op zijn kamer, en zou hij gerust een paar dagen in dezelfde kleren lopen (en DEO? Volgens mij staat de bus er nog die ik hem een jaar geleden ga voor zijn verjaardag.....)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat vind jij van Lonsdale, gabbers, hardcore, pep & nike air max? Terreur Teef | 76 | 27-03-2012 07:45 | |
Liefde & Relatie |
Wat vindt jij nou een mooie manier om gevraagd te worden of iemand te vragen Daantjer | 17 | 31-10-2009 17:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beveiliging op school; wat vind jij daar nou van? Da_Suuz | 42 | 19-05-2004 18:30 | |
Seksualiteit |
Wat vindt jij nu echt lekker? Psycho1717 | 31 | 21-03-2004 00:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vindt je van de winkeliers die dieven pakken. langejongen | 96 | 23-07-2003 16:42 | |
Lifestyle |
wat vind jij van..."BONT"... Sisi | 135 | 14-01-2003 21:41 |