Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 21:23
Orion16
Orion16 is offline
hmz, ik mag van m'n werk deze kast (ex-server) voor niks meenemen met:

Dual Pentium 133 (2x Socket 5)
Mobo met onboard SCSI
80mb EDO, uitbreidbaar tot 256mb EDO (8 bankjes)
1gb SCSI hdd 7200 (?) rpm
16x SCSI cd-rom
1.44mb diskdrive
6x ISA sloten
3x PCI sloten
PCI Scsi kaart
ISA scsi kaart
Soort AT aansluiting al is het moederbord heel anders dan een AT bord. een AT of ATX bord past niet in de kast tenzij je gaat zagen en boren.

Jammergenoeg heb ik er bij mij thuis geen plek voor, dus wordt-ie verkocht... wat vinden jullie nu van deze kast? Als je em zou moddem ziet het er wel leuk uit, maarja, ik heb geen plek..

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 21:47
Verwijderd
En het nut van dit topic is? Dat je em wilt verkopen? -> v&a

En welke van de 3 btw?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:52
Orion16
Orion16 is offline
Nee ik verkoop hem niet, wou alleen even melden dat het best een leuk ding is en of iemand 'm kende toevallig of er een heeft staan die gecasemod is..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 08-10-2003 @ 22:52:
Nee ik verkoop hem niet, wou alleen even melden dat het best een leuk ding is en of iemand 'm kende toevallig of er een heeft staan die gecasemod is..
Doe me dan maar een slotje.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:54
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Wes schreef op 08-10-2003 @ 22:53:
Doe me dan maar een slotje.
Waarom> is toch een gewone vraag
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:57
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik zou d'r een mooie fileserver van maken.. Alhoewel.. Jammer dat er niet zoveel geheugen bij zit.. Mijn servertje heeft een 1 Gb aan geheugen, en die is net ietsjes nieuwer.. Daar kan je nog wel wat mee..

Maar gelukkig heb je pci sloten, dus zo traag zal het niet zijn..
Oud 08-10-2003, 21:59
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 08-10-2003 @ 22:54:
Waarom> is toch een gewone vraag
Citaat:
Orion16 schreef op 08-10-2003 @ 22:52:
Nee ik verkoop hem niet, wou alleen even melden dat het best een leuk ding is
Ik ken een meisje wat Saskia heet, is ook een best wel leuk ding. De pioneer A06 is ook best wel een leuk ding. Een rijbewijs is ook best wel een leuk ding.

Eigenlijk probeer ik te zeggen: het topic heeft nog niet zo heel veel nut, dus vandaar de slotjes-opmerking. Koppel er een leuke/spannende vraag aan oid.
Oud 08-10-2003, 23:16
Verwijderd
OMG wat een heerschend ding.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 08:44
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dit topic mag open blijven.

Slotje-roepers vraag ik om dit niet meer te doen, daar gaan andere mensen over. Indien je van mening bent dat een topic niet voldoet aan de eisen, meld je dat via M&M of een PB naar de betreffende forumbazen.

Dank u.
Oud 09-10-2003, 11:20
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik heb ook een PCserver 320 Maar dan met een p90 inplaats van 133.

K heb alles uit de kast gehaald en de kast gemod naar ATX, en de overige bende hebbik nog liggen. Hebben? (1gb scsi disk, mobo, ramplaat, netwerkkaart).
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:22
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 08-10-2003 @ 22:23:
6x ISA sloten
3x PCI sloten
Emmm, is geen ISA, maar een andere variant ervan, kijk maar eens goed, zijn rare bruine sloten waar een normaal isa kaartje neit inkan.

Overigens zit de SCSI (Fast-SCSI-2) controller onboard en zit er geen ide controller op
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:27
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 09-10-2003 @ 12:20:

K heb alles uit de kast gehaald en de kast gemod naar ATX
pics? welke kleur heb je m gespoten
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:28
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 09-10-2003 @ 12:22:
Emmm, is geen ISA, maar een andere variant ervan, kijk maar eens goed, zijn rare bruine sloten waar een normaal isa kaartje neit inkan.

Overigens zit de SCSI (Fast-SCSI-2) controller onboard en zit er geen ide controller op
Op dit moederbord wel een 2nd IDE controller maar geen primary Maar dan zit d'r anders wel een vage videokaart in die in zo'n bruin slot zit.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:08
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 09-10-2003 @ 18:28:
Op dit moederbord wel een 2nd IDE controller maar geen primary Maar dan zit d'r anders wel een vage videokaart in die in zo'n bruin slot zit.
Huh? VGA zit onboard als het goed is, verder zit er een vage netwerkkaart in dat bruine slot bij mij

K heb toch echt geen ide controllers hoor!
Alleen fdd, fast-scsi-2 (brede ide als het ware) enm 2 van die andere rare scsi connectortjes (k ben de naam ff kwijt)

Overigens zit er wel een soort van soldeer stripje waar een ide connector opkan in de hoek, maar die zit er niet op. Net als de chipl ook weg

Maybe heb jij gewoon een andere revision dan ofzo?

Overigens heb ik met de kast verder niks gedana, ziet er nog helemaal standaard uit, alleen van binnen en van de achterkant heel erg veranderd
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:27
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 10-10-2003 @ 17:08:
Huh? VGA zit onboard als het goed is, verder zit er een vage netwerkkaart in dat bruine slot bij mij

K heb toch echt geen ide controllers hoor!
Alleen fdd, fast-scsi-2 (brede ide als het ware) enm 2 van die andere rare scsi connectortjes (k ben de naam ff kwijt)

Overigens zit er wel een soort van soldeer stripje waar een ide connector opkan in de hoek, maar die zit er niet op. Net als de chipl ook weg

Maybe heb jij gewoon een andere revision dan ofzo?

Overigens heb ik met de kast verder niks gedana, ziet er nog helemaal standaard uit, alleen van binnen en van de achterkant heel erg veranderd
Zou kunnen dat ik een andere uitvoering heb, maar heb toch echt geen VGA onboard.. het moederbord lijkt ook veel op AT, maar dan met 2 PS/2 poorten, een voor muis en een voor toetsenbord.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten