wat ik zelf echt súper lekker vind, maar wat gewoon simpel is om te maken:
gebakken aardappeltjes met kip(schnitzel), saus en salade.
je kan het gewoon allemaal tegelijk maken.
neem van die voorgekookte aardappeltjes uit de supermarkt, koop een potje saus van calvé (ik neem altijd champignonsaus), een stukje kip(schnitzel), een zakje kant en klare salade en een knorr zakje saladedressing.
doe de aardappeltjes in een pan met boter (althans, wij gebruiken altijd vloeibare remia zooi, maar ik geloof dat je dat kan vervangen door boter?) en laat het al roerend lekker bruin worden. doe tegelijkertijd de stukken kip(schnitzel) in een pan met boter en laat die ff staan (met af en toe omdraaien natuurlijk).
pak intussen een kom, gooi daar de salade in. maak de dressing voor de salade klaar volgens het zakje (heb je water en olie voor nodig) en mix dat door elkaar.
blijf tegelijk af en toe door de aardappeltjes roeren en als ze bijna klaar zijn doe je de champignonsaus in een bakje (met deksel) en zeg je die 1,5 minuut in de magnetron.
Als je het er mooi uit wilt laten zien, schep je natuurlijk zelf het bord al op. Het vlees met de saus erover heen kan ziet er erg smakelijk uit en als je de aardappelschijfjes (ik gebruik altijd schijfjes, die vind ik lekkerder dan grote stukken) een beetje bruin hebt laten worden ziet ook dat d'r goed uit. Een beetje van de salade erbij en tadaaaa. Echt super lekker en heel simpel; er kan weinig fout gaan.
evt. wat zout op de aardappeltjes en klaar