Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja... Er zijn genoeg leuke spelletjes, maar om te downloaden is het toch even zoeken. Je kan natuurlijk altijd naar www.spelpunt.nl gaan voor wat online spellen...
|
![]() |
|
Anyways, snuffel eens wat rond op http://games.pagina.nl.
Is vast wel wat te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
The underdogs is inderdaad een aanrader. Wat betreft wallpapers, op http://www.deviantart.com/ zijn er genoeg te vinden. Screensavers zou ik maar niet downloaden, als ik mijn computer niet gebruik of even iets aan het doen ben is die uit of staat die op standby mode. Screensavers zijn waardeloos, wallpapers zijn wel eluk om het beraublad op te vrolijken.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.freeoldies.com beste spellen voor oudere computers have fun ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() fet de rest ook bedankt dit was de 1e waar ik keek ![]() Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 16:51. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
er word gevraagd naar; "wat kleine spelletjes" en als je bij kazaa games invult vind je die genoeg hoor. De sites zijn natuurlijk ook heel handig.
|
www.the-underdogs.org
je moet 'shareware' zoeken. dat is zooi waar de rechten op verlopen zijn of dat de fabrikant ze op het net heeft gezet.
Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 22:42. |
![]() |
||
Citaat:
het is een benaming voor software die de fabrikant gebruikt om mensen er "kennis mee te laten maken" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Illegaal downloaden kost een vrouw 220.000 dollar MelFi | 76 | 13-10-2007 00:01 | |
Games |
[GTA Vice City] auto's downloaden DG | 6 | 21-05-2004 22:09 | |
Software & Hardware |
[PHP]Download script TIGEK | 4 | 25-06-2003 11:57 | |
Software & Hardware |
[HTML] Hoe geef ik aan dat je het moet downloaden TIGEK | 18 | 08-05-2003 10:41 | |
Software & Hardware |
Kan niks downloaden op school Maradinus | 17 | 31-01-2003 23:57 | |
Software & Hardware |
[Eigen Server] Download limiet Tiger_Wolf | 2 | 25-06-2002 11:46 |