Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mwha beetje punk, ska, metal, drum 'n bass, rock, maar ook jaren '60/'70, regea...Sommige hardcore/trance vind ik best ok en 1 keer in het jaar carnaval en apres-ski vind ik ook prima. Best breed dus, maar klassiek mot je niet mee aankomen bij mij.
Ik zie er wel beetje alternatief uit, maar komt niet door de muziek, vind het gewoon relaxed zitten. Bezoek veel festivals, concerten neit echt..wel kleine onbekende bands bij mij in de omgeving. |
![]() |
|
ja mn lifestyle komt wel overeen met mn muzieksmaak....
ben erg veel met muziek bezig [vooral underground hiphop maar ook triphop, DnB, funk, soul en jazz] maarja het zou erger kunnen.... veel vrienden doen graffiti en treden op en skaten/bmxen en zijn met albums bezig...daar doe ik dan niet aan, ik zit er altijd maar een beetje bij ![]() ![]() mn kleding is wel een beetje zoals de meesten die van deze muziek houden, maar ik heb toch zeker wel echt mn eigen stijl... ik ken ook maar zooo weinig mensen buiten mn vriendengroep die mijn muziek/lifestyle ook maar kennnen, en al helemaal geen een meisje [niet eens in mn vriendengroep]. soms best vervelend, als je zegt dat je van hiphop houd denken mensen gelijk aan pimps en biatches...wat ik luister staat daar heeeeeeel erg ver vanaf....je moet toch wel een beetje hersens hebben om bijvoorbeeld anticon te snappen. en als je bij een anticon optreden iemand in een glim shirt en met gouden kettingen zou zijn zou hij zwaar weg gedissed worden. dat moest ik nog ff kwijt.
Laatst gewijzigd op 02-10-2003 om 16:24. |
![]() |
|
Ik luister voornamelijk punkmuziek e.d....maar dit kun je absoluut NIET aan mij zien. Ik heb geen zin om me helemaal anders te gaan kleden omdat ik die muziek luister. Veel mensen zijn verrast/verbaasd als ze horen van welke muziek ik hou: ,,Johh........dat had ik helemaal niet verwacht joh!!"
|
Ik hou van nogal wat verschillende soorten muziek:
wave en zijn afleidingen: new en darkwave, stomende electro, ebm, synthpop, electropunk/clash, industrial, postpunk, oude goth rock (de enige rock waar ik van hou), maar ook arabische groove/ambient en ook haremmuziek, muziek, oude ska, reggae en dub, goa, drum 'n bass (al zou ik nooit een d 'n bass-cd kopen), idm, rustige ouwerds als Marlene Dietrich, Brel, Leonard Cohen, Johnny Cash,... Ik hou alleen echt niet van metal, rap en r 'n b en die zogenaamde punkbandjes van tegenwoordig, die alleen punk zijn in hun dromen. En vergeet nu-metal al helemŕŕl. Ik hou ook niet van kwelende vrouwenstemmen zoals Celine Dion enzo. Of m'n lifestyle overeen komt met m'n muzieksmaak...wel ik ga heel veel uit naar gelegenheden waar ze die muziek draaien enzo, binnenkort krijg ik een cursus deejayen/platen mixen van een huis vol deejays en dan wil ik wel daarmee verder iets doen. Wat m'n kledij betreft, zie je ook wel dat ik geen r 'n b/TMF-meisje ben, of een metal-mens. Laatst gewijzigd op 02-10-2003 om 16:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op school hebben niet veel mensen dezelfde smaak,v oor zover ik weet. De mensen waarmee ik omga iig niet. 1 meisje misschien,. maar dat is meer poppunk. Maar het maakt ze niks uit en mij ook niet dat zij anders zijn. We hebben lol.
Mijn vriendje is wel precies zoals ik, dat wil ok ook, want ja, dan kan je alles delen, en naar dezelfde shows gaan. En je begrpijt elkaar goed, anderen snappen vaak niet hoe je zo into muziek kan zijn. Mijn ouders weten niet naar wat ik luister maar wel dat ik vaak naar shows ga. Ze vinden het soms zonde van het geld, en dan zeggen ze dat ik moet sparen en niet zo vaak weg moet gaan. Maar ja, de gemiddelde student gaat toch ook weleens naar de kroeg of disco en geeft veel geld uit aan drank e.d. Ik dus aan shows. En dan ben ik vaak nog voor 1 uur snachts thuis, dus hang niet eens heel de nacht in de stad rond. Ze moeten blij zijn vind ik met mn "hobby". |
![]() |
|
Ik luister naar heel veel verschillende dingen. Wat nu in mn Winamp staat: Frou Frou, Beatles, Coldplay, Elvis Costello, Aimee Mann, Angie Stone, Moby, Muse, Radiohead, Rolling Stones, Blondie, JT, Marvin Gaye, Bill Withers, Billy Joel.
Dit zie je niet terug in mn kleren (Ik zo ook neit weten hoe je het terug zou moeten zien) Maargoed, ik huld me meestal in vrij normale kleren. Niet overdreven trendy maar ook niet nerdy ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een lounge-er. Ik luister veel richting Groove Armada, Layo & Bushwaka, MTV lounge enzo.
Ook wel club tijdens afwassen en opruimen, meestal met een beetje Latin invloed. Nederlands talig zoals Blof & Acda en de Munnik. Ik heb ook een cd van Eels, met zo'n eng meisje op de voorkant, weet de naam niet. Ben sinds kort fan van Norah Jones. En natuurlijk the Beatles/Beachboys/James taylor etc. die zijn de bom! ![]() |
![]() |
|
ik luister van ska, punk, hardcore, emocore, rock en dergelijke.. en ja ik wel degelijk wat alternatieve invloeden in mijn kledingstijl, heb erg veel capuchonvestjes en truien wat enigsinds skate is, heb veel iets wijduitlopende broeken of een beetje wijder dan normaal, subtiele skateschoentjes..
En ja ik ga eigenlijk minstens 1x per week naar een concert, morgen heb ik No Use For A Name (punkerig) en dinsdag Placebo (rockerig)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe serieus neem jij het forum? Bob de Beer | 69 | 24-05-2006 08:10 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine #2 catootje | 434 | 01-04-2006 21:37 | |
Lifestyle |
Lifestyle en muziek Snuitermans | 123 | 23-06-2004 18:40 | |
Lifestyle |
Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden Verwijderd | 66 | 05-05-2004 19:54 | |
Muziek |
meeting paco de taco | 163 | 13-11-2002 16:03 | |
Lifestyle |
jouw lifestyle en muziek Mysterons | 51 | 18-07-2002 22:32 |