Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de ene dag zie ik er ook wat extremer uit dan de andere.. maar het valt de laatste tijd heel erg mee...
|
ik denk dat veel mensen bij het zien van mij al wel hun oordeel hebben gevestigd over mijn muzieksmaak. Dat oordeel is meestal wel wat te oppervlakkig, aangezien ik me wel met muziek bezig houd wat enigszins die richting opgaat, maar wat het toch net niet is.
|
![]() |
Vroeger wel toen ik nog in mn "I'm gonna shock the world" periode zat,ik ben nu lang niet meer zo extreem als toen...ik draag veel kleur dus het is alleen duidelijk dat ik niet naar metal of gothic luister
![]() ![]() Onbewust kijk ik wel eens dingentjes af van wat ik in de bladen of op televisie zie maar dat doen meer mensen denkkik.(denk aan het nettruitje in de clip van pink),het is niet zo dat ik middagen achter de televisie doorbreng om een nieuwe kledingstijl te ontdekken ![]() Ik denk dat je niet zo snel aan iemand zn muzieksmaak kan zien,tenzij diegene bandshirts draagt ofzo. Want zoveel kledingstijlen worden gemixt,en er zijn ook genoeg mensen die zich normaal kleden en bv. naar metal luisteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik draag ook heel veel kleurtjes, maar ik luister eigenlijk ook wel graag naar gothic muziek, dus bij mij is het niet echt te zien. (maar dat komt ook omdat ik steeds verander van muzieksmaak, tenminste.. ik vind heel veel leuk enzo)
|
![]() |
luister practisch alleen metaal, heb wel wat bandshirts (stiekem ook van dropkick murphuys en SOIA :])..
.. stereotype metalhead ben ik niet *wijst naar het ontbreken van een leren broek en te lang haar* Kleding kijk ik amper af van tv, kledingkeuze staat behoorlijk vast :] 'tiz toch meestal iets als wijde broek + longsleeve/tshirt+blouse, . En welk langharig stuk tuig komt nou uberhaupt op tv? ![]() Uhm ja.
|
ik hou erg van new wave (cure , siouxsie etc.) en oude punk.
Op zich kun je wel gokken dat ik daarvan houd, maar niet precies welke stroming ofzo. Totdat ik het zeg , dan is het ineens "oooow jaah echt wat voor jou" . maar ja dat is maar de ene kant, dat ik bijvoorbeeld ook veel van hip hop en rap houd , dat weet lekker niemand (nu wel ![]() Ik kijk niet perse van beroemde mensen af ofzo, gewoon als iemand iets erg leuks heeft, dan wil ik het nog wel eens ook maken , maar verder.. ja sorry beetje vage reply, ben moe ![]()
|
eik zegt iedereen die mij dan kent wel dat ik mijn eigen stijl heb! ik behoor nie echt tot een bepaalde groep! doe en draag net waar ik zin in heb en combineer dus ook verschillende dingen van bepaalde groepen!
ik luister dan ook naar verschillende muziek namelijk: rock, punk, metal en gothic. die andere muziek vink nie zoveel aan... en nee ik draag geen bandkleding, ik hou daar nie zoveel van... en kijk ook geen dinguh af van bepaalde muzieksterren verder heeft alles wel een beetje verandering gebracht in de manier hoek eruit zie. ik heb een beetje van alle groepen/muziek dingen, wel iets hoe ik eruit zie... hou nie echt van een bepaald stereotype |
![]() |
|
![]() |
ik hou van allerlei soorten muziek, maar dat zie je niet echt aan mijn stijl van kleding enzo.
om de 1 of andere reden denken mensen altijd dat ik gothic ben, maar dat is alleen omdat ik nou eenmaal veel zwart draag en ook veel zwart kant....is gewoon h&m mensen, niets gothics aan!
|
Verwijderd
|
mwah...heb wel vaak bandshirtjes aan, maar het zijn geen metalshirts met doodshoofden ofzo dus je kan er niet echt aan afzien wàt voor muziek het is...
verder draag ik meestal gewoon een spijkerbroek, en heb wel wat wijde skatebroeken ofzo maar draag die lang nie altijd, wel skateschoenen mn haar is normaal enzo en de rest ook..geen spikes ofzo tja niks bijzonders, je zou niet echt kunnen zien dat ik punkrock/emo/hardcore blabla luister hoeft van mij ook niet. oh en over afkijken: ik doe niet echt iets na, want ik zie er nogal standaard uit, gewoon beetje saai. maar ik kijk wel heel vaak om me heen bij concertjes enzo naar meisjes met heel coole kleding, van die carhartt broeken met plooi ofzo en dan een cool shirtje of bloesje enzo en vette schoenen en heel cool kort haar..en dan wens ik dat ik dat ook kon betalen en dat het ook cool bij mìj zou staan.. maar ja die meisjes zijn meestal dun en bij hun staan die broeken ook echt mooi. dus bij mij blijft het bij bewonderen, zonder na te doen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 23:03. |
![]() |
|
Ik luister veel naar jaren 80, goth rock, new age en 'pop' artiesten (bjork, madonna, fiona Apple, Tori Amos, Heather Nova enz..).
Maar of je dat aan mijn kleding stijl kunt zien...Ik weet niet. Je kutn wel zien dat ik niet naar 'normale'muziek luister. Maar niet naar welke stroming iig. Ik draag veel paars en zwart. En ook nog wel ander kleurtjes eigenlijk. Van alles wel. Varierend van Powerpuff girls dingetjes naar streepjes panties of een zwart pak. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn muzieksmaak is héél erg verschillend eigenlijk, punk, ska, reggae, metal, new wave, industrial.. Blaap eigenlijk ben ik niet zo goed in namen voor muziek, iets in die richting iig..
TJa en mn kleren.. Is ook wel erg verschillend eigenlijk... Ik vind veel kleurtjes leuk (wat ook heel erg vloekt meestal ![]() (Moeilijk om dit ff kort uit te leggen eigenlijk.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Aan mijn kun je op zich niet zo goed zien dat ik een 'alto' ben. Aan mijn kleren/haren dan(ja, oke al mijn truien hebben een muts..). Aan mijn ogen wel. Ik zie er uit als een drugsgebruiker.. Door mijn ogen en ook een klein beetje aan mijn ouwe kleren. Misschien zie je eigelijk wel gelijk dat ik een alto ben. Maar niet echt goed zeg maar. Ja, in een disco wel. Ik ben de enige met een mutstrui. Laat maar..
|
![]() |
|
Ik luister naar alternatieve muziek (in de breedste zin van 't woord, dus van drum 'n bass tot aan punk) maar kleed me daar niet echt naar. M'n kledingstijl is eigenlijk op zich wel alternatief, maar niet in de alto-wijde-broeken-20jaaroude-shirtjes manier. Meestal heb ik een shirt aan met een vage print erop of een trui met blouse (kraagje eroverheen) aan, een lichte of wat vale spijkerbroek en witte gympen. Meestal zijn m'n shirtjes trouwens wel van een wat duurder merk, maar ik denk dat dat meer toeval is.
|
![]() |
|
In mijn hart hou ik het meest van dignen zoals Jeff Buckley, Radiohead en vage/gecompliceerde muziek à la Pink Floyd, Spiritualized, BRMC en (psychedilische) indie-rock in de stijl van vroege Verve of Stone Roses. khou ook van Led Zeppelin, Jimi Hendrix, the Doors, Jefferson Airplane, The Byrds, Bob Dylan.
Ik doe niet extreem me best om erg op te vallen of om juist niet op te vallen maar ik probeer me ook niet ergens mee te conformeren. Het moet er wel een béétje uit zien maar liever niet echt netjes. Wel een zwak voor 60s/70s(/80s) kleren. *komt tot ontdekking* hee er zijn paralellen!
|
Verwijderd
|
hm.
ik heb een erg brede muzieksmaak, en hoewel het over het algemeen metal is heb ik stiekem ook een hoop punkmo3dingetjes en heb ik cd's met celtische, new age, en klassieke muziek naast mn cdspeler liggen. of je dat aan mijn kleding ziet, mzja.. ik draag heel veel zwart, en dan vooral rokken. maar daarbij houd ik ook van felle kleurtjes, en meestal is een van mijn kledingstukken dan ook gekleurd (ghe *denkt aan blauwe-met-fel-groene-veters-docmartins die ze haast nooit afdoet* ![]() ![]() ![]() het is best raar, de zogenaamde true'e mensen die naar metal luisteren willen niet met me omgaan omdat ik kleur draag, manowar naast madonna heb staan (ik BLIJF van mening dat het oude madonna goed te luisteren was, voor ze met de goedkope popnummertjes begon) en toevallig ook nog dropkick murphey's luister, en de echte true'e mensen die naar punk luisteren willen niet met me omgaan omdat ik zo vaak in zwart loop, geen anarchist ben, en manowar uberhaupt in mn lijst heb gezet. daarbij vinden beide groepen me eng (okayokay, de kleinere members er van dan ![]() ![]() en als je dan net bent verhuisd krijg je dat kinderen worden bang gemaakt met je en je soms op straat wordt gevraagd of het waar is dat je kinderen die niet naar hun ouders luisteren vastketent in de kelder om ze daar te martelen. mzja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik luister echt vanalles, van trance achtige dingetjes tot skapunk....dus aan mijn kleedstijl is niet echt af te leiden wat ik leuk vind. Meestal zie ik er wel een beetje alternatief uit, maar soms ook best kak met polootjes e.d.
![]() Ik probeer ook gewoon van zoveel mogelijk stijlen wat mee te pikken ![]()
|
ik draag wijde kleren.
muziek Hip hop geen rap geen R&B wel deep groove house,techno,trip hop,drum n base,pink floyd oude goede shit van nederlands beste de Nits,eric clapton,doors,soul [maxwell,d'angelo],old school house[technotronic],phil collins,vanessa carlton,bob marley,tracy chapman,sting,salsa,cubaanse rumba.
|
Mijn kledingstijl is netjes...
Muzieksmaak is zo verschillend... van Metal tot klassiek... ja zelfs de Hardcore (Je weet wel van DJ Gizmo en DJ Promo enzo) kan mij bekoren... ![]() Ach, de ene dag ben ik in voor wat rustige muziek en de dag erna de wat hardere muziek... "het kan verkeren *" bij mij * = Voor de literatuurkenners onder ons... ![]()
|
![]() ik luister vooral black music(hiphop,reggea,r&b,soul,dancehall) maar ik heb ook op een hoop gitaar muziek thuis liggen(van de ret hot chillies tot pennywise tot ten yard fight) maar muziek (vooral black music) is zeker van invloed op mijn levens stijl...ok ik zie er niet uit wat mensen inbeelden van iemand die naar hiphop luisterd maar goed ik ben het wel.. Rat
|
![]() |
Ik zie er de laatste tijd nogal normaal uit. Vroeger had ik meer bizarre neigingen, maar dat is verminderd.
Mijn muziekstijl.. sjah.. je ziet denk ik wel dat ik niet het top 40-typje ben naar 't schijnt. vb. Mensen komen soms vragen welke Rancid - cd ik het mooist vind, waarschijnlijk af te leiden van patch en dergelijken |
![]() |
||
Citaat:
als je nou een bril laat maken in de vorm van het nasum logo en dan in de 'a' en de 'u' glazen laat zetten....
|
De muziek die ik luister is vrij breed (rock, punk, metal, dance, pop enz) maar ik luister toch het liefst naar rock achtige dingen.
Of het in mn kleding te zien is weet ik niet echt. Ik draag wel graag dingen die anderen niet dragen, maar verder niet echt iets dat specifiek met mn muziek smaak te maken heeft.
|
Nou uhm ik luister voornamelijk death en blackmetal, grindcore, powermetal, gothic-metal
maar ook, dark wave, industrial en allerlei andere soorten metal ennuh ik draag altijd: korsetjes, zwarte satijnen, kanten en af en toe fluwelen rokken en jurken. Als ik m'n kleding dus in een hokje douw: Gothic Maar ik heb ook band girlies van onder andere CRYPTOPSY (de beste band ter wereld) enz. Waar ik dus ook m'n muzieksmaak mee laat zien. Leken denken aan m'n kleding te zien dat ik alleen maar van Within Temptation hou,wat ik dus niet doe sinds Robert niet luid en duidelijk mee grund.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrienden & je lifestyle Verwijderd | 35 | 10-09-2006 22:14 | |
Lifestyle |
de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd | 72 | 10-05-2004 20:53 | |
Lifestyle |
Lifestyle en muziek rodina | 87 | 08-10-2003 08:55 | |
Lifestyle |
Wat is de meest voorkomende lifestyle op scholieren.com? sayang-steelo | 161 | 25-05-2003 10:26 | |
Lifestyle |
Wat is het belangrijkste in jouw leven? rodina | 46 | 18-12-2002 18:26 | |
Lifestyle |
wat is het belangrijkst in jouw leven? Ninnoc | 28 | 06-04-2002 20:14 |