Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, als je gewoon dolle pret tussen de lakens wilt is het natuurlijk niet echt een probleem. Fysiek zullen er weinig complicaties optreden.
Wil je een serieuze evenwichtige relatie, dan is het gedoemd te falen. Richt dan je pijlen op iemand van je eigen leeftijd. Hoewel ik je sterk afraad om op die jonge leeftijd je al in die mate te binden.
||
Citaat:
![]() Ontopic: Bedenk een goed onderwerp voor een kort gesprek(je) desnoods over volleybal ofzo. Door even met hem te praten kom je er toch wat meer achter hoe ie in elkaar zit. Ofzo. Of niet, blijf in dat geval maar naar hem lachen. Dan kom je misschien ooit ook nog wel eens ergens.
||
Citaat:
wou net zeggen. bal tegen z'n kop gooien. onschuldig lachen als je m haalt en heel hemels 'hoi' zeggen... na afloop zeg je (net zo hemels als dat hoi) : ik heb je toch geen pijn gedaan he? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Soms moet je nou eenmaal je angsten overkomen! Dus stap gewoon op hem af. Is natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan, maar wat heb je nou te verliezen? Ben je bang dat als hij je afwijst als puntje op paaltje komt, dat alles dan voorbij is? Misschien ga ik wat te ver, want ik ken je natuurlijk niet. Maar in iedergeval succes en hoop dat het wat wordt ![]() Heb trouwens de meeste andere replies niet gelezen, vanwege dat ik nu nog wel wat meerdere dingen wil lezen, dus ik weet niet of iemand anders dit ook al gezegd heeft. Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 14:56. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ouders en leeftijdsverschil vriend. ...Nynke... | 8 | 28-06-2011 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij?? HoneYy | 9 | 19-07-2005 10:19 | |
Liefde & Relatie |
help! ze pikt hem in! Vissertje | 12 | 13-06-2004 23:49 | |
Liefde & Relatie |
ik vind iemand leuk...Weet alleen niet hoe ik hem kan bereiken devilcat | 15 | 30-06-2003 09:25 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op mijn leraar Jim+AnnaFan | 26 | 29-03-2003 23:20 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het uitmaken iamsad | 17 | 07-03-2003 21:53 |