Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb even op belcompany via die keuze lijst wat telefoons uitgezocht.
Eisen die ik daar gesteld had; Polyfone ringtone (niet echt boeiend voor mijn ma, maar ok) Bluetooth (voor draadloos headsetje) Door alleen die bluetooth aan te klikken vielen er al zo veel telefoons uit. De volgende bleven erover: Nokia - 3650 (394,-) - 7650 (524,-) Siemens - S55 (? ,-) Sony Ericsson - p800 (609,-) - t610 (319,-) - z600 (345,-) Ik moet zeggen dat die z600 er wel interessant uit ziet. Maar een ander belangrijk aspect is de gebruikers vriendelijkheid. Een baby zou het moeten kunnen benienen ![]()
|
Dat is al wat beter. Dan kan je tenminste ook wat meer gebruikerservaringen verwachten. En heb je inhoudelijk er gewoon meer aan. Als iedereen het nou zo deed....
Hoeveel wil je er trouwens aan uitgeven?
||
Citaat:
|
Bij die geavanceerde 'PDA-achtige' phoons van Nokia zou je je moeten afvragen of het wel gemakkelijk te bedienen valt voor een leek. Ik heb er zelf niet veel ervaring mee dus wellicht dat iemand dat nog kan weerleggen, maar met al die toeters en bellen erop lijkt me het wel alsof sommige er ff doorheen moeten worstelen.
Deze T68i van Sony Ericsson oogt ook wel leuk. Modern kleurenschermpje, ligt goed in je hand en knoppen gemakkelijk te vinden/gebruiken. De Yes/No knop links en rechts voor het opnemen en ophangen van gesprekken. Lijkt me niet zo moeilijk voor je moeder. ![]() Die Siemens S55 waar je je vraagtekens bij hebt gezet kost overigs rondom de €200. Hier heb je een leuk prijzenoverzicht.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder zou je ook nog eens naar een 6310i kunnen kijken, deze heeft weliswaar geen kleurenscherm of polyfone ringtones maar wel bleutooth en hij's verder heel makkelijk in gebruik ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf de T610 en ben daar uitermate tevreden over. Duidelijk scherm, zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, duidelijke uitgebreide menu's, zelfs mijn ma kan er mee overweg, dus dan moet jouw ma 't ook kunnen.
![]() De z600 is in principe gelijk aan de T610, alleen is dat de clamshell-versie (opklapbaar) ipv een 'normale telefoon'. Ligt een beetje aan de voorkeuren van je ma. Verder voldoet ie wel aan je ma's eisen geloof ik, ik zou 'm zeker overwegen als ik haar was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral geen Nokia 6310i, lomp en groot ding. ![]() T68i en T610 (links) naast elkaar Goed, beide modellen hebben bluetooth en infrarood, goede batterij, minstens 5 dagen standby (t610) en de t68i iets meer dan een week. De t68i heeft een 256-kleurenscherm, t610 65.535 kleurenscherm. T610 heeft ook een ingebouwde camera, maar verwacht hier niet teveel van. Aight, de review van de t610 (in 't engels): http://www.mobile-review.com/review/...-t610-en.shtml En de t68i: http://www.mobile-review.com/review/...-t68i-en.shtml Voor het geval je het vraagt: t610 & t68i zijn in meerdere kleurtjes verkrijgbaar, de T68i komt het meest voor in wit/blauw, moet je wel van houden vind ik.. Ik heb dezelfde kleur als in deze post Laatst gewijzigd op 15-11-2003 om 17:50. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
t610 bij daglicht: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze weten alleen hoe ze hun batterijen kunnen opblazen ![]() |
![]() |
|
Kan je echt zo weinig zien bij die T610 bij daglicht??
Of licht dat gewoon aan hoe die foto genomen is? Want die z600 ziet er wel super helder uit. Dat die z600 wat logger is maakt ook niet zo veel uit trouwens. En die telefoon gaat ook elke avond gewoon weer in de oplader, dus dat die in plaats van 5 dagen maar 2 dagen standby kan doet er niet zo veel toe. Die helderheid vind ik dus wel een zeer belangrijk punt!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedankt voor de hulp iedereen
|
ik zou gewoon de t68i nemen, die is tegenwoordig niet duur meer, erg simpel te snappen en heeft bluetooth en voor de rest gewoon en makkelijk...
![]()
|
z600 voor een mama die iets simpels wil , met alleen bluetooth, mwa wel goeie keuze qua toestel,maar je bent nu duurder uit voor een apparaat waar je meer mee kan als je wou, maar ach .hij schijnt echt kick te zijn, dus leen m af en toe van dr zou k zeggen...
||
Citaat:
|
![]() |
|
haha, nou ik ben ook effe met mijn ma die site gaan bekijken van sony ericsson om de z600 te laten zien. Ze is helemaal verkocht hoor
![]() Valt haar oog opeens op een stukje tekst waar staat dat er ook een foto toestel op zit.... "Ohww", zegt ze. "Das wel heel handig! Als ik dan een ongeluk maak kan ik meteen een foto maken" whahaha, echt helemaal gek. das dan echt weer het eerste waar ze aan denkt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Je GSM of je seksleven? supergirl#1 | 28 | 29-11-2009 22:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
tips beschouwing Nederlands dark*dizzie* | 4 | 30-03-2007 09:29 | |
Software & Hardware |
[UMTS] KPN wordt bedankt! Quincy | 16 | 03-05-2005 16:18 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 | |
Software & Hardware |
[GSM] Met het Ben netwerk geen smsjes meer via internet ontvangen Boogie | 11 | 10-09-2002 06:15 |