![]() |
|
![]() |
Gevraagd naar wat ze liever zouden missen, antwoordt eenderde van de Amerikaanse vrouwen liever een jaar geen seks te hebben dan haar mobieltje te moeten inleveren……..
Van de ondervraagde heren in deze door Samsung gehouden enquête, geeft 20% aan liever een mobiele telefoon te blijven beroeren dan een vrouw. De studie onder 300 gsm-gebruikers laat tevens zien op welke gebieden het mobieltje het leven van mannen en vrouwen heeft veranderd. - 78% van de deelnemers gebruikt en ontvangt regelmatig sms’jes. - 39% communiceert alleen nog via tekstberichtjes in plaats van een telefoon- of persoonlijk gesprek. - De gemiddelde gsm-gebruiker besteedt 20% van de dag aan ’spelen’ met de mobiele telefoon. Dat komt neer op zo’n 3 uur bellen, surfen, sms’en en het versturen van foto’s of video’s. - Vrouwen bellen vaker met hun gsm dan mannen bron .http://relatie.blog.nl/onderzoek/200...even#more-3562 poll wat heb je liefer je gsm of een seks leven ? http://www.poll4you.com/showpoll.php?id=22616
|
Mwah, ik vind het niet te vergelijken. Mijn mobieletelefoon wil ik gewoon bij me hebben voor de veiligheid/zekerheid. Ik woon in een supergroot oud-schoolgebouw waar zo iedereen binnen kan komen, weinig sociale-controle, omdat er nauwelijks mede-bewoners zijn. Ik heb geen vaste telefoonlijn, dus ik ben er best wel afhankelijk van.
Seksleven is niet te vergelijken met zo nu en dan een smsje, dan vind ik mailen nog beter ja. Maar mijn veiligheid (zekerheid)/seksleven kan ik moeilijk tegen elkaar opwegen. |
![]() |
|
Ik zou ook kiezen, voor m'n telefoon, maar dat om de simpele reden dat ik geen seksleven heb en ik het toch wel fijn vind om in contact te blijven met mensen door sms'jes en stuff.
Maar eh, wel typisch dat de enquete is gehouden door Samsung. Ik denk dat het resultaat van hun vraagstelling niet bepaald een realistisch beeld geeft. "oh, ik zie daar een dom uitziend wicht met een chihuahua en een roze glitter telefoon die al een uur aan haar oor zit geplakt. Toch eens vragen wat zij nou liever doet..."
|
Dan maar geen telefoon. Mijn mobieltje is toch vrij onbelangrijk in mijn leven. Ik ben een groot voorstander van persoonlijk contact, dus als ik iemand wil zien/spreken ga ik gewoon langs. Maakt de kans op seks ook nog eens groter..
@Trimm trabb: Denk je dat bv Nokia met een andere uitslag zou zijn gekomen dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder geloof ik geen ruk van dat onderzoek. 3 uur elke dag kwijt aan je mobiel? Like that's ever going to happen..
||
Citaat:
|
Ik kan het wels nappen als die 20 procent dat moebieltje heeft omdat ze hun eigen zaak hebben , dan ben je er in bepaalde mate afhankelijk van.
Maar othc als ik moest kiezen, dag mobiel
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hm, tegenwoordig mail ik er ook af en toe mee, dan loopt het wel op... maar 3 uur, dat weet ik niet.
![]() ![]()
|
Het het niet hebben van een huistelefoon en voor verschillende doeleinden telefonisch bereikbaar moeten zijn is dit een stomme vraag
![]() Gezien het gebrek aan relatie of iets anders spannends, kies ik toch voor mn gsm houden omdat anders mn leven een beetje kansloos wordt ![]()
|
Zelfs al geloof ik niet dat de uitslag volledig zal kloppen vind ik het toch een beetje zielig worden hoeveel waarde sommige mensen (en dat blijken nu eenmaal voornamelijk vrouwwezens te zijn) aan hun GSM hechten, ik zou nog geen maand seks opgeven om dat ding te kunnen houden (en dat is zeer zeker niet omdat ik seksverslaafd o.i.d. zou zijn).
|
|