Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2009, 13:24
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Gevraagd naar wat ze liever zouden missen, antwoordt eenderde van de Amerikaanse vrouwen liever een jaar geen seks te hebben dan haar mobieltje te moeten inleveren……..

Van de ondervraagde heren in deze door Samsung gehouden enquête, geeft 20% aan liever een mobiele telefoon te blijven beroeren dan een vrouw.

De studie onder 300 gsm-gebruikers laat tevens zien op welke gebieden het mobieltje het leven van mannen en vrouwen heeft veranderd.

- 78% van de deelnemers gebruikt en ontvangt regelmatig sms’jes.

- 39% communiceert alleen nog via tekstberichtjes in plaats van een telefoon- of persoonlijk gesprek.

- De gemiddelde gsm-gebruiker besteedt 20% van de dag aan ’spelen’ met de mobiele telefoon. Dat komt neer op zo’n 3 uur bellen, surfen, sms’en en het versturen van foto’s of video’s.

- Vrouwen bellen vaker met hun gsm dan mannen
bron
.http://relatie.blog.nl/onderzoek/200...even#more-3562

poll wat heb je liefer je gsm of een seks leven ?
http://www.poll4you.com/showpoll.php?id=22616
Oud 24-10-2009, 18:22
Verwijderd
Hahaha laat dat mobieltje maar hangen hoor, ik kan ook mailen en met de huistelefoon bellen. Sms is handig, maar aan m'n seksleven komen ze niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 19:41
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Regelmatig een smsje! Mijn moeder 1 keer per 6 maanden, dat is ook met regelmaat!
Maar ja, veel mensen addicted met hun telefoon en een deel van de ziel lijkt verloren te gaan als het niet werkt, raken in paniek als ze even 750 meter naar de supermarkt moeten en weer naar huis en het dan niet bij zich hebben, vinden zinloos sms'en met iemand die ze zojuist nog gezien hebben, of over <24 uur toch zien een heerlijk tijdverdrijf.

Sommige mensen hechten echt drastisch veel (emotionele) waarde aan hun telefoon. En vooral bij dames lijkt dat het geval ;x
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 11:20
GroeneDag
GroeneDag is offline
Die gekke Amerikanen toch
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 11:43
Verwijderd
Ja uh, als ik een relatie heb: doe mij mn seksleven. Heb ik géén relatie en geen noemenswaardig seksleven, dan houd ik liever mn telefoon zodat ik iig nummers uit kan wisselen met een potentiële lover?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Ja uh, als ik een relatie heb: doe mij mn seksleven. Heb ik géén relatie en geen noemenswaardig seksleven, dan houd ik liever mn telefoon zodat ik iig nummers uit kan wisselen met een potentiële lover?
Dit dus.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 12:44
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Liever geen mobieltje dan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 15:19
Verwijderd
Citaat:
En dan maar uitleggen waarom je de laatste X maanden van dat jaar geen seks kunt/mag hebben omdat je voor je mobiele telefoon hebt gekozen? Ik zou gewoon m'n huisnummer geven.

Verder sluit ik me aan bij Freyja en snap ik überhaupt niet hoe dit een vraagstuk kan zijn voor sommige mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 15:19
Verwijderd
Dit was trouwens laatst ook bij 'Wat vindt Nederland' (of hoe heet dat programma) en één derde van de Nederlandse vrouwen heeft ook liever de mobiele telefoon.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 15:39
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Mwah, ik vind het niet te vergelijken. Mijn mobieletelefoon wil ik gewoon bij me hebben voor de veiligheid/zekerheid. Ik woon in een supergroot oud-schoolgebouw waar zo iedereen binnen kan komen, weinig sociale-controle, omdat er nauwelijks mede-bewoners zijn. Ik heb geen vaste telefoonlijn, dus ik ben er best wel afhankelijk van.

Seksleven is niet te vergelijken met zo nu en dan een smsje, dan vind ik mailen nog beter ja. Maar mijn veiligheid (zekerheid)/seksleven kan ik moeilijk tegen elkaar opwegen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2009, 21:49
Verwijderd
Ze gebruiken die telefoon gewoon als viberator / dildo / genotsknots, weet ik veel. Ze zetten hem op trilstand en douwen hem in hun reet! Dus dan heb je ook geen seksleven meer nodig.

Logische redenering volgend uit de uitslag van de enquete.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 02:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou ook kiezen, voor m'n telefoon, maar dat om de simpele reden dat ik geen seksleven heb en ik het toch wel fijn vind om in contact te blijven met mensen door sms'jes en stuff.

Maar eh, wel typisch dat de enquete is gehouden door Samsung. Ik denk dat het resultaat van hun vraagstelling niet bepaald een realistisch beeld geeft.

"oh, ik zie daar een dom uitziend wicht met een chihuahua en een roze glitter telefoon die al een uur aan haar oor zit geplakt. Toch eens vragen wat zij nou liever doet..."
Oud 26-10-2009, 11:36
Volk
Volk is offline
Dan maar geen telefoon. Mijn mobieltje is toch vrij onbelangrijk in mijn leven. Ik ben een groot voorstander van persoonlijk contact, dus als ik iemand wil zien/spreken ga ik gewoon langs. Maakt de kans op seks ook nog eens groter..

@Trimm trabb: Denk je dat bv Nokia met een andere uitslag zou zijn gekomen dan?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Dan maar geen telefoon. Mijn mobieltje is toch vrij onbelangrijk in mijn leven. Ik ben een groot voorstander van persoonlijk contact, dus als ik iemand wil zien/spreken ga ik gewoon langs. Maakt de kans op seks ook nog eens groter..

@Trimm trabb: Denk je dat bv Nokia met een andere uitslag zou zijn gekomen dan?
Nee, samsung zou de vraag zo stellen dat je eerder 'ja' antwoordt. Een heleboel vragen stellen over hoe belangrijk die telefoon nou is, vragen hoeveel ze belt, en dan sneaky die vraag ertussendoor die zo suggestief gesteld is als het maar zijn kan.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 11:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ze gebruiken die telefoon gewoon als viberator [...]. op trilstand en douwen hem in hun reet!
Volgens mij klopt jouw beeld van de vrouwelijke anatomie niet helemaal.

Verder geloof ik geen ruk van dat onderzoek. 3 uur elke dag kwijt aan je mobiel? Like that's ever going to happen..
Oud 27-10-2009, 16:36
Geel
Geel is offline
Citaat:
Verder geloof ik geen ruk van dat onderzoek. 3 uur elke dag kwijt aan je mobiel? Like that's ever going to happen..
Misschien niet gemiddeld, maar er zijn echt van die figuren die zoveel, of meer tijd verneuken aan een mobieltje.
Oud 27-10-2009, 21:33
Lasagna
Lasagna is offline
amerikanen hè.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 22:31
Warsocket
Warsocket is offline
Ik kan het wels nappen als die 20 procent dat moebieltje heeft omdat ze hun eigen zaak hebben , dan ben je er in bepaalde mate afhankelijk van.

Maar othc als ik moest kiezen, dag mobiel
Oud 28-10-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij klopt jouw beeld van de vrouwelijke anatomie niet helemaal.

Ze stoppen het in ieder geval in een gat waar het daglicht nooit komt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2009, 00:05
Maaike.
Maaike. is offline
Oh dit doet me denken aan een "feitje" dat ik laatst in de Libelle (ja echt) las ;
"60 % van de mensen neemt zelf thee mee naar hun werk!!1! Bron: Pickwick"

;D Yeah rite
Oud 30-10-2009, 12:01
Volk
Volk is offline
Citaat:
Oh dit doet me denken aan een "feitje" dat ik laatst in de Libelle (ja echt) las ;
"60 % van de mensen neemt zelf thee mee naar hun werk!!1! Bron: Pickwick"

;D Yeah rite
Beetje offtopic maar, dat 60% zelf thee meeneemt wil ik wel geloven. Dat doen de meeste mensen bij mij op school en op het werk ook.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2009, 15:49
Changshan
Changshan is offline
Hm, tegenwoordig mail ik er ook af en toe mee, dan loopt het wel op... maar 3 uur, dat weet ik niet. En ondanks dat ik mijn mob veel gebruik, kan ik hem ook wel een tijdje missen. Geeft ook wel weer wat rust en je zoekt bijna automatisch mensen meer op, maakt strakkere afspraken etcetera. Daar staat dan ook nog tegenover dat ik aan seks wél verslaafd kan raken.
Oud 29-11-2009, 14:41
TheeEi
TheeEi is offline
Citaat:
Hahaha laat dat mobieltje maar hangen hoor, ik kan ook mailen en met de huistelefoon bellen. Sms is handig, maar aan m'n seksleven komen ze niet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 16:04
WolterB
WolterB is offline
Het het niet hebben van een huistelefoon en voor verschillende doeleinden telefonisch bereikbaar moeten zijn is dit een stomme vraag

Gezien het gebrek aan relatie of iets anders spannends, kies ik toch voor mn gsm houden omdat anders mn leven een beetje kansloos wordt
Oud 29-11-2009, 17:52
Goldinates
Goldinates is offline
Volgens mij zijn veel vrouwen ook te verlegen om toe te geven dat ze voor sex kiezen ... Zo een enquete wordt nooit eerlijk ingevuld
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:56
Verwijderd
Gezien ik geen seksleven heb ...
Als het afgeven van mijn gsm mij er wel een zou geven, ik zou weten wat kiezen !
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:58
Goldinates
Goldinates is offline
Citaat:
Gezien ik geen seksleven heb ...
Als het afgeven van mijn gsm mij er wel een zou geven, ik zou weten wat kiezen !
Andere optie : Met je gsm sexpartner zoeken en dan afgeven
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Andere optie : Met je gsm sexpartner zoeken en dan afgeven
De gsm bedoel je dan toch hé
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 22:17
MiBe
MiBe is offline
Zelfs al geloof ik niet dat de uitslag volledig zal kloppen vind ik het toch een beetje zielig worden hoeveel waarde sommige mensen (en dat blijken nu eenmaal voornamelijk vrouwwezens te zijn) aan hun GSM hechten, ik zou nog geen maand seks opgeven om dat ding te kunnen houden (en dat is zeer zeker niet omdat ik seksverslaafd o.i.d. zou zijn).

Regels voor berichten